Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie


#1 2012-02-18 00:49:16

 arturo8383

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: TOP
Zarejestrowany: 2010-11-24
Posty: 14
Punktów :   
Silnik :: 2,0
Moc [KM] :: 115
Rok :: 2000

silnik 2.0 115km

witam koledzy mam problem z moim mk4 2.0 . a mianowicie
-silnik nie rowno pracuje tak jakby przerywał i czsami nie pali na wszystkie gary. elektryk podpiął pod komputer i stwierdzil ze cewka a wiec kupiłem nową i nic sie nie poprawiło. bylem w serwisie vw i wybadali  ze pierscienie do wymiany i uszczelniacze, bo bierze troche oleju od wymiany do wymiany dolewam 1l tj. na 15000km, i chcialem sie poradzic czy jest to mozliwe zeby juz silnik padal mam go od nowosci i ma przejechane 157000. podzrawiam

Offline

 

#2 2012-02-18 01:32:56

 Kajor

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

7297054
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-05-18
Posty: 2140
Punktów :   86 
Silnik :: 2.8
Imię :: Kajetan

Re: silnik 2.0 115km

1l na 15000 km to dobry wynik w tym silniku i nie ma mowy o padających pierścieniach (w tym przypadku trzyczęściowych i przepuszczających nieco oleju nawet od nowości). Ewentualnie uszczelniacze zaworowe, ale przy takiej konsumpcji nie ma tragedii i nie zawracałbym tym sobie głowy.

Co do falujących obrotów - zacząłbym od wyczyszczenia przepustnicy i jej adaptacji oraz ewentualnego sprawdzeniu przepływomierza - odepnij go i jeśli nie będzie różnicy w pracy silnik, to znaczy że jest z nim coś nie tak.
Na jakiej podstawie mechanik stwierdzi padniętą cewkę za pomocą komputera? Poza tym tu jest moduł zapłonowy a nie typowa cewka.

Poza tym dobra rada - zmieniaj olej co 10.000km, a nie co 15.000, chyba, że jeździsz cały czas na jakimś porządnym syntetyku. W przypadku półsyntetycznego (np 10W40) - wymiana powinna odbywać się co 10.000km (zwłaszcza jeśli jeździsz sporo w ruchu miejskim).


Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być sześć.

Offline

 

#3 2012-02-25 13:04:36

 nobus69

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Dolny Sląsk
Zarejestrowany: 2009-09-16
Posty: 3
Punktów :   
Silnik :: 2.0 Benz+Lpg
Moc [KM] :: 115 AQY
Rok :: 1999
Imię :: Bora Variant:)

Re: silnik 2.0 115km

1l/15000 to bardzo mało.Jeżeli autko nie butowane to oleju dużo nie zejdzie-przegoniłem swojego parę razy w ubiegłym roku po A4 prędkością 160-180km/h i tu pokazał ile potrafi oleju wypić:)A co do obrotów to należy zacząć od przepustnicy,obok odma i też ją wyczyścić.Problemem jest wymiana kabli WN ze względu na ciężki dostęp w 2.0 AQY.U mnie "świeciły" po wymianie na nowe NGK-okazało sie że nie do końca były wciśnięte na świece(ze względu na ciężki dostęp).Jak na razie po w/w operacjach chodzi równo.Koszt tylko materiałów a robota samemu.

Offline

 

#4 2012-03-07 21:57:30

 nobus69

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Dolny Sląsk
Zarejestrowany: 2009-09-16
Posty: 3
Punktów :   
Silnik :: 2.0 Benz+Lpg
Moc [KM] :: 115 AQY
Rok :: 1999
Imię :: Bora Variant:)

Re: silnik 2.0 115km

nobus69 napisał:

1l/15000 to bardzo mało.Jeżeli autko nie butowane to oleju dużo nie zejdzie-przegoniłem swojego parę razy w ubiegłym roku po A4 prędkością 160-180km/h i tu pokazał ile potrafi oleju wypić:)A co do obrotów to należy zacząć od przepustnicy,obok odma i też ją wyczyścić.Problemem jest wymiana kabli WN ze względu na ciężki dostęp w 2.0 AQY.U mnie "świeciły" po wymianie na nowe NGK-okazało sie że nie do końca były wciśnięte na świece(ze względu na ciężki dostęp).Jak na razie po w/w operacjach chodzi równo.Koszt tylko materiałów a robota samemu.

Witam.Ostatnie grzebanko to czyszczenie przepływomierza powietrza-efekt-REWELACJA-autko chodzi nie do poznania.Na forum AUDI jest opisana czynność jak ją wykonać .Powodzenia.

Offline

 

#5 2012-04-22 21:40:13

 arturo8383

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: TOP
Zarejestrowany: 2010-11-24
Posty: 14
Punktów :   
Silnik :: 2,0
Moc [KM] :: 115
Rok :: 2000

Re: silnik 2.0 115km

witam ponownie koledzy dzieki za rady a mam pytanko czy możliwe jest że czyjnik impulsu mógł siąść!!!

Offline

 

#6 2012-04-23 00:11:08

 Kajor

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

7297054
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-05-18
Posty: 2140
Punktów :   86 
Silnik :: 2.8
Imię :: Kajetan

Re: silnik 2.0 115km

Oczywiście, że możliwe. Pogoogluj sobie o usterkach czujnika Halla w MK4.


Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być sześć.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Hotels Domaso