Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#1 2012-08-12 22:01:48

 kutacso

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961004.gif

33554058
Skąd: Stargard Szczeciński
Zarejestrowany: 2011-09-08
Posty: 745
Punktów :   
Silnik :: 1.9 tDI
Moc [KM] :: 140
Rok :: 2000
Imię :: Mateusz

44tuning.pl

115 seria mam 140,5 km
W tym linku co podałem niżej można wpisać sobie każdy model i typ silnika i oszacuje jaką moc można się spodziewać.
Wpisałem 115 seria i wyskoczyło że nawet do 155 km!
Czyt to możliwe? Pewnie zakładam z góry że to jak oni ustawiają to już maximum z maximum co mogą wycisnąć z tego silnika.
http://44tuning.pl



kutacso

Offline

 

#2 2012-08-12 22:29:11

 lukker

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1240164987.gif

2470384
Skąd: Starachowice/Kielce
Zarejestrowany: 2011-08-23
Posty: 3993
Punktów :   121 
Silnik :: 1,9 TDI AHF
Moc [KM] :: 110
Rok :: 1999
Imię :: Łukasz

Re: 44tuning.pl

+40 KM naprawdę mało realne do osiągnięcia
Silnik musiał by być naprawdę igła
znam przypadek ARLa z którego po samym sofcie wyszło 197, ale on był naprawdę zdrowy bo w serii miał chyba 176 KM

Offline

 

#3 2012-08-12 23:12:31

 Kajor

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

7297054
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-05-18
Posty: 2140
Punktów :   86 
Silnik :: 2.8
Imię :: Kajetan

Re: 44tuning.pl

U znajomka ARL ma 196KM, na samym tylko sofcie. Zhamowany po kupnie na 138KM, więc niezbyt fajnie i pompowtryski trochę leją, ale jak widać - da się.
Myślę, że te 150-155KM z AJM jest do osiągnięcia, ale lepiej zostań przy tym, na czym jesteś, bo jest to jeszcze w miarę bezpieczny bonus, a te 10-15KM więcej zużyje motor w dużo szybszym czasie. Zużycie niestety nie idzie liniowo z przyrostem mocy.


Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być sześć.

Offline

 

#4 2012-08-13 09:14:04

 kutacso

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961004.gif

33554058
Skąd: Stargard Szczeciński
Zarejestrowany: 2011-09-08
Posty: 745
Punktów :   
Silnik :: 1.9 tDI
Moc [KM] :: 140
Rok :: 2000
Imię :: Mateusz

Re: 44tuning.pl

Wydaje mi się trochę za dużo.
Zostać zostanę przy tym ale chcę hamować ciągnik i pytam się, sprawdzam, upewniam się czy ta firma co mi zahamuje traktor to potem nie będzie jakichś problemów z nim.
Ciągnik ma 117 km i to by zwiększyli do około 140. Napisałem e-maila z zapytaniem o cene bo jeżdżą po całej Polsce.



kutacso

Offline

 

#5 2012-08-13 22:33:38

 konanpoz

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

6888825
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-04-07
Posty: 225
Punktów :   
Silnik :: 1.4 BCA
Moc [KM] :: ???
Rok :: 2003
Imię :: Karol

Re: 44tuning.pl

Z tego co mi wiadomo do zchamowania ciągnika potrzeba specjalnej hamowni gdyż moc mierzy się na wałku nie pamiętam jak się to fachowo nazywa na tym co moc przekazuje do maszyny. A po za tym silniki ciągnikowe to inna troszkę bajka. XD


Nikt nie jest normalny        
                                                  Moje MK4
                                                         
                                                         

Offline

 

#6 2012-08-13 22:45:00

 kutacso

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961004.gif

33554058
Skąd: Stargard Szczeciński
Zarejestrowany: 2011-09-08
Posty: 745
Punktów :   
Silnik :: 1.9 tDI
Moc [KM] :: 140
Rok :: 2000
Imię :: Mateusz

Re: 44tuning.pl

Wałek przekaźnika mocy. xD
Jeżdżą oni busem i mają wszystko co potrzebne. Widziałem gdzieś na youtubie jak to robią.



kutacso

Offline

 

#7 2012-08-13 23:53:07

 Kajor

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

7297054
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-05-18
Posty: 2140
Punktów :   86 
Silnik :: 2.8
Imię :: Kajetan

Re: 44tuning.pl

A nie 'wałek odbioru mocy'?

Myślę, że jeśli jest to silnik turbodoładowany, to nie powinno być problemu. Napisz jeszcze co to za ciągnik - w niektórych starszych TD wystarczyło podkręcić dawkę na pompie i zmienić sprężynę zaworu upustowego, albo wstawić MBC. Niestety z elektroniką jest już trudniej.


Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być sześć.

Offline

 

#8 2012-08-14 09:48:49

 kutacso

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961004.gif

33554058
Skąd: Stargard Szczeciński
Zarejestrowany: 2011-09-08
Posty: 745
Punktów :   
Silnik :: 1.9 tDI
Moc [KM] :: 140
Rok :: 2000
Imię :: Mateusz

Re: 44tuning.pl

konanpoz napisał:

Z tego co mi wiadomo do zchamowania ciągnika potrzeba specjalnej hamowni gdyż moc mierzy się na wałku nie pamiętam jak się to fachowo nazywa na tym co moc przekazuje do maszyny. XD

Za pomocą wałka przekaźnika mocy.

Dokładnie to jest ciągnik Case ih maxxum 115 z 2009 roku. 6 garów.



kutacso

Offline

 

#9 2012-08-14 14:13:42

 Kajor

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

7297054
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-05-18
Posty: 2140
Punktów :   86 
Silnik :: 2.8
Imię :: Kajetan

Re: 44tuning.pl

Tak szczerze mówiąc, to nie widzę sensu. Ani to szybciej nie pojedzie (bo nie o to w ciągniku chodzi, a i tak masz reduktor), a te 25-30 koni nie zrobi dużej różnicy (teoretycznie możesz pociągnąć np jedną skibę więcej, ale czy jest sens?).
Jak dla mnie niepotrzebne wydawanie pieniędzy, ale oczywiście to Twój wybór i jeśli byś się na to zdecydował, to napisz o efektach.

BTW: C-328 rulz.


Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być sześć.

Offline

 

#10 2012-08-14 18:17:04

 Extreme

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961004.gif

335017
Skąd: okolice Wrocławia
Zarejestrowany: 2011-09-17
Posty: 674
Punktów :   

Re: 44tuning.pl

ten z okrągłym przodem ??

Offline

 

#11 2012-08-14 21:14:52

 Kajor

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

7297054
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-05-18
Posty: 2140
Punktów :   86 
Silnik :: 2.8
Imię :: Kajetan

Re: 44tuning.pl

Proste.

Niestety u mnie (a raczej u dziadka) maska nie przetrwała próby czasu i siedzi ta kanciasta z C-330, ale mechanicznie maszyna przez 45 lat spisuje się na medal i jest nie do zarżnięcia.

kutacso - ten Twój Case jest na Common Rail'u, więc nie takie łatwe będzie uzyskanie dużego przyrostu. Z pomiarem na wałku odbioru mocy też może być ciekawie, bo dane są trochę niespójne:
WOM:
Niezależny z wielotarczowym sprzęgłem mokrym, napęd przenoszony bezpośrednio z koła zamachowego silnika. Załączany elektrohydraulicznie. 540/1000 obr/min. Progresywne załączanie WOM. Selekcja prędkości regulowana z kabiny. Możliwość zamontowania 2 typów wałków: 6- i 21-wypustowych. Moc WOM przy 2200 obr/min (ECE R120): 71 kW / 97 KM.

Natomiast silnik ma katalogowo 117KM przy 2200rpm. Skąd więc ta różnica, skoro jest to przedłużenie wału korbowego?


Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być sześć.

Offline

 

#12 2012-08-14 22:54:48

 kutacso

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961004.gif

33554058
Skąd: Stargard Szczeciński
Zarejestrowany: 2011-09-08
Posty: 745
Punktów :   
Silnik :: 1.9 tDI
Moc [KM] :: 140
Rok :: 2000
Imię :: Mateusz

Re: 44tuning.pl

Akurat szczęście chciało, że ten Case jeszcze nie był na Common Rail'u.
Stara pompa, ostatnie wypusty zanim zaczęli faszerować je elektroniką.
Także szczerze mówiąc prosty traktor z małą ilością 'pierdół' które mogą być przyczyną awarii.

Wracając do poprzedniego Twojego postu. Jak wspomniałeś 1+ skiba więcej to mało??
Ciągam nim 4 skibowy obracany pług. Jedna skiba bierze 45 cm szerokości co w rezultacie daje 180 cm+ piąta skiba= 225 cm.
1 ha= 10 000m kwadratowych = 100x100.
Mam 65 ha= 65*10000= No właśnie. Jest co robić.
Ale nie o to tu chodzi o jedną skibę. Zaczepiasz zamiast 3 metrowego agregatu 4 metrowy bo akurat 115 to jest ta granica której brakuje trochę. Albo maszyna 3 metrowa taka jak gruber praca na głębokość 15 cm nie problem a 25cm? To jest potrzebna moc. xD
Ciągnik pracuje wówczas na mniejszych obrotach tak jak auto. Bo nie potrzeba tam wysokich obrotów do przyśpieszenia tylko niskich do ciągania maszyny.
W transporcie z przyczepą kiedy jest góra z łatwością sobie radzi na niższych niż ciągnik z mniejsza mocą bo trzeba deptać.

Ale jeżeli się na to zdecyduje na pewno będe informował.



kutacso

Offline

 

#13 2012-08-15 10:21:16

 Kajor

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

7297054
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-05-18
Posty: 2140
Punktów :   86 
Silnik :: 2.8
Imię :: Kajetan

Re: 44tuning.pl

Pompa jest sterowana elektronicznie, czy czysto mechaniczna, z trzpieniem regulującym dawkę?
Nie wiadomo w takim razie, czy końcówki wtrysków dadzą radę, czy nie trzeba będzie szukać czegoś co wydoli więcej...
Kombinuj i pytaj - aż mnie to nieco zainteresowało, bo nigdy nie słyszałem o czipsowaniu traktora.


Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być sześć.

Offline

 

#14 2012-08-15 10:26:30

 kutacso

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961004.gif

33554058
Skąd: Stargard Szczeciński
Zarejestrowany: 2011-09-08
Posty: 745
Punktów :   
Silnik :: 1.9 tDI
Moc [KM] :: 140
Rok :: 2000
Imię :: Mateusz

Re: 44tuning.pl

Doczytam w książce dokładnie i napiszę żeby gafy nie strzelić. A teraz nie mam czasu bo żniwa ciąg dalszy.
Lepiej zahamować traktora ze 115 na 140 niż kupować od razu 140 bo różnica cen jest teraz większa niż sprzed 3 lat. Jakieś 40-50 tys w cenie.



kutacso

Offline

 

#15 2012-08-15 10:50:03

 lukker

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1240164987.gif

2470384
Skąd: Starachowice/Kielce
Zarejestrowany: 2011-08-23
Posty: 3993
Punktów :   121 
Silnik :: 1,9 TDI AHF
Moc [KM] :: 110
Rok :: 1999
Imię :: Łukasz

Re: 44tuning.pl

A tak z ciekawości orientowałeś się ile kosztuje taka przyjemność dla ciągnika?

Offline

 

#16 2012-08-15 14:49:07

 mateusz3566

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

13898912
Skąd: Płońsk
Zarejestrowany: 2011-11-13
Posty: 2025
Punktów :   30 
Silnik :: 1.9 TDI ALH
Moc [KM] :: 90
Rok :: 2001
Imię :: Mateusz

Re: 44tuning.pl

szkoda że mojego c-360 nie da rady chipowac

Offline

 

#17 2012-08-15 17:15:45

 Kajor

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

7297054
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-05-18
Posty: 2140
Punktów :   86 
Silnik :: 2.8
Imię :: Kajetan

Re: 44tuning.pl

W C-360 jest chyba jeszcze sekcyjna. Wstawiasz turbawkę od Sprintera czy innego Iveco, robisz DV, kręcisz kluczem zaworek na pompie, coby podlało trochę i jedziesz.


Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być sześć.

Offline

 

#18 2012-08-15 22:49:56

 kutacso

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961004.gif

33554058
Skąd: Stargard Szczeciński
Zarejestrowany: 2011-09-08
Posty: 745
Punktów :   
Silnik :: 1.9 tDI
Moc [KM] :: 140
Rok :: 2000
Imię :: Mateusz

Re: 44tuning.pl

Napisałem maila ile kosztuje do tej firmy no i czekam na odpowiedź.
c-360- najlepszym sposobem zwiększenia mocy uciągu jest zrobienie przedniego napędu. Myślałem kiedyś nad tym alle....
Teraz przychodzi większy opryskiwacz to pewnie nie wydoła i może plany powrócą.
Ewentualnie wspomaganie to tak z modernizacji.



kutacso

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://kinojoy.online przegrywanie kaset vhs warszawa przegrywanie kaset vhs łódz mapa fotowoltaiki przegrywanie kaset vhs