Golf 4 Klub Polska
Witam, przymierzam sie do podniesienia mocy w swoim Golfie, obecnie mam MK4 1.9 TDI 131 KM (ASZ) i chce zwiekszyc moc. W chwili obecniej za okolo 2-3 tyg bede wymienial dwumase bo juz na nia czas, i mam zamiar zalozyc turbine od ARL i tu moje pytanie ile koni mi dojdzie ?? Z tego co czytalem to nie musze wymieniac wtryskow na lepsze itd. wszystko zostaje seryjne.
Oraz druga rzecz po zamintowaniu turbiny chce wgrac softa w firmie http://soft-tuning.pl/ Z tego co pytalem w tej firmie to w chwili obecnej bez wymiany turbiny moga mi bezpiecznie podniesc moc na okolo 160 KM.
Ostatnio edytowany przez mel_1985 (2012-09-13 18:34:24)
Offline
no a jakby tak coś o spalaniu? nie podniesie to koledze? pewnie z liter trza liczyć
Offline
Too chyba przy butowaniu litr wiecej bedzie palił.
Offline
moim zdaniem moc bedzie cos kolo 180kM . Mam pompki od asz a turbo od arl i prawie 180kM. A co do spalania przy spokojnej jezdzie moj pali 5.3l/100 do ok 7l/100 zalezy jak sie jezdzi i w ile osob
Offline
180 koni bedzie jak założy FMIC.
Offline
Spada spalanie ale jak wolno jęździsz a jak zaczniesz butować pod 200km/h jak w serii 130km pali w tedy do 7.5L to ten będzie palił 9. Ale to i tak mało w porównaniu z benzyną o tej mocy ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
I jeszcze do tego diesel wciągnie benzyne bez problemu
Offline
a golfy najmniej palą przy 90na godzine i chyba 2i pół tys. obrotów i na 4biegu, 131KM pali dużo mimo ze ma 6biegów
Offline
Witam mam golfa 4 1, 9tdi 110 km i i chcialbym podniesc go troche na mocy obecnie mam chipa najakies130 km myslalem nad wiekszym ic + wrtyski i turbine tylko njewiem co iodczego to dobrac mogli byscie mi wtym pomuc ?
Offline
ile koni miałeś przed czipem? JAKIEŚ parametry silnika podaj i co już zrobiłeś..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
No przed czipem mialem 110 km teraz mam 130 km silnik 1, 9 tdi afh cos takiego rok 1998r http://www.vwmania.pl/?id=konkurs-info2013&i=87 tutaj mozesz zobaczyc i poczytaj mniej wiecej kupilem go w styczniu wiem mam go zaledwie 5 miechow
Offline
Wtryski spokojnie do 150km wydoją.. Turbinkę od ARL załóż a co do Intercoolera to albo nowy chinol albo bądź bardziej kreatywny i załóż od Iveco Daily lub od transportera T5
Ta elektrownia w bagażniku gra trochę czy tylko siedzi?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
a ten cooler od iveco 2.3 litra może być?
Offline
http://www.vanparts4u.com/index.asp?fun … 005-7752-p[ekm]300x225[ekm].jpg
taki intercooler.
A wtryski od 2.5 tdi jak już chcesz adoptować ale sprawdź numery na swoich lepiej przed zakupem i wstaw tutaj to sprawdze co one warte są
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Mozesz mnie bardziej nakierowac gdzie znajudje sie nr wtrysku bo nie wiem na moich nic nie ma na pompie sa jakies nr ale nie wiem czy to od wtrysku ?
Offline
Również chciałbym zwiększyć moc w swoim AJMie, dlatego od jakiegos czasu staram się poprawiać auto mechanicznie aby nic nie kulało.
W gorące dni temp. 20-23 bardzo czuć różnice, że auto puchnie, nie jedzie jak powinien. Za to kiedy chłodniej lub podczas jazdy w nocy kiedy temp. niższa zbiera się bardzo dobrze.
Nie wiem czy wyczyszczenie intercoolera wystarczy, czy może wymiana na nowy. Szkoda trochę pieniędzy na większy FMIC, koszt pewnie koło 900-1100 zł.
Kwestia turbo, czy na turbo od ASZ dałoby radę zrobić fajny i płaski wykres - jakies 160 kucy 340-350 nm w AJMie na saryjnych pompkach i seryjnym ICku?
Ostatnio edytowany przez michau (2014-05-22 13:14:25)
Offline
turbo, mapa i wydajniejszy IC powinny dać te 45koni nie lepiej zrobić IC samemu? kupić jakieś od IVECO 3.0L i wmontować do siebie na pewno wyjdzie taniej myśle że do 500zł byś się zmieścił z orurowaniem
Offline
Jasne, że samemu co do zrobienia większego FMICa.
Na stronie fmic.pl kompletowałem sobie wszystkie potrzebne częsci to wyszło wszystko około 900 zł za same częsci.
Jest do kupienia na necie używana instalacja wraz z większym ICkiem, ale nie pasuje mi trochę, bo mam ledy w kratkach w zderzaku.
Offline
Z czegoś trzeba zrezygnować .. Albo idziemy w moc albo w diody
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Nieprawda widziałem wiele instalacji w golfie 4 pod większy fmic na forach i można zamontować to tak, żeby spokojnie wszystko było na swoim miejscu, nawet kratki w zderzakach
Ostatnio edytowany przez michau (2014-05-22 16:53:44)
Offline
no to kombinuj upychaj, złość się i kur*uj a może się uda ja bym zrezygnował a rury wyglądają lepiej
Offline
kapuch napisał:
ja bym zrezygnował a rury wyglądają lepiej
TRUE
Offline
He he, no może i tak
Co myślicie o takim zestawie, dedykowany do Golfa 4, cena 1100 zł.
http://olx.pl/oferta/nowy-zestaw-fmic-i … 2PmoP.html
Szczerze mówiąc, wolałbym zainwestować w większe turbo ASZ/ARL niż FMIC
Offline
ja mam w swoim wiekszego icka i zmiescilem sie z wszystkim i nawet kratek nie tklem i z przodu nikt nic nie wie ze tam jest duzy icek
Offline
kowal9194 napisał:
ja mam w swoim wiekszego icka i zmiescilem sie z wszystkim i nawet kratek nie tklem i z przodu nikt nic nie wie ze tam jest duzy icek
pamiętasz jakie miałeś wymiary IC? wiem że kiedyś, gdzieś na forum właśnie pisałes... nie jest to IC o tych wymiarach ? http://allegro.pl/intercooler-chlodnica … 65742.html
Offline
Ciężko mi sobie wyobrazić, żeby zmieścić takie bydle bez konkretnej rzeźby
Z tego co czytałem, optymalne wymiary ICków ładowanych do 1.9 w mk4 to 450×180×65.
Ja bym się skłaniał i raczej tak zrobię jeśli zdecyduje się na fmic, żeby wsadzić IC od iveco 2.8, widziałem już taki projekt, bardzo fajnie wyszło.
Tym bardziej, że rurki, które wychodzą z tego IC kierują się w stronę silnika, są trochę skośne, myślę, że trochę to ułatwia sprawę montażu zderzaka, nie będzie nic wadziło o kratki zderzaka.
Wymiarowo ten z iveco też wydaje się być ok: 475 x 192 x 65 mm
http://allegro.pl/iveco-daily-06-11-2-3 … 89291.html
Offline
kapuch napisał:
kowal9194 napisał:
ja mam w swoim wiekszego icka i zmiescilem sie z wszystkim i nawet kratek nie tklem i z przodu nikt nic nie wie ze tam jest duzy icek
pamiętasz jakie miałeś wymiary IC? wiem że kiedyś, gdzieś na forum właśnie pisałes... nie jest to IC o tych wymiarach ? http://allegro.pl/intercooler-chlodnica … 65742.html
nie no cos ty takiej krowy bym nie zmiescil:D zalozylem o wymiarach 550x180 a zaluje bo idzie wstawic 550x230 tylko ze juz niestety bylo by trzeba lekko podciac hokej
Offline
michau napisał:
Ciężko mi sobie wyobrazić, żeby zmieścić takie bydle bez konkretnej rzeźby
Z tego co czytałem, optymalne wymiary ICków ładowanych do 1.9 w mk4 to 450×180×65.
Ja bym się skłaniał i raczej tak zrobię jeśli zdecyduje się na fmic, żeby wsadzić IC od iveco 2.8, widziałem już taki projekt, bardzo fajnie wyszło.
Tym bardziej, że rurki, które wychodzą z tego IC kierują się w stronę silnika, są trochę skośne, myślę, że trochę to ułatwia sprawę montażu zderzaka, nie będzie nic wadziło o kratki zderzaka.
Wymiarowo ten z iveco też wydaje się być ok: 475 x 192 x 65 mm
http://allegro.pl/iveco-daily-06-11-2-3 … 89291.html
a tak na marginiesie nie trzeba zakladac icka w taki sposob aby byly rurki dolem mozna obrocic go dogory nogami i wtedy idzie w zmocnieniu zderzaka
Offline