Golf 4 Klub Polska
Chyba uporałem się z problemami w moim golfie. Auto wróciło do życia. Ostatnio przegoniłem go troche i chodzi jak należy. Postanowiłem go przetestować w trasie i się miło rozczarowałem. Na 4 biegu poleciałem 150km/h. Szkoda że nie było miejsca na wpięcie 5. Fajnie że auto same się naprawiło, a już myślałem że będą duże koszty naprawy.
Offline
Problemem mogl byc zapchany katalizator, ale jak go przegoniles to pewnie wydmuchnal czesc sadzy i przez jakis czas bedzie ok.
Pewnie dlugo sie bujales do takiej predkosci Mi sie ostatnio udalo wciagnac 247 (dane z nawigacji TomTom) TYlko, ze mi sie skonczyla expresowka z poznania na katowice:/
Ostatnio edytowany przez amnesia (2012-09-26 17:58:08)
Offline
jak wyżej pisałem nie sprawdziłem auta na 5 biegu. Przejechałem się dzisiaj jeszcze raz i przeżyłem szok. Wrzucenie 5 biegu spowodowało tylko redukcje obrotów do ok 3500 a auto już nie przyśpieszało.
Offline
wrzuc 5 przy 80 km/h i jedz do 150 starczy jak odczujesz spadek mocy to turbo wchodzi w stan awaryjny ... zreszta wystarczy podpiąc pod kompa i bedzie wiadomo czy jest przeładowanie czxy nie ale raczej lopatki zapieczone
Offline
zrobiłem tak jak mówiłeś ale nie odczułem spadku mocy.Poprostu przy 160 nie chciał dalej iść a obroty doszły 3400. A podpinając pod kompa jak mam to sprawdzić co jest nie tak.
Offline
Próbowałem zrobić logi dynamiczne tak jak tu http://www.youtube.com/watch?v=TxZp0y05tS0 ale nie wiem jak to zapisać i odczytać. Może ktoś to ostatnio robił w ten sposób.
Offline
chyba będzie to dla mnie czarna magia. Gdyby ktoś miał materiały krok po kroku jak to zrobić. Może ktoś z was pracuje na takim programie dianostycznym. Są to moje początki z diagnostyką a chcę sprawdzić co z tym autem się dzieje.
Offline
Może ktoś odczyta , jutro zrobie logi 011
Thursday,27,September,2012,14:13:00
038 906 019 DF,,1.9l R4 EDC 0000SG 1260,
,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,790-870,230-310,210-350,50-70%,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.01,1449,320.0,298.9,54.2,,,,,,,,,,
,0.33,1449,315.0,313.6,53.8,,,,,,,,,,
,0.66,1470,335.0,338.1,53.8,,,,,,,,,,
,1.01,1512,820.0,494.9,4.8,,,,,,,,,,
,1.37,1554,850.0,588.0,4.8,,,,,,,,,,
,1.71,1617,850.0,720.3,4.8,,,,,,,,,,
,2.02,1701,850.0,872.2,4.8,,,,,,,,,,
,2.37,1806,850.0,994.7,4.8,,,,,,,,,,
,2.71,1890,850.0,1068.2,4.8,,,,,,,,,,
,3.06,1995,850.0,1043.7,4.8,,,,,,,,,,
,3.40,2121,850.0,975.1,4.8,,,,,,,,,,
,3.75,2205,850.0,955.5,4.8,,,,,,,,,,
,4.10,2331,845.0,921.2,4.8,,,,,,,,,,
,4.44,2415,845.0,906.5,4.8,,,,,,,,,,
,4.76,2520,845.0,916.3,4.8,,,,,,,,,,
,5.12,2625,845.0,896.7,4.8,,,,,,,,,,
,5.47,2730,845.0,886.9,4.8,,,,,,,,,,
,5.82,2835,845.0,882.0,4.8,,,,,,,,,,
,6.14,2919,845.0,886.9,4.8,,,,,,,,,,
,6.49,3003,845.0,877.1,4.8,,,,,,,,,,
,6.85,3108,845.0,862.4,4.8,,,,,,,,,,
,7.20,3192,845.0,852.6,4.8,,,,,,,,,,
,7.52,3297,845.0,852.6,4.8,,,,,,,,,,
,7.87,3360,845.0,837.9,4.8,,,,,,,,,,
,8.22,3465,850.0,808.5,4.8,,,,,,,,,,
,8.58,3549,850.0,808.5,4.8,,,,,,,,,,
,8.91,3612,850.0,793.8,4.8,,,,,,,,,,
,9.25,3696,850.0,784.0,4.8,,,,,,,,,,
,9.61,3780,850.0,774.2,4.8,,,,,,,,,,
,9.96,3864,850.0,779.1,4.8,,,,,,,,,,
,10.29,3927,850.0,779.1,4.8,,,,,,,,,,
,10.62,3990,850.0,784.0,4.8,,,,,,,,,,
,10.98,4053,850.0,779.1,4.8,,,,,,,,,,
,11.34,4116,850.0,774.2,4.8,,,,,,,,,,
,11.68,4200,850.0,769.3,4.8,,,,,,,,,,
,12.02,4242,850.0,769.3,4.8,,,,,,,,,,
,12.37,4305,850.0,749.7,4.8,,,,,,,,,,
,12.73,4368,850.0,735.0,4.8,,,,,,,,,,
,13.08,4410,850.0,720.3,4.8,,,,,,,,,,
,13.40,4473,850.0,720.3,4.8,,,,,,,,,,
,13.74,4515,850.0,715.4,4.8,,,,,,,,,,
,14.10,4557,850.0,700.7,4.8,,,,,,,,,,
,14.45,4599,850.0,671.3,4.8,,,,,,,,,,
,14.77,4620,850.0,646.8,4.8,,,,,,,,,,
,15.11,4662,850.0,627.2,4.8,,,,,,,,,,
,15.47,4683,850.0,622.3,4.8,,,,,,,,,,
,15.83,4683,850.0,465.5,4.8,,,,,,,,,,
,16.15,4599,850.0,441.0,4.8,,,,,,,,,,
,16.49,4557,850.0,416.5,4.8,,,,,,,,,,
,16.85,4515,850.0,406.7,4.8,,,,,,,,,,
Ostatnio edytowany przez mar123321 (2012-09-27 21:04:18)
Offline
dzisiaj zrobiłem logi 011
Friday,28,September,2012,15:41:02
038 906 019 DF,,1.9l R4 EDC 0000SG 1260,
,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,,
,TIME,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75%,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.30,1617,1060.8,1071.0,47.8,,,,,,,,,,
,0.63,1680,1805.4,1071.0,19.9,,,,,,,,,,
,0.98,1701,1825.8,1254.6,25.9,,,,,,,,,,
,1.32,1764,1846.2,1581.0,47.8,,,,,,,,,,
,1.65,1827,1897.2,1978.8,63.0,,,,,,,,,,
,1.99,1932,1948.2,2274.6,73.7,,,,,,,,,,
,2.34,2016,1948.2,2376.6,76.5,,,,,,,,,,
,2.69,2121,1948.2,2029.8,63.4,,,,,,,,,,
,3.03,2205,1948.2,1897.2,64.9,,,,,,,,,,
,3.35,2310,1948.2,1887.0,65.7,,,,,,,,,,
,3.71,2394,1948.2,1887.0,66.5,,,,,,,,,,
,4.05,2478,1948.2,1907.4,67.3,,,,,,,,,,
,4.39,2562,1948.2,1948.2,68.9,,,,,,,,,,
,4.72,2646,1948.2,1978.8,70.9,,,,,,,,,,
,5.05,2730,1948.2,2009.4,72.5,,,,,,,,,,
,5.41,2814,1948.2,2029.8,73.7,,,,,,,,,,
,5.75,2898,1948.2,2040.0,75.7,,,,,,,,,,
,6.08,2982,1948.2,2029.8,76.5,,,,,,,,,,
,6.40,3045,1948.2,2019.6,76.9,,,,,,,,,,
,6.75,3129,1948.2,2019.6,78.5,,,,,,,,,,
,7.09,3213,1948.2,2029.8,80.1,,,,,,,,,,
,7.43,3297,1948.2,2040.0,82.1,,,,,,,,,,
,7.76,3360,1948.2,2040.0,82.5,,,,,,,,,,
,8.11,3444,1948.2,2029.8,83.3,,,,,,,,,,
,8.45,3507,1948.2,2009.4,84.1,,,,,,,,,,
,8.81,3591,1948.2,1989.0,84.9,,,,,,,,,,
,9.13,3654,1948.2,1978.8,84.1,,,,,,,,,,
,9.47,3696,1948.2,1968.6,84.5,,,,,,,,,,
,9.82,3759,1948.2,1948.2,84.1,,,,,,,,,,
,10.16,3822,1948.2,1938.0,83.7,,,,,,,,,,
,10.50,3864,1948.2,1927.8,82.9,,,,,,,,,,
,10.84,3927,1948.2,1907.4,82.1,,,,,,,,,,
,11.18,3969,1948.2,1907.4,82.1,,,,,,,,,,
,11.52,4032,1948.2,1907.4,81.7,,,,,,,,,,
,11.88,4074,1938.0,1897.2,80.9,,,,,,,,,,
,12.20,4116,1927.8,1897.2,81.3,,,,,,,,,,
,12.55,4179,1917.6,1897.2,81.7,,,,,,,,,,
,12.90,4221,1917.6,1897.2,80.9,,,,,,,,,,
,13.24,4284,1897.2,1897.2,80.5,,,,,,,,,,
,13.56,4326,1887.0,1876.8,79.7,,,,,,,,,,
,13.91,4368,1866.6,1866.6,79.7,,,,,,,,,,
,14.25,4410,1846.2,1846.2,78.9,,,,,,,,,,
,14.59,4452,1825.8,1836.0,79.7,,,,,,,,,,
,14.93,4494,1805.4,1825.8,80.1,,,,,,,,,,
,15.27,4536,1795.2,1815.6,80.9,,,,,,,,,,
Offline
udało się a wsześniej strona nie odpowiadała prubowałem cały dzień. http://vaglog.rtnet.pl/mar123321_1988_99036.html
Offline
Według mnie turbo daje momentami za niskie ciśnienie. ale niech może ktoś się jeszcze wypowie.
Ostatnio edytowany przez lukker (2012-09-28 17:42:00)
Offline
na biegach 1-4 nie czuje spadku mocy. Po wrzuceniu 5 przy 150km/h auto rozpędza się do 160km/h przy obrotach 3300 i dalej nie idzie. O jakich połączeniach mówisz (chodzi o wężyki które idą od zaworu n75)
Offline
Wszystkie połączenia - węże, rury, wężyki. Może sam N75,czyli po prostu EBC coś tam przekłamuje... Nie jestem w stanie stwierdzić na forum.
Rozumiem, że logi były robione z butem non stop w podłodze?
Offline
proszę o analize logów grupy 003 http://vaglog.rtnet.pl/mar123321_1988_99153.html
Offline
http://www.toledoclubpolska.pl/printvie … e2595f5208 Tu masz fotoporadę
Spróbować zawsze można, może pomoże
Ostatnio edytowany przez lukker (2012-09-29 19:52:38)
Offline