Golf 4 Klub Polska
Siema. Co to może być? Przy ok. 210 jak zdjąłem nogę z gazu i depnąłem spowrotem to już auto nie przyspieszało tylko w dół jakby turbo przestało chodzić, gorzej niż jakbym jechał SDI. Zatrzymałem się, zgasiłem auto, odpalam ponowie i już turbo chodzi normalnie bez jakichkolwiek zarzutów. A później jak wracałem non stop but przez 70 km i nic się nie działo.
Offline
tak zwane nastąpiło przeładownie turbiny,co tu kryć trochę dałeś po garach...
Offline
właśnie dopiero go napędzałem ale jakiś ciężarowy przyblokował lewy pas to zwolniłem.
Mam pytanko ile trzeba dać za turbo po regeneracji? Rozmawiałem z gościem i mówił mi żebym wstawił większą dmuchawkę ZS gtb2260 lub ZI ko3s
Ostatnio edytowany przez Extreme (2012-09-29 17:23:57)
Offline
a ile ci zaśpiewał za włożenie gtb ?
Offline
a jak tam robota z IC poszła w ruch ?
Offline
Nie IC nie wstawiam, pisałem z ziomkiem co zajmuje się tuningiem i robił wcześniej tego golfa poprzedniemu właścicielowi powiedział żebym IC nie wstawiał bo ten ICek co mam przy tym turbo jest wydajny a z większym będzie gorzej. No jak narazie to odkładam na turbo.
Offline
K03s to turbawka od 180 konnego 1.8T i niezbyt nadaje się do TDI (zresztą po co zastanawiać się nad turbo od silnika z zapłonem iskrowym? można pomyśleć np o dmuchawce z 2.5TDI).
A co do notlaufa - może przywiesił się EBC, albo mapsensor... Moje zdanie jest takie, że na razie póki jeździ sprawnie, to nie ruszaj.
Offline
Odbiegając od tematu, ile bym musiał wyłożyć na dmuchawkę,( dodam że będę działał w okolice 210-220KM)??
A co do tematu- dzisiaj 100km zrobiłem cały czas 180 i nic się nie działo.
Ostatnio edytowany przez Extreme (2012-09-30 21:02:17)
Offline
Jak chcesz nowy odkurzacz wstawiać, to koło 2-2,5tys. pln. Zależy jeszcze jakie turbo konkretnie, bo Garretty są droższe. Może np polecisz w Holseta?
Offline