Golf 4 Klub Polska
Pisałem wcześniej o tym ale teraz już nie idzie jeździć. Pisałem z gościem co wcześniej miałgolfa i mi napisał
"To kwestia samej tarczy sprzegla bo jak mial 250 km to za duzo startowalem z 2 biegu i evo mowil ze zeszklila sie tarcza"
Mam jednomas.Teraz pytanie jaką mam tarczę kupić żeby pasowała bo się nie orientuję?? No i żeby ta tarcza wytrzymała tak ponad 200KM
Ostatnio edytowany przez Extreme (2012-10-29 16:57:17)
Offline
Jak do takiej jazdy, to zaproponowałbym spiek, ale że użytkujesz Gofrownicę normalnie, to sprzęgło "zero-jedynkowe" raczej odpada.
Wstaw seryjnego Sachsa do ARL-a - na pewno trochę wytrzyma, no chyba, że masz trochę funduszy - wtedy seria Performance i nie ma bata - nie ukręcisz.
Offline
byłem u gościa który zajmował się wcześniej golfem, przejechałsię autem i mówi że tarczy już nie ma podliczył mi wszystko i wyszło z robotą 2150..., mam pytanie czy mogę samą tarczę wymienić ??
poprzedni właściciel mi napisał
"A z tego co mi wiadomo tarcza ma zmazane numery seryjne Nie wiem musisz sprawdzic chyba ze sprinter jets czy czegos "
Ostatnio edytowany przez Extreme (2012-11-02 17:57:42)
Offline
Można zmienić samą tarczę, ale nie warto, bo to robota głupiego - lepiej komplet z dociskiem.
2150,- to chyba za komplet Sachs Performance tudzież jakiś ultra dobry spiek, albo z dwumasą... Niewyobrażalna kwota dla mnie za tarczę i docisk...
Możesz spróbować zapakować od mocnych TDI z Sharana - ponoć są nieco mocniejsze.
Offline
Kajor napisał:
Możesz spróbować zapakować od mocnych TDI z Sharana - ponoć są nieco mocniejsze.
Były mocniejsze ze wzgledu nie na moc silnika bo te same były w MK4 i sharanie ale ze wzgledu na mase auta i ładowność
chłopaki jeżdżą na tych tarczach i jest spokój ... do czasu
Offline
No wiadomo - 1800kg Sharana w porównaniu do max 1400kg Golfa 4Motion robi różnicę.
Załaduj takie sprzęgło od 150KM TDI z Szarika i powinien być spokój na trochę kilometrów.
Offline
pisałem dzisiaj z poprzednim właścicielem i mi powiedział żebym wyjął sprzęgło i tarcze wziać wysłać do radzikowskiego (sprzegla.com) gościu zajmuje się robieniem na zamówienie, no i do tego żebym wymienił wysprzęglik i ma śmigać. Co o tym sądzicie?
Offline
No jak Radzikowski, to nie ma ch*ja we wsi. :-) Tylko czasem terminy ma długie. wysprzęglik zostaw - najwyżej łożysko oporowe wymień.
Offline
minimalne są teraz ciężko je zauważyć, przejechałem koło drobnym papierem i jest lepiej, jutro jak pastę dostanę to oblecę tą pastą no i czekam na tarczę i docisk A później to testy!! bo już się odzwyczaiłem że jest co depnąć trzeba było oszczędzać sprzęgło:)
Ostatnio edytowany przez Extreme (2012-11-20 22:28:32)
Offline
kupiłem wczoraj sprzęgło do mojego 1.6 8V, SACHS 400zł z łożyskiem (tarcza i docisk)
Cena wydaje mi się że dobra
Teraz czekam na napływ gotówki i zawożę do zmiany
Offline
mam sztywne ale nie można dostać samej tarczy z dociskiem, sprzedają tylko cały komplet koszt 1500 zł a gościu co ogarnia temat mi powiedział żebym wrzucił dwumasę od sharana sahsa lub luka (on ma u siebie) większy moment przeniesie. To stare sprzęgło to Valeo 835050, ja mam momentu pod 400 także sam już nie wiem miałem już docisk i tarczę ale docisk się różnił no i tarcza też więc nie zakładałem.
Ostatnio edytowany przez Extreme (2012-11-25 15:18:48)
Offline