Golf 4 Klub Polska
Witam gdy ktoś siedzi z tylu i auto jest obciążone To na jakiś dolach słychać dźwięk pukania. Prawdopodobnie występuje on tez gdy skręcam w prawo i auto ma nacisk właśnie na lewa stronę. Dzieje się to gdy tył jest obciążony. Ciezko jest cos zobaczyć z tylu bo zawieszenie nie jest tak odkryte jak przód. Jak to sprawdzić ? stacja diagnostyczna ? czego szukać co to może być pomóżcie mi doświadczeni użytkownicy.
Offline
Kolegoo zobacz czy to napewno tuleja po co sie ładować w koszty
Offline
u mnie pukalo i okazalo sie ze amorek padl
Offline
amortyzatory sa ok, na stacji diagnostycznej pan powiedzial zeby najpierw wymienic klocki ( moze to cos od nich ale jak nawet nie to moje sa zuzyte i przydalaby sie i tak wymiana) a pozniej nasmarowac tawotem nawet prowadnice tylnich zaciskow. Co o tym sadzicie ?
Offline
Tawot do smarowania prowadnic :> ciekawy pomysł ... do smarowania zacisków jest specjalny smar który może pracować w wysokich temperaturach.
Offline
mechanik mowil mi dzis ze klocki sa ok i nie ma sensu zmieniac... mowil ze jak z tylu cos puka to jezeli sprezyny nie sa pekniete ( a nie sa bo widac) to z tylu moga tylko te tuleje pukac. Patrzelismy pod autem i widac te tuleje ( nie cale ale widac kawalki ich) i mowil ze rzeczywiscie one za super nie wygladaja.
Jakiej firmy najlepiej zakupic abe miec najlepsza cena/jakosc?
Offline
Czy spotkaliście się z tym alby pukanie takie występowało przez prowadnice? czy tam zaciski na prowadnicy? bo tak jak mówiłem na stacji diagnostycznej wspominali ze może od tego
Offline
czy mozliwe ze po wymianie opon na letnie ( takie same rozmiary wszystkie ) pukanie moze ucichnac ? wydaje mi sie ze bardzo sie zniwelowaly stuki ale chyba jeszcze sa
Offline
A nie wziąłeś pod uwagę tłumika? pod obciążeniem tylna belka dotyka rury wydechowej i podczas drgań puka? Sprawdź czy nie ma otarć/przetarć na tłumiku nad belką. Powodzenia:)
Offline
Grzesio111 dobrze gada obstawiam tłumik
Offline
rozmiar opon taki sam?? cisnienie takie samo?
Offline
dokladnie rozmiar taki sam cisnienie to 2,3bara i tak probuje raz na zime nadmuchac a latem pewnie z 2 razy w roku bo w sumie nie ucieka to to po co czesciej. Ale opony takie same...
Offline
walisz 2.3 w opony ? a jaki masz rozmiar tych opon ?
weź zimnym wydech spróbuj pobujać i nie będzie kanał potrzebny jak się pochylisz
Ostatnio edytowany przez poolak2006 (2013-04-25 22:58:23)
Offline
poolak2006 napisał:
walisz 2.3 w opony ? a jaki masz rozmiar tych opon ?
weź zimnym wydech spróbuj pobujać i nie będzie kanał potrzebny jak się pochylisz
ile barów ciśnienia w oponach 195/65/15
samochód nie jest obciążony. PrzewaZnie 1 lub 2 osoby. Ile barów powinno być w takich oponach ?
"Daj na obie osie po 2,3 i powinno być oki. Nie patrz na to co fabryka zaleca bo to są ciśnienia nie na polskie drogi. "
Offline
i nie ścierają się opony na środku przy takim ciśnieniu? Weź napompuj tak jak masz na klapce przy wlewie paliwa. Jak nawalisz za dużo to będą opony się zużywały na środku szybciej od zewnętrznych ... nie wiem jak jest zalecany w 1.6 ale po 1.9 powinno styknąć (napewno nie więcej)
Offline
na klapce wlewu PB jest 1.9 napisane. Hmm ja tam zawsze jestem zdania ze moje opony wygladaja jakby na niedopompowane na dole a nie za duzo hmm tak mi ktos polecil na forum moze poszukam jak jezdza inni uzytkownicy. Moje oponki wygladaja tak :
http://imageshack.us/g/35/zdjcie0648k.jpg/
Offline
1.9- 2.0 to jest odpowiednie cisnienie wedlug mnie
Offline