Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#1 2010-10-22 20:48:33

 piotr

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1240164890.gif

Zarejestrowany: 2008-12-08
Posty: 1111
Punktów :   27 
Imię :: Piotr
WWW

TDI [MK4] Problem z zimnym odpalaniem (wideo)

popraw pierwszy link....

Offline

 

#2 2010-11-04 18:55:19

daniell89

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2010-11-04
Posty: 2
Punktów :   

Re: TDI [MK4] Problem z zimnym odpalaniem (wideo)

Witam niedawno zakupiłem VW golfa 99r. silnik 1.9 tdi 90KM i mam klopot z paleniem, pali ale musze dlugo krecic okolo od 3 do 5 sekund , wymienilem filtr paliwa przewody , i dalej nic, problem z paleniem jest tez na cieplym silniku prosze o pomoc kogos kto mial kiedys tego typu problem ... GG 8489224

Ostatnio edytowany przez daniell89 (2010-11-05 22:48:43)

Offline

 

#3 2011-01-08 20:37:59

x50sr

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961035.gif

Zarejestrowany: 2010-09-08
Posty: 497
Punktów :   
Silnik :: BVR
Moc [KM] :: do pomiaru
Rok :: 2005-silnik

Re: TDI [MK4] Problem z zimnym odpalaniem (wideo)

w wypadku kolegi binek z ktorym rozmawialem przez gg w chwili gdy byl problem droga eliminacji dotarlem do wniosku ze to rozrusznik nie ma odpowiedniego pier'olniecia brzydko mowiac. Czyli mechanizm ktory sprawia ze w chwili wlaczenia rozrusznika i w chwili osiagniecia  maksymalnej predkosci obrotowej dopiero puszcza moc na kolo zamachowe... U kolegi 'binek' najprawdopodobniej rozrusznik sie zaciol i krecil odrazu zamiast po kilku setnych czy tam dziesiatych sekundy po osiagnieciu maksymalnej predkosci obrotowej. Przez co sprezanie bylo zaslabe a jak wiadomo diesel to silnik wysokoprezny z zaplonem samoczynnym. I temperatura podczas sprezania zaniska przez co  temperatura mieszanki zaniska do samoistnego zapalenia sie a dopiero gdy predkosc rozrusznika ktury krecil silnikiem wzrosla lub temperatura w komorze spalania poszla w gore to silnik zapalal. Wydawalo sie jakby akumulator byl zaslaby bo rozrusznik jak krecil to aku mial takie obciazenie ze faktycznie slabl...

Objaw takiego  problemu z sprezaniem - temperatura to kopcenie na czarno przy odpale bo mieszanka jest nie dopalona...

Jesli swiece , olej , filtry , olej napedowy , kat wtrysku w benzynie zwany ssaniem oraz akumulator sa sprawne to wtedy podejzewa sie rozrusznik ... Ja teraz napisalem czysta teorie i nie moge tego dokladnie podeprzec praktyka bo gdy bedzie cieplej to bedzie palil lepiej . Bo akumulator o naszej gestosci elektrolitu ma pelna moc przy 18 stopniach. To moc bedzie wieksza wiec nawet rozrusznik o takim uszkodzeniu odpali na dotyk. Bo nawet olej bedzie zadszy i ogolem lepsze warunki do rozruchu. Co do podmiany akumulatorow to jest to system bledny. Powinienes zapiac taki prostownik co daje 700 amper pradu rozruchowego ... Dlaczego ? Bo nie ma pewnosci ze podmieniony akumulator mial przy0 stopni okolo 700 amper...  Rownie dobrze moga swiece slabo grzac lub zaszybko odpalasz. Bo zgasniecie lampki nie oznacza konca grzania swiec...  A u kolegi binek najprawdopodobniej kompresja jest slaba i licznik krecony co rownierz utrodnia rozruch silnika z zaplonem samoczynnym . Ja proponuje ci na przyszly rok zmienic swiece i je sprawdzic , wlac stp do wtryskow po czym zmiana filtra i tankowanie lepszego paliwa w zimie no i oczywiscie dobry olej po czym dopiero jakby nie pomoglo to rozrusznik rozbierac...

Pozdrawiam

Ps. Moge sie mylic , a jak sie myle to prosze mnie poprawic bo bardzo rozwinolem teorie i przepraszam jesli wypowiedz byla bledna lub nie mila oraz jeszcze raz pozdrawiam

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Hotels Germany Sonniges Jura Loft im Golf Paradies Hilzhofen berlin-hotel