Golf 4 Klub Polska
Witam zakupiłem golfika rok temu rozbitego. Po zrobieniu wyszedł nawet obiecująco i narastało pytanie co z nim zrobić gdyż nie chciało mi się wsadzać kasy w części do niego ori bo wiedziałem że chodzi podobnie jak 130km. Więc zainwestowałem niewielką kaskę w mały mod.
I od razu pokazuje co zrobiłem z czwórki. Niestety nie mam zdjęć z dzwonu ani jak wyglądał w serii bo mało było widać jak go kupiłem (noc była a że golf czarny o g..no było widać) ;p
MODEL: mk4 3D
SILNIK: 1.9 TDi ARL
MOC: 150KM w serii, obecnie ok. 230 a momentu nie znam bo nie hamowałem go.
KOLOR: czarny bodajże LZ9W
Teraz pewnie jakieś foty by się przydały ;p A proszę was bardzo.
Mody po maską:
No turbinka od 3.0 TDi po 2009r oznaczenie GTB2260VK, kolektor robiony pod zamówienie. Wydech 2,75 cale i down pipe 3 cale przelot kawas.
Chłodnica turbiny zwana intercoolerem od Nissan Cabstar 3.0 diesel ( i w życiu nie założę chińczyka bo to blacha a nie amelinium).
Koło dumasaowe zrobione na sztywno, docisk wzmocniony (dwa słoneczka) tarcza niestety seria 240mm ale jak najszybciej spiek min 4 łopatki.
Planuje zrobić mu szperę 100% (generalnie zaspawać mechanizm w skrzyni zobaczę co z tego wyjdzie) Oczywiście pomyślałem o półosiach z przodu i wstawię ograniczniki na maglownicy żeby nie można było skręcać kołami nie do oporu żeby się nie pourywały przeguby ale to wszystko eksperyment. I więcej raczej nic ale na pewno będę dopisywał jak mnie najdzie coś nowego.
W środku:
Wskażniki STRI (boost 3.0 bar i EGT ) podświetlenie białe. Turbo timer HKS. Brak środkowego tunelu bo mi się nie podobał tzn był połamany.
Piec w bagarku jakiś wzmak piona dwu drożny radio Denver (kupiłem w biedronce za 100zł kiedyś kiedyś i zadowolony jestem )
ABS
ASR
El. lusterka
el. szyby
centralny zamek
kubełkowe fotele
Pasy schroth niebieskie (ale montaż jest inny tzn mój)
Klimatyzacja tzn (klimatronik chodzi ale klima nie bo przewodów nie mam pod maska)
Podgrzewane lusterka
Zawieszenie:
Przód gwint K&R regenerowałem u Pana w poznaniu i Bardzo solidna firma za jedyne 600zł (ale wymienił wszystko)
Tył gwint TA-technix niemiecki wyrób (???)
Hamulce seria ale naprawde 288mm daję radę.
Koła 17 cali AEZ oponki 215/45r17 et ??
Pozdrawiam:) wyraźcie swoje opinie i ewentualnie co się podoba a co nie nie obrażę się po to jest forum
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Według mnie nic nie skaleczyłem bo jakby się dało osłonić zderzakiem ten cooler to pewnie bym tak zrobił.
Zrobię jeszcze jedno zdjęcie może pod innym kontem nie będzie zeszpecony.
Co do wstydu to nadal jest golf no ja się nie wstydzę nim jeździć
V5 miał z tyłu na klapie już naklejone a te na grillu przypadkowo miałem
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
no właśnie z tym odpychaniem jest nie do końca tak jak być powinno ale szukam podobnego tematu jaki mnie dręczy jak nie znajdę to sam poproszę o pomoc nowym wątkiem.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
- emblemat v5 tu raczej nie pasuje,
- rejestracja na boku też średnio i te wycięcie grubo ciosane,
całość rozwojowo, fajny silnik, chciałbym taki mieć ale każdy grosz czasem się liczy
Offline
Golfik spoko, tylko wykombinuj coś z tym przodem
Offline
Nie spawaj mechanizmu różnicowego bo się zawiedziesz. Kiedyś miałem na sztywno dyfer w BMW E30 jak jeszcze jeździełem na KJSach i boki wychodziły fajne ale sterowności zero. Jeździło się jak taczkami. Jak zrobisz mech. na sztywno to przy każdym skręcie nawet najmniejszym będzie wypluwało przód na zewnetrzną. Przy takim efekcie to bał bym się wyjechac nawet na próbe takim autem. Szkoda kasy na nową skrzynię.
Ostatnio edytowany przez m&m (2013-03-03 16:05:17)
Offline
Tylko że ja chce go na 1/4 pogonić i szpera tylko po to jest i generalnie cały samochód. Normalnie to ja jeżdze audi a3 asz seria a tym wozem drabiniastym czasem jak szukam wrażeń.
A racja grubo ciosane bo intercooler spory xD
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Extreme napisał:
powiedz mi co Ty masz podokładane na tylnym zderzaku po bokach? pokaż z bliska tego zdjęcia
Tam się nitro wydostaje.
Offline
dokładnie to jest nitro ;p psika na samochód obok żeby respekt mu spdał ;D
LOtki zderzak od c63 amg ale to nie ja założyłem ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
ktos cos na temat metanolu i nitra sie wypowiee bo chce to wsadzic.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Moc jak najbardziej zacna, szkoda jedynie że nie ma wykresu dla porównania, co do wyglądu to sie nie wypowiadam
Offline
Ja piekny byc nie musze mam za to jezdzic.
W kwieetniu na bemowie na 1/4 startowal to bedzzie mozna zobacczyc jak sie odpycha.
Mam juz szpere zrobiona jakies 50-60% i spiek juz sie konczy nabijac wiec cos ofotkuje.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Rok temu na bemowie startowało modzone r32 590km i miał 4 czy 5 miejsce. Nie wiem z jakimi mocami diesle tam startują
Offline
Obecnie 1.9 TDi golf II ma 334km.
Metanol
Nitro
Wtryski AL z końcówkami RACE 783
Turbo GTB2260VK i potężna chłodnica z przodu.
Całość 4 motion z haldexem
Czas niska 12 a tak konkretnie 12:40 /12:30
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-03-28 17:32:41)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Poprawki golfa wprowadzone.
Wyniki z hamowani wstawie pewnie przed zawodami czyli 1 czerwiec.
Modyfikacje jakie poczyniłem.
Podtlenek azotu (nitro) ze trzałem do 150km.
Instalacja metanolu.
Końcówki wtryskiwaczy FIRAD 50%.
Dolot powietrza Simota.
Kocyk (podgrzewacz butli) nitro plus manometr wszystko NX.
Oponki przód semi slick PROFIL 205/50 R!6
Szpera przód ok 50%T
Odelżony leciutko waga ok 1150kg (seria ARL 1350kg).
Tarcza sprzęgła ze spieków metalicznych.
Ostatni czas zmierzony na SSS to 13.46 ET+RT przy braku kocyka, seria wtryski i bez metanolu moc około 255km.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-05-26 08:26:27)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Jest grubo fest... :O
Offline
W golfie połynął mi na zawodach czwarty tłok i na 3 cylindrach zrobiłem czas leciutko powyżej 14 sekund ;p wstawie fotke jak stał z Lancerami.
Parę fotek bo rozbiórce przodu.
Takie tam gaz plus włacznik, wskaźniki, killswitche i laczki
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-06-06 20:08:21)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Odświeżam temat po zawodach w Łomży i Ełku
Trzecie miejsce w Łomży się udało zdobyć za to w Ełku czwarte ale chyba zszedłem z czasem na 1/4 mili poniżej 13 sec ale wstawię dokładny czas jak będą wyniki na stronce .
Wyniki z hamowani już mam wyszło 259 km i prawie 500 nm bez tryskania z nitra i metanolu bo hamownia nie miała hamulcy w rolkach i bali się że może mi się motorownia przekręcić.
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-08-12 08:51:38)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
No no ładnie
Offline
497 Nm,cudnie
Offline
te 300 km to za mało żeby wygrywać co nie (chyba że obsada nie dopisze)?
Offline
A ile ci daje km te tryśniecie nitra i metanolu ?
Offline
no 300 km trochę mało bo tam czołówka ma ponad 350 plus tryśnięcie ;/
Nitro z metanolem jakieś 60-80 km jeżeli mam nagrzaną butle plus dobrze paliwa na tłoku.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ile się da wycisnąć z 1.9 ARL?
Będziesz jeszcze zwiększał moc jeśli się da?
Offline
Chcę zwiększyć moc do 300km bez nitra i dalej basta
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Jak będzie jakiś spocik golfa lub Vaga to będę na nim to można sobie pooglądać lub jakieś zawody lokalne to chętnie się z kimś targnę
A co do ARL'a to z tego co mi wiadomo z seryjnych wtrysków można wyciągnąć 240 km ale turbinka albo do 2.7 mercedesa CDI lub 3.0 TDI audi ewentualnie BMW 3.0 diesel np z E60 + oczywiście jakiś intercooler duży.
A tak bez modów to pod 200 km podciągają bez niczego ale to szybko turbo siada i są koszty.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
ponawiam pytanie miodka ile wytrzymuje silnik, jakie moce max ?
Offline
elo elo , pytanie z pod czego wsadzają do ARL IC tak by nie trzeba by było dużej rzeźby robić , bo myślę na zrobieniem u siebie nowego FmIC
Offline
Przemula napisał:
elo elo , pytanie z pod czego wsadzają do ARL IC tak by nie trzeba by było dużej rzeźby robić , bo myślę na zrobieniem u siebie nowego FmIC
TAK , seryjną ale będe go kręcił o jakieś 30 w górę , przeciez mu nie zaszkodze jak założe jakiś większy
Offline
ARLa bez zmiany turbiny i ic do 200km z seryjnymi wtryskami:)
ze zmianami również końcówek wtryskow do 300 km a.nawet więcej plus wałek z większymi krzywkami
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
ARL wytrzymuje tak żeby jeszcze nim pojeździć itd to tak 290km mają ludzie i jeżdżą po ulicy i nawet nie dużo palą bo w trasie przy 140 mi pali do 6L na 100 km
są też projekty na 450 km ale chyba są ukute już.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
ARL wytrzymuje tak żeby jeszcze nim pojeździć itd to tak 290km mają ludzie i jeżdżą po ulicy i nawet nie dużo palą bo w trasie przy 140 mi pali do 6L na 100 km
są też projekty na 450 km ale chyba są ukute już.
yhyym więc mówisz że nie ma się co pchać w innego , oki thx
Offline
no ewentualnie można się pchać w 1.9 130km ASZ bo to to samo praktycznie ;p Rożnicą się tłokami i korbami ale tylko konstrukcją a nie wytrzymałością
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline