Golf 4 Klub Polska
najlepiej ? co przez to rozumiesz ?
musisz mieć konkretne założenie , albo finansowe , albo musisz wiedziec ile planujesz uzyskać
ja osobiscie zwiększyłbym doładowanie co najlepsze w mkII 1.6 td i w mk3 1.9 td bez IC można było wszystko zrobic bez komputera jak dobrze pamiętam
ale ty masz sterowaną komputerem , więc udaj się do odpowiedniej osoby , nie rob tego sam bo może CI szarpać , przerywać itd.
ew można by napisać konfig , ale to bez sensu tak na odległość. Pamiętaj że twoje turbo i wtryski ograniczają całość .
rownierz pompa może byc potrzebna wydajniejsza , zmiana tłoczyska na inną średnice mm.
czyli :
ocena stanu silnika -> udanie się do warsztatu z hamownią , bo bez to nie ma co robic .
"Turbosprężarka / Garrett, z zaworem ograniczenia ciśnienia doładowania sterowanym przez elektroniczne urządzenie sterujące silnika poprzez zawór elektromagnetyczny
Ciśnienie doładowania (mierzone na III biegu przy 1500...3000 obr/min silnika) "
jak dobrze pamiętam do 1.2 bara jest dla niej bezpiecznie , oczywiście do tego dostosują CI dawke paliwa , ma nie kopcic nawet jesli z kopceniem efekt byłby lepszy kopcenie nietylko w dieslu sygnalizuje niedopalanie paliwa - zbyt bogata mieszanka . wiec poza hamownią potrzebny jeszcze analizator spalin . a Prawde mówiąc jesli nie oczekujesz cudów to znajdzie sie majster z kompem i sam zrobi całość , przejedzie się pare razy i ustawi jak trzeba
Najlepiej powiedz co chcesz uzyskać . ( Np max dla zdrowego AFN to 140 koni , bez zmiany turbo i wtrysków na hybrydy albo z asv )
Ostatnio edytowany przez x50sr (2010-12-04 19:30:08)
Offline