Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#1 2013-03-18 23:36:19

 victor

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: WWA
Zarejestrowany: 2013-02-21
Posty: 76
Punktów :   
Silnik :: 1800 20V
Moc [KM] :: 125
Rok :: 1998
Imię :: Victor

Strumienica 1.8 20V - problem po wycięciu katalizatora.

Hej,

wyciąłem katalizator (w zasadzie puszkę) i wstawiłem strumienicę. Gra i buczy, na wolnych obrotach jest cichszy, zbiera się ciut lepiej. No, ale pojawił się problem.
Pomiędzy 2000 i 3000 obrotów, na każdym biegu tylny tłumik (wymiana 5000 km wcześniej) pogwizduje fatalnie, no "wiocha" totalna.

Moje przypuszczenia i reakcja:
1. Nieszczelność układu wydechowego po wymianie. Odpada: sprawdzony dziś, wszystko ok.
2. Przy sprawdzaniu coś było w tylnym (ostatnim) tłumiku. Po zdjęciu wysypały się kawałki katalizatora. Grudki czarne, pospiekane. Założenie było, że to to. Niestety nie

Zakładam więc na dziś, że:
1. Te czarne grudki uszkodziły coś w puszce tylnego tłumika i trzeba go niestety wymienić.
2. Strumień spalin dostaje takiej prędkości, że jak wpada do tylnego tłumika powoduje przy wspomnianych obrotach 2-3K gwizdy.

Co o tym myślicie?

Pozdrawiam,
victor

Offline

 

#2 2013-03-19 09:04:48

 Eizon

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 3383
Punktów :   87 
Silnik :: 1.9 TDi Handmade
Moc [KM] :: 410km 700 Nm
Rok :: 1987
Imię :: Synek
WWW

Re: Strumienica 1.8 20V - problem po wycięciu katalizatora.

Kawałek katalizatora mógł utkwić w tłumiku końcowym. a w przypadku nie szczelność będzie pierdział i głośniej chodził przy niskich prędkościach obrotowych


300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<

http://www.facebook.com/SynekTune/

Offline

 

#3 2013-03-19 09:27:29

 victor

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: WWA
Zarejestrowany: 2013-02-21
Posty: 76
Punktów :   
Silnik :: 1800 20V
Moc [KM] :: 125
Rok :: 1998
Imię :: Victor

Re: Strumienica 1.8 20V - problem po wycięciu katalizatora.

Eizon napisał:

Kawałek katalizatora mógł utkwić w tłumiku końcowym. a w przypadku nie szczelność będzie pierdział i głośniej chodził przy niskich prędkościach obrotowych

Podejrzewam kawałek katalizatora w środku tylnego tłumika. Macie pomysł jak to gów... wyjąć? Wydaje mi się iż jedyna rada wymiana tylnego tłumika. Nie wydaje mi się aby można było rozcinać i spawać.

Offline

 

#4 2013-03-19 10:06:13

 Eizon

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 3383
Punktów :   87 
Silnik :: 1.9 TDi Handmade
Moc [KM] :: 410km 700 Nm
Rok :: 1987
Imię :: Synek
WWW

Re: Strumienica 1.8 20V - problem po wycięciu katalizatora.

Rozciąć jak najbardziej można ale jak już sobie drugi załatwisz bo takie lichwienie nie będzie ładnie wyglądało.

Taki końcowy tłumik może kosztować oczywiście używany bo tych ocynkowanych zamienników nie polecam to koszt max 200zł.


300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<

http://www.facebook.com/SynekTune/

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs łódz UnterkĂźnf Belgien hotelstayfinder.com