Golf 4 Klub Polska
Cześć.
Przedstawiam mojego szmelcvagena:
-mk IV 3d
-kolor grafitowy LC9V
-rok 2000
-silnik 1.9TDI AGR (90kM)
-napęd 4motion
-przebieg 160000km
Mody:
wnętrze:
-kierownica trójramienna skórzana z GTI
-fotele RECARO
silnik:
-wtryski 216 BOSIO
-chip
-pusty katalizator i brak tłumika końcowego
-ZAŚLEPIONY EGR
-sprzęgło ze sztywnym kołem
zawieszenia:
-sprężyny ori EIBACH ProKit
-amory przód KONI SPORT
-amory tył MONROE
-felki 17" CROMODORA RACE2000
body:
-zderzak przód GTI
-dokładka tylnego zderzaka JUBI 25th
-lotka R32
-listwy zderzaków w kolorze nadwozia
-lampy tył BLACK HALLA
-lampy przód BLACK z podwójnymi kierunkami
CLIP: http://www.youtube.com/watch?v=_SYLI76q4b4
Ostatnio edytowany przez m&m (2014-01-07 17:55:42)
Offline
fajne auto, jest 4x4, zderzak przedni też dobry, ogólnie wypas
Offline
sam skonstruowałeś lampy z podwójnym kierunkiem? ;>
Offline
Tak. Są to nieszczęsne klejone VALEO i niestety do końcowego efektu zużyłem 5 szt lamp (2 ori z mojego golfa, 2 z angola jako dawcy potłuczonych kloszy i jedna używka z połamanymi uchwytami jako dawca uszkodzonego od taśmy odbłysnika).
Offline
ile Ci wypluł konia po zmianie wtrysków + chip ?
Offline
Nie hamowalem go po modach. Cel byl taki żeby nie zamulało czterech łap przy zimowej zabawie i na razie efekt jest satysfakcjonujący
Offline
Sprzęgło masz z valeo czy składałeś na zamachu od 1z?
Offline
Sprzęgło całe z golfa III z zamachem 1Z
Uploaded with ImageShack.us
Ze zderzaka jestem zadowolony głównie dla tego, że jest przerobiony. Oryginalnie Zender jest cały z laminatu i nie ma bocznych szyn. Mój to góra oryginał elastyczny seryjny z bocznymi mocowaniami a dół poniżej listwy to wklejony Zender.
Offline