Golf 4 Klub Polska
Zastanawiam się nad zmianą zawieszenia seryjnego na sportowe firmy MTS obniżające o 35mm w sumie cena jest niska, i tutaj mam pytanie czy to się opłaca? Może ktoś się wypowiedzieć jak jest z jakością.
Offline
Krucze mam dylematów niewiem czy nie wsiąść gwinta MTS( tylko jak to będzie wyglądać przy 16 calowych felgach) ;/
Offline
To już zależy od twoich oczekiwań ( do -35 powinny wystarczyć same sprężyny), zasobności portfela (jednak jest różnica).
Offline
Ja proponuje cos takiego http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe- … 35020.html
Offline
A jak będą zachowywać się sprężyny obniżające do 40 mm na seryjnych amortyzatorach ?
Offline
Bo niektórzy twierdzą że auto na koleinach będzie się źle zachowywało.
Offline
Mój wybór padł na nowe sprężyny eibach pro kit obniżające o 30 mm przód i tył
Offline
odmówiłem jednak tego mts dzisiaj , i wybrałem inne sprężyny chyba te same co kolega , bedą pod koniec tygodnia na autku
http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-e … 98469.html
Offline
Sprężyny takie same. Zobaczmy jak przyjdą mam nadzieję że to dobry wybór.
Ostatnio edytowany przez demon902 (2013-07-17 06:41:19)
Offline
Po ilu km nowe sprężyny eibach ułoża się, bo wydaje mi się że golf w porównaniu ze starymi mało co usiad.
Ostatnio edytowany przez demon902 (2013-07-23 18:53:07)
Offline
Zobaczymy co będzie dalej dzisiaj po zmianie na Eibach Pro Kit zmierzyłem wysokość do nadkola przód 65.5 cm tył 67 cm (mam nadzieję ,że jeszcze coś siądzie
Offline
Siądzie spokojnie
Offline
Za cena idzie jakosc,i co najwazniejsze bezpieczenstwo,sam przymiezam sie nad zmiana,lecz beda to same sprezyny
Offline
Ja też brałem same sprężyny amortyzatory zmienię na sportowe jak seryjne padną. Jazda na nowych sprężynach jest całkiem inna ,auto lepiej trzyma się drogi
Offline
Offline
Nie planuję kupna gwintu
Offline
MAXIMUS napisał:
czy nie lepiej od razu kupić gwint??
Jak kogoś zadowala -35 to chyba nie warto pchać się w gwint
Offline
-35 to mało, lepszy gwint, tylko pamiętaj aby go dobrze założyć bo ja bym prawie już nie żył przez partaczy mechaników,
Offline
co po gwincie , jak muszę jeździć po takich dziurach że aż strach ;( więc jak nisko go posadzę, i to nie tylko pewnie mój problem , po wymianie autko naprawdę lepiej trzyma się drogi, trochę niżej jest , zobaczymy jak zrobię trochę więcej km . ogólnie jestem zadowolony
Offline
Mi od wczoraj siadł przód o 0.5 cm i tył o 1 cm
Offline