Golf 4 Klub Polska
Witam,
posiadam Golfa 4 1.9 TDI 90 km
Problem jest następujący:
Na zimnym silniku raz dobrze pali, raz musi dwa razy okręcić.
Na ciepłym silniku ciężko pali. Dusi się można powiedzieć, ale zapali.
Dzisiaj zauważyłem pęcherzyk na wężyku od filtra paliwa co idzie do pompy wtryskowej.
Co może być przyczyną?
Offline
Latem na zimnym palił niemal na dotyk. Mówię niemal, bo raz po raz zakręcił.
Teraz troszkę gorzej.
Powiem szczerze, że w ubiegłą zimę miał problem z odpaleniem (często na kable odpalałem). Myślałem, ze to akumulator, ale on jest nowy i dobry. Bo sprawdzałem.
Na ciepłym często kręci i nie chce odpalić. Muszę kilka razy próbować.
Offline
Tych tematów to się robi milion dwieście już. Dawka rozruchowa potrzebna. Koszt do 400zł
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
zima się zbliża i wszystko jasne tematów będzie jeszcze multum
Offline
Chodzi o to że czas na dawki to okres letni i wiosenny. a w zimę to tylko się poprawia bo silnik szybciej stygnie i myślimy O.o naprawilo się a tu wiosna idziesz dni cieplejsze autko nie stugnie bo gorąco i nagle pali nie pali i pecherzyki w przewodzie. To połowa z was ma te pecherzyki i nie zwracajcie na nie uwagi.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
bo te pęcherzyki zawsze będą, jak byś nie robił to zawsze jakiś będzie.
Offline