Golf 4 Klub Polska
wychodziły mk4 w takiej wersji silnikowej? chyba swapowany.... chyba że sie myle i w wersji US wydano vr6 2.8, to chyba silniczek od mk3..
Offline
kolega jeszcze musi sporo poczytac o wersjach mk4;) byly oczywiscie takie silniki tylko na stany oznaczenie silnika to AFP. pozdrawiam
Offline
kurde to mnie mega zaskoczyłeś, szukałem wszędzie chyba o tym modelu i nic nie znalazłem, jak byście mogli podrzucić jakiś link do poczytania
Offline
nie ja mam serie 2.8 V6 204 KM, a rozchodzi mi się o silnik VR6 2.8 176 KM szukałem na forach w historii mk4 i ogólnie nic na ten temat nie znalazłem
Ostatnio edytowany przez leon9022 (2013-11-03 12:35:15)
Offline
bo kolega wystawił u nas aukcje z mk4 i tam właśnie taki silnik siedzi, ale moim zdaniem to swap od innego auta, bo wątpię żę tylko na rynek USA wyszły inne wersje silnikowe, przejrzałem wszystko co możliwe i nigdzie nie ma nic o takim silniku...
Offline
Ori na USA wychodziły GTI VR6 z silnikiem AFP o mocy 177 koni (12v) i napędem na przód. Ten silnik to na dobrą sprawę stary VR6. Na europę wychodziły VR6, ale z napędem 4Motion i o mocy 204KM - mają zmienne fazy rozrządu i 24 wentyle.Takie silniki nazywane są V6. Różnice występują też między nimi, np. zapłon przez kable od modułu, a później na cewkofajkach (BDE)
No i co jak co, ale Conek w chu*a to raczej nie leci, że swapowany motor - jego czwórka to jeden z ciekawszych egzemplarzy na polskiej scenie. :-)
Tu fotka VR6 12V USA: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8a … 309fa.html
Offline
wroce do domu to naposze wszystkie informacje na temat tego silnika VR6 w mk4 bo niektorzy widze nie w temacie bardzo ciekawy i jeden z lepszych V6 a moj golf nigdy nie byl swapowany i nie jest to silnik z mk3.
Offline
Silnik 2.8 VR6 AFP ma 177KM przy 5800obr i 245Nm przy 3200obr
Silnik ten montowany tylko w golfach i borach w wersji USA i z tego co wiem to tylko w 2001r. Jest to 12 zaworowa jednostka ze skrzynia 5 biegową z plastikowym kolektorem ssącym i zmienna faza dolotu. W stanach postanowili poprawić wszystkie bolączki starej VRy (strzelająca różnicówka w skrzyni, przegrzewanie się panewek an ostatnim tłoku itp) która była montowana w mk3 czy passatach i corrado, ulepszyli skrzynię biegów, poprawili wiele elementów lub zamienili je na mocniejsze (np śruby głowicy) i tak powstał o to ten motor, gdzie w tym samym czasie w DE wymyślono jednostkę 24v która stosunkowo nie była dużo droższa w produkcji a była "nowością" i to mocniejsza, po krótkim czasie w usa zrezygnowali z jednostki 12v i zaczęli w 2003 roku montować 24v ale także tylko na przedni napęd lecz juz że skrzynia 6biegową.
Offline