Golf 4 Klub Polska
Witam, zakupiłem ostatnimi czasy pierwsze autko, 1.6 benzynę, no i chciałbym troszkę go zmienić z wyglądu zewnętrznego. Myślałem nad kupnem końcówki wydechu. Nie zależy mi na wydawanym odgłosie ale bardziej na samym wyglądzie, tylko nie wiem czy wszystkie są do wspawania czy jest jakiś prostszy sposób ich montażu ?
Offline
Bron boże końcówki :-) to tylko zbeszczesci go i wygląda to jak by jezdzil 18 letni glupek dres który próbuje taniego tuningu... lepiej prosty niz wydech już te glupie końcówki...
Tak samo myślę jak w tdikach usuwają kata i tlumiki i tylko przelot ani to ladnie ani brzmi pięknie...
Moim zdaniem lepiej jeździć tak lub po malować tlumik na ladna czerń i tyle a jak się rozsypie to kupić uniwersalny sportowy:-) ale to moje zdanie
Ostatnio edytowany przez Lukasix (2013-11-21 22:20:31)
Offline
Z dala od końcówek kolego nie baw sie w wieś tuning lepiej dolozyc i kupić sportowy tłumik. Jakieś ładne koło ciemne szyby na początek powinno ci wystarczyć
Offline
Zakładaj końcówkę chłopaki na gorzę boją się wyzwań. Takie czarne wydechu ala Remus z naklejką co schodzi do pierwszego rozgrzania i szpojler jakiś na klapę a najlepiej dwa. Wiesz jak się ludzie oglądają? Tylko przydało by się jeszcze z 200km minimum.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Haha Eizon ma zly humor haha:-) nie sluchaj go on chce cie oslepic:-P nie rob tego pod żadnym pozorem nigdy:-P
Offline
Ja zły humor? To rada prosto ze sterownika silnika była ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Żeby auto w miarę brzmiało będziesz musiał kupić strumienice, tłumik końcowy (nie końcówkę), to koszt około 600 zł z montażem minimalnie, a i tak nie będzie tak jak sobie marzysz.
Ja wpakowałem parę złotych w wydech i efekty nie powalają, co prawda teraz dodałem strumienice i jest trochę lepiej, zależy czy ci bardzo zależy czy tylko trochę, tu masz efekt: http://www.youtube.com/watch?v=6IpDhATvu-0
Może lepiej kupić ładne koła.
Offline
Miodek a teraz tak szczerze zrobił byś ponownie to wszystko gdybyś znał efekt końcowy?
Tylko tak szczerze ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Tak, bo zawsze chciałem mieć takie auto skoro na eRkę nie moge sobie pozwolić, taka eRka dla ubogich.
ps. zrobiłbym to samo gdybym miał te same cele, teraz się nieco zmieniło, ale dalej auto cieszy oko, tak to wygląda
Ostatnio edytowany przez miodek (2013-11-21 22:50:39)
Offline
Jednym słowem jesteś zadowolony i nic byś nie zmienił ;p To chyba dobra postawa
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
Ja zły humor? To rada prosto ze sterownika silnika była ;p
To takie spięcie male na sterowniki bylo:-)
Offline
miodek napisał:
Tak, bo zawsze chciałem mieć takie auto skoro na eRkę nie moge sobie pozwolić, taka eRka dla ubogich.
ps. zrobiłbym to samo gdybym miał te same cele, teraz się nieco zmieniło, ale dalej auto cieszy oko, tak to wygląda
Miodek dal cos stożek?:-) dużą różnica?:-)
Offline
Dobra koniec pisania o mnie ;p Niech zakłada te graty co napisałem ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Dla mnie wszelkie modyfikacje typu wydech, stożek itd. mają sens tylko konkretnych silnikach. Natomiast przy pojemności 1,4 czy 1,6 samochód wygląda jakby miał 200 czy 300km, a przyśpiesza niewiele szybciej niż skuter...
Offline
Dzięki za rady przemyśle to jeszcze , bo szczerze nienawidzę wyglądu tych zwykłych rur wydechowych i zależy mi wyłącznie na samym wyglądzie.
Offline
Dał stożek, lepszy moment obrotowy, szybciej się wkręca zdecydowanie, w 1.4 nie ma przepływomierza więc plotka głosi, że warto.
Muszę jeszcze odgrodzić stożek od silnika bo wydaje mi się, że zanim się jeszcze rozgrzeje silnik to znacznie lepiej idzie.
Strumienica z kolei poprawiła górę, dół nic nie zyskał, może trochę stracił.
Offline
Aleksandro, a może po prostu wypoleruj końcówkę? Ja kiedyś zabrałem się za polerowanie w A4 dieslu. Rura była cała czarna i z rdzawym nalotem , a wyszło prawie lustro!
Offline
jak już coś chcesz zrobić z wydechem to poszukaj jakiś prostych końcówek i dokładke v6, efekt :
Ostatnio edytowany przez kamil20392 (2013-11-22 15:48:52)
Offline
racja, to wygląda dobrze i za nie duże pieniądze,
Offline
.
Ostatnio edytowany przez miodek (2013-12-15 17:10:01)
Offline
Witam,oj nie wiem czy dokladkja z v6 podejdzie do benzynki 1.4.WIem ze do tdi bez przerobek jej nie zadasz,Ewentualnie ja troche przerobisz i bedzie dobrze
Offline
@kolak: V6. tdi, 1.4 mają inne zderzaki (górna część) że twierdzisz, że trzeba przerabiać?
Offline
Nie wiem jak jest w benzynie! chodzi o podloge ,jest troche inna niz tdi/benzyna ale
Po 1: Nie pasuje wycięcie na hak holowniczy- w V6 jest w innym miejscu niż w TDI (tutaj trzeba dorobic sobie zaślepkę ze starej dokładki ponieważ jest z takiego samego materiału i wtopic od wewnętrznej strony dokładki- jak ładnie dotniesz to wygląda jakby to była jakaś ori zaślepka )
Po 2: Dolne mocowanie dokładki koło wydechu nie pasuje ( nie włożysz dokładki ponieważ wycięcie na wydech haczy o to mocowanie). Trzeba użyć szlifierki kątowej i skrócić to mocowanie mniejwięcej o połowę i potem zabezpieczyć jakimś podkładem antykorozyjnym w miejscu gdzie było przecinane.
Wszystko ogarniesz podczas montażu jak to zobaczysz na własne oczy.
Ostatnio edytowany przez kolak (2013-12-15 08:41:59)
Offline
Możecie dokładnie opisać jak v6 montuje sie do 1.4 jakies przeróbki w postaci ciecią czegoś, ewentualnie wydech na skos ?
Offline
Bedzie na tył v6 plus końcówka na dwie rurki i nie wiem jak to wyjdzie tzn jak duzo rzeźby bedzie
Offline