Golf 4 Klub Polska
xoskar24x napisał:
Według mnie jak najbardziej się opłaca
guzik i auto leci do góry , drugi guzik i na maxa w dół i to się niby nie opłaca ? ;>
Popieram. Jak bym miał kasę to nie wahałbym się i od razu wrzucał do siebie.
Offline
I prawidłowo Patras , też jak wpadnie kasa to jest to w odległych planach u mnie
Offline
Dobra golfina, na pierwszej stronie lampy takie jakich poszukuje w dobrej cenie do mojej zielonej butelki białe kierunki będą miodzio Powodzenia w dalszych modach i wytrwałości
Offline
chciało się felunku 18 cali to się modzi hehe
Offline
Skrzynia już wymodzona
Jeżdżę od wczoraj dalej na 18stkach xD
Ale jutro chyba ubiorę 15stki
Poza tym skrzynia fajnie chodzi , całkowicie inaczej od poprzedniej i mam wrażenie , że start się jeszcze poprawił ale to sprawdzę już na 15stkach co by znowu nie było potrzeby modzić przy skrzyni
Ostatnio edytowany przez xoskar24x (2014-05-25 20:07:02)
Offline
naprawiałeś czy kupiłeś nową skrzynie ?
Offline
Mlody Golfiarz jakie lampy ? ;>
Z ringami , bez ?
Bo to wszystko samemu robione
Środki pomalowane w czarny mat , ringi wsadzałem sam
Offline
Nie opłacało się naprawiać , a kupiłem z najkrótszym przełożeniem skrzynię i niby nawet na 18stkach na niej jeżdżą ale ja nie będę ryzykował, bo dalekimi krokami planuje swapa , a ciągle koszta
Offline
xoskar24x napisał:
bo dalekimi krokami planuje swapa , a ciągle koszta
haha skąd to znam
Offline
Lepszy news
Spóźniłem się z zapłatą ubezpieczenia , a podobno kary ogromne jak wyłapią to spóźnienie
Offline
I wpadły znowu stalki z wielosezonówkami .. (okazało się , że to 14stki ,a nie 15stki :O )
Zastanawiam się nad kupnem jakiś 16stek ale szkoda kasy trochę , są wyższe cele ale tak całe lato jeździć też mi się nie uśmiecha ..
Ostatnio edytowany przez xoskar24x (2014-05-26 17:10:42)
Offline
Tak oc zapłacone
Na zlot zmienię na 18stki oczywiście
Bo skrzynia jest już trochę mocniejsza jak nie będę dawał po piździe to i na 18stkach mogę jeździć ale by jej nie męczyć to tylko na zloty 18stki , a ciągle myślę o jakiś budżetowych 16stkach
Weź jeździj całe lato na stalkach ..
Zero lansu
Dobrze , że chociaż kołpaki jakieś mam
Ostatnio edytowany przez xoskar24x (2014-05-26 18:01:53)
Offline
Kup gotowca ... I to jest najlepsze wyjście
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
TO mam kpl ARL bierz ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Już nie brudze Oskarowi w temacie ;p
na pw napisze xD
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Jak już bym miał robić swapa to BAM 225km albo r36 z passata b6
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ja nie po co mi to jak na głowicy agu można uzyskać 360 koni
W dodatku lepsza żywotność i wytrzymałość silnika , szerokie kanały chłodzenia .
Co mi tam z 225km co już nie będzie co modować
I spalanie to nawet poniżej 8 l w trasie i poniżej 10 w mieście
A na takim BAM to wolę nie wiedzieć
Serce to max 1.8T auq , a minimum agu
Offline
Lub dla bogatych dobrą opcją jest 3.2 i uturbienie
Na to też mógłbym się pokusić lub tak jak pisałeś r36
Offline
Przecież AGU a BAM to inna konstrukcja silnika.. To coś jak AXR a ASZ..
Wszystko wytrzymalsze na potrzeby mocy..
Oczytać możesz się wszystkiego.. Ale jak nie zasmakujesz tego to zawsze będziesz tylko oczytany.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
To są bardzo podobne konstrukcje silnika tylko lepszy osprzęt w jednym z nich, tak wiem to tylko z teorii
Oby dwa silniki mają taką samą moc maxymalną czyli 350-360 na głowicy ;>
A ja tak jak mówiłem chciałbym sam się jeszcze pobawić więc wpadnie agu albo auq
Offline
Rozmyślam nad inwestycją dalszą ale nie wiem
Obecnie wpadł central na pilota
Offline
Mocy nie doda raczej ale za to wygodniej ;p Wkładki zamka ocaleją ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Tyle , że jak jest bardzo gorąco to odbija central
Muszę się chyba jeszcze raz bujnąć do elektromechanika
Offline
kumpel przerobił auq na 450koni, tylko wpakował w silnik 20tysięcy bo go kuł... obecnie go dociera i jedzie po dotarciu na program a auto to ibiza IV generacji z serią 1.4
Offline
W ośce?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Jeżeli z Anglika bądź Niemca (dawcy) robiłbym swapa do Siebie i chciał od razu przełożyć klimę też do Siebie to wejdzie plug&play ?
np. od passata b5 czy też golfa IV
Offline
Kompresor tylko pasuje i chłodnica plus chyba jeden przeowód. Reszta kosz.. a i jeszcze czujnik ciśnienia..
Od passatta b5 nic nie pasuje.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Czyli co trzeba dokupić i jakie są tego koszty ?
I w gl czemu tak dziwnie to jest ?
Skoro to jest takie samo auto to czemu nie wchodzi plug&play
rozumiem , że trzeba kupować nowe ?
Offline
bo passek ma silnik wzdłużnie montowany a golfik poprzecznie dlatego nie pasuje. Ja się zastanawiam czy robiąc swap z audi dużo rzeczy do wymiany jest. Wiem że licznik chyba nie pasuje...
Offline
chyba tylko licznik .
No ta ale co jeżeli montuję się klimę z golfa IV wraz z silnikiem czemu tylko część rzeczy podchodzi , a reszta odpada ?
Trochę to bez sensu ..
Offline
A co myślicie o tej firmie ?
http://www.regemet.com.pl/klimatyzacja.php
Za 1.5koła ze wszystkim założyliby mi klimę w aucie jakiegoś zamiennika firmy alex opłacałoby się to czy nie bardzo ?
Ktoś miał styczność z montażem zamienników klimy ?
Offline
Offline
Golfa już ni ma
Trochę mi smutno bo jednak dał sporo frajdy ale ten smutek zakrywa już nowe auto , które też jest ze stajni VW i może tu je zaprezentuję niebawem
Offline
Hahahha namieszałem, namieszałem , a golf znów u mnie
I będą nowe odsłony , już niebawem
Dare LM już nie mam , szukam nowego felunku jak ktoś ma jakieś propozycję to chętnie obejrzę
Offline
Dwa razy do tej samej rzeki się nie wchodzi
Offline
Kręcisz z tym golfem ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
W tym przypadku to co innego
Tak za nim tęskniłem , że chociaż na zimę wrócić musiał
Szczególnie , że dość opłacalnie do mnie wrócił
Offline
Offline
Jeżeli już MK4 to nigdy 1.4
Offline
Kapuch w co nie wierzysz ?
lukaszek jakie złe doświadczenia miałeś z 1.4 ?
Bo ja tylko za mało mocy
Offline
Chodzi właśnie o moc ,moim zdaniem to największy niewypał z tym silnikiem był.Ani to nie jedzie a pali jak smok ;D
Ale mój 1.4 od wymiany do wymiany (co 10tys.) oleju nie brał nic. ;D
Offline
Volkswagen powinien masowo zapraszać na utylizację tych silników ;p
I wstawiać min 1.8 T
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
u mnie nie bierze nic oleju nawet tyci , tyci
Pali mi to max 7l więc nie uważam jakby jakoś specjalnie dużo
Po tym jak dołożyłem te graty z polo , to uważam , że zbiera się naprawdę całkiem spoko
i po zejściu ze 170km w 2.5 TDI v6 na tutaj jakieś około 100km jeździ się spoko
Eizon no nie obraziłbym się jakby za free mi Go zeswapowali
Offline