Golf 4 Klub Polska
Witam. Mam problem mój golfiaczek utracił moc nie wiem czy to winna pierścień bo byłem na teście u mechanika i mówił że pierścienie ale do końca mu nie ufam czy mogą być zawory jeżeli to pierścienie to ile może tak mniej wiecej to kosztować taka robota:)
Offline
Ciekawa diagnoza ;p
Sprężanie sprawdzał?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
byłem na teście to powinno byc 11 a jest na pierwszym 9 na drugim 7 a na pozostałych też po 9 po próbie z olejem a bez oleju to na drugim jest 5 a w pozostałych po 7
Offline
TO robić jak najbardziej. KPL pierścieni jakieś 240zł plus z 400 robota. Jakieś uszczelki jak np pod głowicę no i warto zawory sprawdzić od razu plus szczelność i planowanie jej zrobić żeby ręce i nogi były. Myślę że do 1500zł się wyrobisz.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ładnie to Chyba będę ją sprzedawał bo czytałem że 1.4 16V nie powinny być gazowane jedynie 8V
Offline