Golf 4 Klub Polska
Witam a z gory sorki jesli pisze w złym miejscu
Mam gofa 1 6 SR AKL Chodził bardzo ładnie tylko brał olej wiec postanowiłem zmienic mu uszczelniacze
a przy okazji uszczelke pod głowicą
I po zabiegu zaczeły sie problemy teraz kopci jak cholera a wszystko jest dobrze złozone Czy moze to byc wina oleju ?? dodam ze jak jest zimny to nie dymi A wlalem mu teraz Mobila 10 w 40 chodz kto wie co to mogło byc bo z beczki
POMOCY
Offline
witaj. fakt że kopci oznacza że nie wszystko jest dobrze złożone . Jakiego koloru masz spaliny? a no i kopcenie to też oznacza niedopalenie mieszanki paliwowo powietrznej . Masz mechanika idiote i nieroba bo uszczelniacze możesz zmienic bez zdejmowania głowicy ... zdejmowanie głowice oznacza koniecznosc oddania jej do pewnego zakładu w którym zostanie wykonane jej planowanie. w głowicy nawet przykrecanie i odkrecanie srób w kolejnosci jest bardzo ważne , wpierw małym momentem sił , puzniej dociąga się dużym i po 1000 km znów dociąga się duzym . ale jak zdejmowaliscie głowice mogliscie odrazu wymienic pierscienie na tłokach...
tak więc opisz kolor dymu i dymaj na pomiar kompresji ( cisnienia spręzania ) przy pomocy manometru i wykonaj tez próbe olejowa , cisnienie spręzania jak wyjdzie z większa odchyłką na gar niż 0.2 bar to nalezy się przejąc ale na forum masz info ile taka odchyłka moze wynosić . sprawdz tez zaolejenie świec . gosc cie naciągnoł wiec ... głowica nie musi byc sciagana do wymiany uszczelniaczy zaworów . PS cisnienie sprezania wniesie wiele do całosci . przegląd kompa tez by pasował no i powiedz jaki kolor dymu
Offline
Kolor dymu jest niebieski na kompie byłem nie wskazuje zadnych błedów a co do uszczelki to chciałem ją i tak zmienic Głowica była planowana i dokrecona kluczem dynamometrycznym w odpowiedniej kolejnosci
Ale wczesniej nie kopcił jedynie na duzym mrozie przy odpalaniu
a czy to moze byc wina tego oleju ??
Offline