Golf 4 Klub Polska
Witam mam kilka pytan czy jest sens obnizac samochod samymi sprezynami na seryjnych amorach czy kupic zestaw tego i tego ?
jak wyglada sprawa kielichow i innych podzespolow w przypadku wymiany samych sprezyn ?
jest mi ktos w stanie polecic cos senseownego w sensownych pieniadzach ? jakies linki badz dokladne wytlumaczenie co nalezy wymienic i zgrac zeby bylo w miare komfortowe ale i bezpiecznie dla zawieszenia i budy ? aby jej nie przeciazac?
Offline
zależy jak nisko chcesz posadzić golfa
jeżeli trochę to same sprężyny wystarczą ale jak już planujesz konkretną glebę to gwint musi być
Offline
Myslalem nad h&r badz eibachy -35 i minus 30 zaleznie od firmy;-) warto bedzie nie bedzie bardzo cierpiec reszta?
I co potrzebuje same sprezyny czy odboje lub inne?
Offline
same sprężyny starczą a resztą się nie przejmuj bo nic się nie stanie
Offline
Dzieki chlopaki ;-) potrzebowalem tego
Offline
odświeżę żeby nie zakładać nowego tematu.
Prześwit z przodu mam 6,5cm z tyłu 10 cm (między kołem a nadkolem). Czy opłaca się obniżać tylko tył? Jeżdżę po drogach które niestety jakiegoś tam większego prześwitu wymagają jednak wkurza mnie widok wysokiej <pośladki> i tego prześwitu między kołem a nadwoziem. Przód wygląda całkiem ok i myślałem o wyrównaniu tej różnicy sprężynami na tył -35. Można tak zrobić ? Dodam też że praktycznie raz góra 2 razy w miesiącu kogoś wożę z tyłu. Czy opuszczenie tyłu nie ruszając przodu nie wpłynie czasem na wysokość świecenie świateł? Amorki mam dość Monroe dość twarde
od razu mówię że nie stać mnie na tani gwint bo sądzę że moje wiejskie drogi szybko mtsy i inne tanie gwinty po prostu rozwalą.
Offline
możesz tak zrobić i nic nie stoi na przeszkodzie ale światła będziesz musiał ustawić
Offline
ale jesli zmienisz sam tył to bedzie rozniaca w twardosci itp wiec bezpieczenstwo spada
Offline
poczytałem troszkę o gwincie Mts-a i postanowiłem że w maju po urodzinach i lakierni wleci Noga z gazu i damy radę tym bardziej że załadowany na full jeżdżę raz na pół roku a przeważnie śmigam sam
Niestety to krzyżuje moje plany zakupu pełnego kitu R32 z Absu (1400zł kosztuje) i wlecą dokładki i daszek 25 jahre z połowę tej ceny. i Zostaje dylemat kół ;D 1. Malować na biało 2. Zostawić takie jakie są 3. Kupić jakieś bbsy r17 a te opchnąć
Offline
kup bbs 17 a te upchnij
ładniej będzie wyglądał tym bardziej na gwincie
Offline
Offline