Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#61 2014-04-15 19:32:33

 kristo19921

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422960990.gif

Skąd: Lubuskie
Zarejestrowany: 2011-10-06
Posty: 1044
Punktów :   
Silnik :: 2.0
Moc [KM] :: 115
Rok :: 2003
Imię :: Krzysiek

Re: v-max mojego golfa :)

Luks napisał:

Dajcie już spokój w tym temacie i nie podpuszczajcie kolegi... bo w końcu coś się złego stanie... Silnik 2.0 spokojnie osiągnie 200/h, a może nawet ciut więcej, ale trzeba mieć też trochę wyobraźni i taką prędkość osiągnąć na autostradzie przy dobrych warunkach pogodowych, na takiej drodze jak widziałem na filmiku, to naprawdę wiele się ryzykuje... Kristo, jak chcesz już koniecznie kolegom udowadniać za wszelką cenę, że poleci te 200 z plusem to rób to na autostradzie, a nie na takiej drodze, bo możesz zrobić krzywdę sobie, koledze i jeszcze wielu innym jej użytkownikom, głupota jednym słowem,a w ogóle to gra jest niewarta świeczki... no bo ile z taka prędkością pojedziesz, minutę, dwie? według mnie szkoda paliwa,kasy,  silnika, a przede wszystkim to wielkie ryzyko...

Dziekuje jestes bardzo wyrozumialy.. Dobrze ze jest ktos taki jak Ty na tym forum

Luks. Rozumiesz ze aby udowodnic tutaj na forum jak idzie autko to musialem 3x podchodzic taki sam odcinek ? Kurde no az zly bylem..Nie dosc ze jechalem i nagle nie wiadomo skad deszcz.. Albo auto ..No nie moglem wiecej pokazac.. Droga nie rowna..Warunki pogodowe zle no i wiatr..Ktory mi bardzo utrudnial bo az czulem jak bujalo autem..Nawet koledze ktory ciagle jezdzi ta trasa mowilem to a on Do mnie..Jechalem dzis tez ta droga i mowi ze nie dalo sie jechac ..Jechal sobie 160km/h i mowi ze tak autem rzucalo ze jeden glupi manewr i w rowie..No a ja mialem 190km/h

Offline

 

#62 2014-04-15 19:44:16

 Luks

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961035.gif

5749168
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2013-03-14
Posty: 251
Punktów :   
Silnik :: 2.0 AQY Benzyna + Gas KME
Moc [KM] :: 115
Rok :: 2000

Re: v-max mojego golfa :)

No właśnie... Dlatego nie ryzykuj, szkoda zdrowia... Oboje wiemy, że 2.0 da rade wyciągnąć troche ponad 2 paczki, a jak ktoś nie wierzy - to już jego sprawa... Zamknijmy już ten temat bo dalsza dyskusja nie ma sensu... Będziesz kiedyś przy okazji na autostradzie przy dobrych warunkach pogodowych to nagraj i będzie po sprawie... Wiesz, nie ma sensu rozpędzać się do 200/h, żeby jechać tak 2 minuty, lepiej moim zdaniem jechać sobie równo 150-160/h - mniejsze spalanie, bezpieczniej, a i silnik jest nie zarzynany... Dla mnie większy plus ma to np. gdy autko ładnie się zbiera do tej 100 niż jedzie max 210/h bo takie prędkości są rzadkością w codziennym użytkowaniu...
pozdrawim.

Offline

 

#63 2014-04-15 19:52:28

 kristo19921

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422960990.gif

Skąd: Lubuskie
Zarejestrowany: 2011-10-06
Posty: 1044
Punktów :   
Silnik :: 2.0
Moc [KM] :: 115
Rok :: 2003
Imię :: Krzysiek

Re: v-max mojego golfa :)

Luks napisał:

No właśnie... Dlatego nie ryzykuj, szkoda zdrowia... Oboje wiemy, że 2.0 da rade wyciągnąć troche ponad 2 paczki, a jak ktoś nie wierzy - to już jego sprawa... Zamknijmy już ten temat bo dalsza dyskusja nie ma sensu... Będziesz kiedyś przy okazji na autostradzie przy dobrych warunkach pogodowych to nagraj i będzie po sprawie... Wiesz, nie ma sensu rozpędzać się do 200/h, żeby jechać tak 2 minuty, lepiej moim zdaniem jechać sobie równo 150-160/h - mniejsze spalanie, bezpieczniej, a i silnik jest nie zarzynany... Dla mnie większy plus ma to np. gdy autko ładnie się zbiera do tej 100 niż jedzie max 210/h bo takie prędkości są rzadkością w codziennym użytkowaniu...
pozdrawim.

Masz racje..Stracilem tylko paliwo i swoje nerwy.. Kolego Luks na autobanie mialem 190km/h i rozumiesz nie cale 5700 obrotow?? a gdzie ponad 6tys.. Ok zamknijcie temat jestem za..

Offline

 

#64 2014-04-15 21:22:32

 Extreme

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961004.gif

335017
Skąd: okolice Wrocławia
Zarejestrowany: 2011-09-17
Posty: 674
Punktów :   

Re: v-max mojego golfa :)

Ty siebie uważasz za Kubice, czy tylko mi się wydaje? strasznie się przechwalasz... łatwo można Ciebie sprowokować mam nadzieję że się nie przejedziesz na tym, pozdro

Offline

 

#65 2014-04-15 21:36:00

 kristo19921

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422960990.gif

Skąd: Lubuskie
Zarejestrowany: 2011-10-06
Posty: 1044
Punktów :   
Silnik :: 2.0
Moc [KM] :: 115
Rok :: 2003
Imię :: Krzysiek

Re: v-max mojego golfa :)

Extreme napisał:

Ty siebie uważasz za Kubice, czy tylko mi się wydaje? strasznie się przechwalasz... łatwo można Ciebie sprowokować mam nadzieję że się nie przejedziesz na tym, pozdro

Ta łatwo mnie sprowokować dobrze zauważyłes:) nie przechwalam się bo nie mam po co i czym. Po prostu udowadniam ludziom którzy mają inne zdanie. Cześć

Offline

 

#66 2014-04-15 22:14:05

 lucasss

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Pniewy
Zarejestrowany: 2013-03-14
Posty: 163
Punktów :   
Silnik :: 1.9 tdi axr
Moc [KM] :: było 113-- jest 151 :D
Rok :: 2002/03

Re: v-max mojego golfa :)

Extreme napisał:

Ty siebie uważasz za Kubice, czy tylko mi się wydaje? strasznie się przechwalasz... łatwo można Ciebie sprowokować mam nadzieję że się nie przejedziesz na tym, pozdro

Popieram słowa kolegi , śledzę ten wątek i nie wierzę czasami w to co widzę i czytam....

190 w takich warunkach - czysta głupota , bo nawet szaleństwo ...., nie miej kolego żalu nie chcę cię obrazić ale widziałem śmierć kobiety właśnie przez taką brawurowa jazdę , jej ciało wylądowało kilka metrów od mojego auta.

Czy zastanowiles się ile złego mogłeś spowodować ta chęcią udowadniania czegoś, rozumiem autostada , mały ruch , super pogoda i jedziesz ....

Offline

 

#67 2014-04-15 22:48:08

 kristo19921

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422960990.gif

Skąd: Lubuskie
Zarejestrowany: 2011-10-06
Posty: 1044
Punktów :   
Silnik :: 2.0
Moc [KM] :: 115
Rok :: 2003
Imię :: Krzysiek

Re: v-max mojego golfa :)

lucasss napisał:

Extreme napisał:

Ty siebie uważasz za Kubice, czy tylko mi się wydaje? strasznie się przechwalasz... łatwo można Ciebie sprowokować mam nadzieję że się nie przejedziesz na tym, pozdro

Popieram słowa kolegi , śledzę ten wątek i nie wierzę czasami w to co widzę i czytam....

190 w takich warunkach - czysta głupota , bo nawet szaleństwo ...., nie miej kolego żalu nie chcę cię obrazić ale widziałem śmierć kobiety właśnie przez taką brawurowa jazdę , jej ciało wylądowało kilka metrów od mojego auta.

Czy zastanowiles się ile złego mogłeś spowodować ta chęcią udowadniania czegoś, rozumiem autostada , mały ruch , super pogoda i jedziesz ....

Niestety nie zastanowiłem się ale starałem się jak droga będzie pusta no i ogień chociaż zaraz i tak doganialem inne auta więc musiałem hamować jeden bez sens . Muszę wybrać się na autobahna tyle że boję się mandatu ;D

Offline

 

#68 2014-04-22 23:29:05

 madziulla

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

6523724
Skąd: Koszalin
Zarejestrowany: 2013-11-17
Posty: 146
Punktów :   
Silnik :: TDI
Moc [KM] :: 110
Rok :: 1999
Imię :: no name

Re: v-max mojego golfa :)

wiek mówi samo za siebie... Dorośnij bo aż się tego czytać nie da

Offline

 

#69 2014-04-23 06:50:33

 Alexy

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961035.gif

12900665
Skąd: Połchowo
Zarejestrowany: 2013-09-11
Posty: 395
Punktów :   
Silnik :: 1.8T AUM
Moc [KM] :: 150
Rok :: 1998/2001

Re: v-max mojego golfa :)

madziulla napisał:

wiek mówi samo za siebie... Dorośnij bo aż się tego czytać nie da

A co? młodzi kierowcy to "głupi" kierowcy?

Offline

 

#70 2014-04-23 08:12:58

 mateusz3566

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

13898912
Skąd: Płońsk
Zarejestrowany: 2011-11-13
Posty: 2025
Punktów :   30 
Silnik :: 1.9 TDI ALH
Moc [KM] :: 90
Rok :: 2001
Imię :: Mateusz

Re: v-max mojego golfa :)

Już dawno takiej dyskusji na forum nie było

Offline

 

#71 2014-04-23 12:15:19

 lucasss

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Pniewy
Zarejestrowany: 2013-03-14
Posty: 163
Punktów :   
Silnik :: 1.9 tdi axr
Moc [KM] :: było 113-- jest 151 :D
Rok :: 2002/03

Re: v-max mojego golfa :)

No , ostatnia taka była jak spierali się który by wygrał bena czy ropniak

Ostatnio edytowany przez lucasss (2014-04-23 12:17:13)

Offline

 

#72 2014-04-23 13:50:55

 kristo19921

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422960990.gif

Skąd: Lubuskie
Zarejestrowany: 2011-10-06
Posty: 1044
Punktów :   
Silnik :: 2.0
Moc [KM] :: 115
Rok :: 2003
Imię :: Krzysiek

Re: v-max mojego golfa :)

madziulla napisał:

wiek mówi samo za siebie... Dorośnij bo aż się tego czytać nie da

Doroslem juz dawno

I mysle o przyszlosci zeby bylo jak najlatwiej mi w zyciu  zeby nie bylo ze jednak jeszcze nie doroslem;) bo gdyby tak bylo to bym siedzial i robil za 1200zl albo wgl:D a tak to czlowiek poki ma okazje to korzysta Wiec z tymi slowami nie do mnie

Offline

 

#73 2014-04-23 14:19:59

 mateusz3566

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

13898912
Skąd: Płońsk
Zarejestrowany: 2011-11-13
Posty: 2025
Punktów :   30 
Silnik :: 1.9 TDI ALH
Moc [KM] :: 90
Rok :: 2001
Imię :: Mateusz

Re: v-max mojego golfa :)

lucasss napisał:

No , ostatnia taka była jak spierali się który by wygrał bena czy ropniak

Ja bym powiedział że hybryda

Offline

 

#74 2014-04-23 14:26:29

 kristo19921

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422960990.gif

Skąd: Lubuskie
Zarejestrowany: 2011-10-06
Posty: 1044
Punktów :   
Silnik :: 2.0
Moc [KM] :: 115
Rok :: 2003
Imię :: Krzysiek

Re: v-max mojego golfa :)

mateusz3566 napisał:

lucasss napisał:

No , ostatnia taka była jak spierali się który by wygrał bena czy ropniak

Ja bym powiedział że hybryda

Ja rowerem bym wygral:D

Offline

 

#75 2014-04-23 15:08:04

 golf414

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1240164987.gif

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2014-02-12
Posty: 1183
Punktów :   
Silnik :: 318d
Moc [KM] :: 160
Rok :: 2006
Imię :: Adrian

Re: v-max mojego golfa :)

Wy sie tu klocicie ile pojdziecie i powiem Wam tylko kto uwierzy ten uwierzy kto nie to nie Zalalem paliwko z szela jechalem do ilawy i na powrocie jechalem razem z oskarem z forum xoskar24x , on 1.4 benz 18/19 cali opony w 2 osoby, ja 1.4 benz 15opony w 2 osoby. Powtarzam kto chce moze nie wierzyc wiem jak bylo on moze potwierdzic Wiec wracalismy z Ilawy on jechal 180km/h czy 190km/h , ja swoim golfem mu odeszlem baaaaaardzo licznik mialem zamkniety caly golf sie trzasl wszystkie plastiki itp..., A no i co z tego ze 1.4? Jak sie rozbujal po prostej miejscami z gorki tak poszedl i bylo zaje Czekam na hejty ze to niemozliwe


http://www.fotoszok.pl/upload/1de9e49a.png

Offline

 

#76 2014-04-23 15:11:55

 kristo19921

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422960990.gif

Skąd: Lubuskie
Zarejestrowany: 2011-10-06
Posty: 1044
Punktów :   
Silnik :: 2.0
Moc [KM] :: 115
Rok :: 2003
Imię :: Krzysiek

Re: v-max mojego golfa :)

golf414 napisał:

Wy sie tu klocicie ile pojdziecie i powiem Wam tylko kto uwierzy ten uwierzy kto nie to nie Zalalem paliwko z szela jechalem do ilawy i na powrocie jechalem razem z oskarem z forum xoskar24x , on 1.4 benz 18/19 cali opony w 2 osoby, ja 1.4 benz 15opony w 2 osoby. Powtarzam kto chce moze nie wierzyc wiem jak bylo on moze potwierdzic Wiec wracalismy z Ilawy on jechal 180km/h czy 190km/h , ja swoim golfem mu odeszlem baaaaaardzo licznik mialem zamkniety caly golf sie trzasl wszystkie plastiki itp..., A no i co z tego ze 1.4? Jak sie rozbujal po prostej miejscami z gorki tak poszedl i bylo zaje Czekam na hejty ze to niemozliwe

Jesli On jechal te 190km/h i go ladnie odstawiles to leciutko te 200km/h + miales..Ale musisz uwazac nie warto dodawac takich postow bo skoro 2.0 mateusza zdaniem ma max 195km/h to 1.4 pewnie troszke mniej ..No ale wierze Ci ze te 200km/h pojdzie tyle ze to musi byc autostrada a nie tak jak ja na normalnej drodze i przy zlych warunkach (pogoda auta ciezarowki)

Offline

 

#77 2014-04-23 15:28:02

 Alexy

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961035.gif

12900665
Skąd: Połchowo
Zarejestrowany: 2013-09-11
Posty: 395
Punktów :   
Silnik :: 1.8T AUM
Moc [KM] :: 150
Rok :: 1998/2001

Re: v-max mojego golfa :)

warto dalej temat rozkopywać? Kristo nie wystarczy Ci fakt że owy Mateusz po wrzuceniu Twojego filmiku już się słowem nie odezwał? Miej z tego satysfakcję że coś udowodniłeś Mu i skończcie to bezsensowne spieranie się rozumiem że możesz czuć się obrażony ale schowaj dumę w kieszeń i jeździj dalej a ten kto chce będzie Ci wierzyć a kto nie niech sobie wierzy tylko swojemu licznikowi

Offline

 

#78 2014-04-23 15:53:23

 golf414

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1240164987.gif

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2014-02-12
Posty: 1183
Punktów :   
Silnik :: 318d
Moc [KM] :: 160
Rok :: 2006
Imię :: Adrian

Re: v-max mojego golfa :)

Alexy dobrze gada, ale ja chcialem sie pochwalic swoim wynikiem haha


http://www.fotoszok.pl/upload/1de9e49a.png

Offline

 

#79 2014-04-23 15:56:08

 lukker

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1240164987.gif

2470384
Skąd: Starachowice/Kielce
Zarejestrowany: 2011-08-23
Posty: 3992
Punktów :   121 
Silnik :: 1,9 TDI AHF
Moc [KM] :: 110
Rok :: 1999
Imię :: Łukasz

Re: v-max mojego golfa :)

Heh najlepiej rozpędźcie się przy jakimś fotoradarze i wrzućcie zdjęcie jak przyjdzie jako dowód

Offline

 

#80 2014-04-23 17:04:36

 mateusz3566

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

13898912
Skąd: Płońsk
Zarejestrowany: 2011-11-13
Posty: 2025
Punktów :   30 
Silnik :: 1.9 TDI ALH
Moc [KM] :: 90
Rok :: 2001
Imię :: Mateusz

Re: v-max mojego golfa :)

Dokładnie tak jak lukker pisze Do tego jakąś fajną  maskę załóżcie żęby jaja były

Offline

 

#81 2014-04-23 17:24:24

 kapuch

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961004.gif

Skąd: Nowy Sącz
Zarejestrowany: 2013-10-12
Posty: 543
Punktów :   
Silnik :: ASZ+
Moc [KM] :: 160/370
Rok :: 2004
Imię :: Damian

Re: v-max mojego golfa :)

zaraz będzie coś w stylu "jak mi zapłacisz mandat to tak zrobie" xD


I Love Vag <3 Leon ASZ+ 160/370

Offline

 

#82 2014-04-23 18:09:48

 golf414

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1240164987.gif

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2014-02-12
Posty: 1183
Punktów :   
Silnik :: 318d
Moc [KM] :: 160
Rok :: 2006
Imię :: Adrian

Re: v-max mojego golfa :)

lukker jak mi zaplacisz mandat to tak zrobie !


http://www.fotoszok.pl/upload/1de9e49a.png

Offline

 

#83 2014-04-23 20:14:33

 lucasss

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Pniewy
Zarejestrowany: 2013-03-14
Posty: 163
Punktów :   
Silnik :: 1.9 tdi axr
Moc [KM] :: było 113-- jest 151 :D
Rok :: 2002/03

Re: v-max mojego golfa :)

A ja bym nie zrobił :-) bo mandat mandatem ale za punkty mi nikt nie zapłaci :-) ją tam jak jadę do narzeczonej to 200 mniej nie schodze , a co tam nie będę gorszy , a niech ktoś spróbuje powiedzieć że niemożliwe !;-) to się obrazę;-)

Offline

 

#84 2014-04-23 21:18:27

 lukker

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1240164987.gif

2470384
Skąd: Starachowice/Kielce
Zarejestrowany: 2011-08-23
Posty: 3992
Punktów :   121 
Silnik :: 1,9 TDI AHF
Moc [KM] :: 110
Rok :: 1999
Imię :: Łukasz

Re: v-max mojego golfa :)

golf414 napisał:

lukker jak mi zaplacisz mandat to tak zrobie !

Jak będę miał jakieś wolne 5 stów będe o tobie pamiętał

Offline

 

#85 2014-04-23 23:45:23

 chikita221

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Kraków,Rybnik
Zarejestrowany: 2013-08-18
Posty: 185
Punktów :   

Re: v-max mojego golfa :)

popieram kolegów wyżej trzeba jeździć tak aby nie sprawiać niebezpieczeństwa większego na drodze ( bo logiczne ze przy 100 też może sie wydarzyć nie miła niespodzianka) nie koniecznie z naszej winy..
A znajoma kiedyś miała wystrzał opony i dobrze że nie jechała szybko bo kazdy wie jak sie to moglo skonczyc zabiła by siebie i kto wie czy nie kogos po drodze

Offline

 

#86 2014-04-24 11:26:04

 golf414

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1240164987.gif

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2014-02-12
Posty: 1183
Punktów :   
Silnik :: 318d
Moc [KM] :: 160
Rok :: 2006
Imię :: Adrian

Re: v-max mojego golfa :)

chikita221 popieram ! Ale ... trzeba za**** heh, nie no zarcik czasami jak jest fajna droga to mozna przydeptac

@ lucasss a dlaczego nie moge powiedziec jak przyjdzie mi mandat z foto ze nie wiem kto prowadzil i nie zaplacic samej kasy bez punktow?


http://www.fotoszok.pl/upload/1de9e49a.png

Offline

 

#87 2014-04-24 11:35:40

 lucasss

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Pniewy
Zarejestrowany: 2013-03-14
Posty: 163
Punktów :   
Silnik :: 1.9 tdi axr
Moc [KM] :: było 113-- jest 151 :D
Rok :: 2002/03

Re: v-max mojego golfa :)

Golf414 oczywiście że możesz ;-) ale jak będziesz miał jakąś śmieszna maskę dla lepszego efektu, ci od fotoradaru mogą nie wykazać takiego entuzjazmu i poczucia humoru jak my i sprawę skierować do sądu ;-) zdarzyło mi się dostać fotke więc trochę o tym poczytal dla większej wiedzy;-)

Offline

 

#88 2014-04-24 14:52:51

 kristo19921

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422960990.gif

Skąd: Lubuskie
Zarejestrowany: 2011-10-06
Posty: 1044
Punktów :   
Silnik :: 2.0
Moc [KM] :: 115
Rok :: 2003
Imię :: Krzysiek

Re: v-max mojego golfa :)

chikita221 napisał:

popieram kolegów wyżej trzeba jeździć tak aby nie sprawiać niebezpieczeństwa większego na drodze ( bo logiczne ze przy 100 też może sie wydarzyć nie miła niespodzianka) nie koniecznie z naszej winy..
A znajoma kiedyś miała wystrzał opony i dobrze że nie jechała szybko bo kazdy wie jak sie to moglo skonczyc zabiła by siebie i kto wie czy nie kogos po drodze

Wszystko mozliwe no ale mam opony continentalsport z stycznia tego roku wiec raczej nie powinno nic zlego sie stac.

Offline

 

#89 2014-04-24 16:44:43

 mateusz3566

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

13898912
Skąd: Płońsk
Zarejestrowany: 2011-11-13
Posty: 2025
Punktów :   30 
Silnik :: 1.9 TDI ALH
Moc [KM] :: 90
Rok :: 2001
Imię :: Mateusz

Re: v-max mojego golfa :)

Oj nie mów hop, diabeł tkwi w małych szczegółach

Offline

 

#90 2014-04-24 16:51:31

 kristo19921

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422960990.gif

Skąd: Lubuskie
Zarejestrowany: 2011-10-06
Posty: 1044
Punktów :   
Silnik :: 2.0
Moc [KM] :: 115
Rok :: 2003
Imię :: Krzysiek

Re: v-max mojego golfa :)

mateusz3566 napisał:

Oj nie mów hop, diabeł tkwi w małych szczegółach

Nom masz racje;)

Offline

 

#91 2014-04-24 22:58:54

 chikita221

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Kraków,Rybnik
Zarejestrowany: 2013-08-18
Posty: 185
Punktów :   

Re: v-max mojego golfa :)

no znajoma też miała nowe  )

Offline

 

#92 2014-04-26 19:44:11

 madziulla

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

6523724
Skąd: Koszalin
Zarejestrowany: 2013-11-17
Posty: 146
Punktów :   
Silnik :: TDI
Moc [KM] :: 110
Rok :: 1999
Imię :: no name

Re: v-max mojego golfa :)

Alexy napisał:

madziulla napisał:

wiek mówi samo za siebie... Dorośnij bo aż się tego czytać nie da

A co? młodzi kierowcy to "głupi" kierowcy?

niekoniecznie.... choć nie powiem też lubię zapierdzielać. No dobra zamilknę choć na chwilkę bo będę ta zła 

Offline

 

#93 2014-04-26 20:44:31

 andrew2805

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961004.gif

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2012-04-21
Posty: 629
Punktów :   
Silnik :: 1,8 T 20v AUM
Moc [KM] :: 150
Rok :: 2001
Imię :: Andrzej

Re: v-max mojego golfa :)

kristo19921 napisał:

chikita221 napisał:

popieram kolegów wyżej trzeba jeździć tak aby nie sprawiać niebezpieczeństwa większego na drodze ( bo logiczne ze przy 100 też może sie wydarzyć nie miła niespodzianka) nie koniecznie z naszej winy..
A znajoma kiedyś miała wystrzał opony i dobrze że nie jechała szybko bo kazdy wie jak sie to moglo skonczyc zabiła by siebie i kto wie czy nie kogos po drodze

Wszystko mozliwe no ale mam opony continentalsport z stycznia tego roku wiec raczej nie powinno nic zlego sie stac.

to co masz continentale SSR że masz taką pewność że ci nie wystrzelą

Ostatnio edytowany przez andrew2805 (2014-04-26 20:44:51)

Offline

 

#94 2014-06-21 20:52:43

 Luks

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961035.gif

5749168
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2013-03-14
Posty: 251
Punktów :   
Silnik :: 2.0 AQY Benzyna + Gas KME
Moc [KM] :: 115
Rok :: 2000

Re: v-max mojego golfa :)

http://youtu.be/YKUkO5P0MWY   200 osiagnięte:D

Offline

 

#95 2015-08-18 22:35:25

 krzysiek555

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Małopolska
Zarejestrowany: 2015-05-18
Posty: 154
Punktów :   
Silnik :: 1.9 TDI ASZ
Moc [KM] :: 130
Rok :: 2002

Re: v-max mojego golfa :)

Ok Panowie rozwalę system wersja ASZ licznikowe 225-230KM/H ale chwilę trzeba pomęczyć od 220 żeby wyciągnąć więcej:P
że tak pozwolę sobie odkopać temat 

Ostatnio edytowany przez krzysiek555 (2015-08-18 22:38:33)


http://i59.tinypic.com/23vggsz.jpg

Offline

 

#96 2015-09-12 20:24:03

fisichella4

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2015-01-27
Posty: 200
Punktów :   
Silnik :: 1.9TDI ASZ
Moc [KM] :: 130
Rok :: 2002

Re: v-max mojego golfa :)

Mój ASZ licznikowe 200-> równe./ na gps o około 10km/h mniej.

Offline

 

#97 2015-09-13 06:05:00

 Eizon

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 3382
Punktów :   87 
Silnik :: 1.9 TDi Handmade
Moc [KM] :: 410km 700 Nm
Rok :: 1987
Imię :: Synek
WWW

Re: v-max mojego golfa :)

Golf 2 1.9 Tdi 350+ na piątym biegu 273km/h jest jeszcze 6 bieg


300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<

http://www.facebook.com/SynekTune/

Offline

 

#98 2015-09-13 12:28:57

 TataNka

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961065.gif

768002
Skąd: Chełm
Zarejestrowany: 2013-11-22
Posty: 1628
Punktów :   59 
Silnik :: 1.8 20V Benzyna - AGN
Moc [KM] :: 92KW/125KM
Rok :: 1999
Imię :: Mirek / Jastrząb / Piorun

Re: v-max mojego golfa :)

Lektura o tyle pouczająca co zabawna... ubaw lepszy niż u Jasia Fasoli.
Widzę że młodzi nadal pędzą za V-max... jeszcze im się chyba hormony wydzielają typu: "większy, dłuższy... i szybszy"...
Gdzie i ile razy tym V-max się pochwalicie ?? Proponuję opcję: olać V-max, pochwalić się Nm na silniku...
A dla dalszej zabawy... ile wytrzymują przeguby, tuleje wahaczy przy jakiej jeździe....
Mi osobiście podziałka prędkości wystarczy max 130, a reszta to na naszych drogach buchalteria młodocianych, która niczego nie daje dobrego, okraszona kolejnymi krzyżami po rowach.


Bez aplauzu za punkty! Cieszy mnie że pomogłem...

Offline

 

#99 2015-09-13 23:13:39

 kane

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Zarejestrowany: 2014-10-25
Posty: 2920
Moc [KM] :: wystarczy
Rok :: 2002
Imię :: polonista

Re: v-max mojego golfa :)

.

Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:50:51)

Offline

 

#100 2015-09-15 21:41:09

 VolkswagenFanatic

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Podkarpackie
Zarejestrowany: 2015-09-09
Posty: 114
Punktów :   
Silnik :: 1.9 TDI AXR
Moc [KM] :: 101 KM w porywach 102 KM
Rok :: 2002/2003
Imię :: Dave

Re: v-max mojego golfa :)

Ja jechałem na autostradzie 140 km/h i zobaczyłem jak mnie woła św. Piotr więc natychmiast zwolniłem.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
choinki sztuczne psychoterapia Piła metki komplet ręczników na prezent pokoje w Białogórze materace janpol