Golf 4 Klub Polska
Już nie będe zakładać nowego tematu, czekam na odp. Wiadomo cieknie mi z Vacum ropa spod dekielka, więc uszczelniłem dirko i pod 3 miesiącach znowu się leje, dzisiaj kupiłem klej szczeliwo i potem po prawiłem jeszcze autoweld cx 80, jak to nie pomoże to zakupię BOSCH-a pompeczkę i nie będzie tego problemu wiem, ale na razie chciałem tanim koszstem, bo pompka i vacum pracuje bdb wiec szkdoa kasy wydawać. Mam pytanie, tam idzie taka uszczelka między głowicą a waku, wiem wiem ona jest jednorazowa w serwisie około 40zł, ale ja złoże na starą, czy moge ją posmarowac dirko żeby sie olej nie pocił'??? Czy złożyć na starą bez smarowania sylikonem?
I druga sprawa nie w temacie, ale dzisiaj wymieniłem olej wchodze pod samochód a tam na przewodzie od filtra powietrza bodajże co łączy się z turbiną, wisi smaga świeżego oleju, możliwe to że łyknął mi jakies 0,5L na 5000km i turbo siada??? No na pewno siada, ale czy długo jeszcze tak się pojeździ? Czy lepiej zrobić od razu? Bo jedzie jak głupi nie narzekam, nie dymi nic nic, nawet przy 4-5 tys. nie puszcza dymku... ale olej delikatnie znika...
Offline