Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#1 2014-08-22 22:25:55

 Xaime91

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961065.gif

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2013-09-09
Posty: 1878
Punktów :   54 
Silnik :: 1.9 TDI ALH
Moc [KM] :: 90
Rok :: 1999/2000
Imię :: Jakub

Poliuretan vs Zwykłe (tuleje)

Siema... mam do wymiany tuleje na wahaczach przednich (lewa tylna naderwana) i chce juz wymienić kpl i mieć spokój... co sądzicie o poliuretanie ? ktoś ma używa ? jak sie sprawdzi codziennym użytkowaniu ? robie około 30 tyś km rocznie... czy lepiej założyć lemfordery/trw/febi... ?


1.9 TDI - 90 KM - ALH POWER !!
"KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM W TDI"
JEŚLI W JAKIKOLWIEK SPOSÓB POMOGŁEM DAJ >>> +

Offline

 

#2 2014-08-22 23:06:55

 Eizon

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 3383
Punktów :   87 
Silnik :: 1.9 TDi Handmade
Moc [KM] :: 410km 700 Nm
Rok :: 1987
Imię :: Synek
WWW

Re: Poliuretan vs Zwykłe (tuleje)

Pouliretan to sie nadaje do 1/4 mili jak seryjne poduszki silnika sie zrywaja i wszystkie inne tulejew zawieszeniu.

Tobie proponuje od audi tt tuleje pelne lemfordera i bedziesz zadowolony. Sam mam i dwa lata zrobione 60 tys km i zero zuzycia.


300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<

http://www.facebook.com/SynekTune/

Offline

 

#3 2014-08-23 06:29:21

 Xaime91

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961065.gif

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2013-09-09
Posty: 1878
Punktów :   54 
Silnik :: 1.9 TDI ALH
Moc [KM] :: 90
Rok :: 1999/2000
Imię :: Jakub

Re: Poliuretan vs Zwykłe (tuleje)

są jakoś na allegro opisane że do tt ? bo widziałem lemfo pełne ale nie było nic o tt ale to chyba to samo. 4szt w okolicach 90zł kosztowały.

zdziwiło mnie że TRW wychodzi drożej :O czyżby lepsza jakość ?


1.9 TDI - 90 KM - ALH POWER !!
"KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM W TDI"
JEŚLI W JAKIKOLWIEK SPOSÓB POMOGŁEM DAJ >>> +

Offline

 

#4 2014-08-23 08:59:10

 Eizon

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 3383
Punktów :   87 
Silnik :: 1.9 TDi Handmade
Moc [KM] :: 410km 700 Nm
Rok :: 1987
Imię :: Synek
WWW

Re: Poliuretan vs Zwykłe (tuleje)

one są po prostu pełne i tyle.. Nie musi być specjalnie do TT tylko żeby były pełne w środku.


300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<

http://www.facebook.com/SynekTune/

Offline

 

#5 2014-08-23 12:45:17

 mateusz3566

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

13898912
Skąd: Płońsk
Zarejestrowany: 2011-11-13
Posty: 2025
Punktów :   30 
Silnik :: 1.9 TDI ALH
Moc [KM] :: 90
Rok :: 2001
Imię :: Mateusz

Re: Poliuretan vs Zwykłe (tuleje)

lub od golfa R32

Offline

 

#6 2014-08-25 12:09:08

 BArt76

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

51221933
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2014-07-31
Posty: 62
Punktów :   
WWW

Re: Poliuretan vs Zwykłe (tuleje)

bierz poliuretany ... te od TT są na prawdę nie do zajechania


PROMOCJA MOTUL !​!! tu znajdziesz wszystko do Swoje​go auta
Oleje Motul, Millers Oils i Liqui Moly w najniższych cenach
Specjalizacja VAG

www.pro-choice.pl

Offline

 

#7 2014-08-29 16:54:49

 Xaime91

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961065.gif

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2013-09-09
Posty: 1878
Punktów :   54 
Silnik :: 1.9 TDI ALH
Moc [KM] :: 90
Rok :: 1999/2000
Imię :: Jakub

Re: Poliuretan vs Zwykłe (tuleje)

dobre to bd ? http://allegro.pl/tuleje-pelne-a3-golf- … 91658.html bo chce zamawiać ?


1.9 TDI - 90 KM - ALH POWER !!
"KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM W TDI"
JEŚLI W JAKIKOLWIEK SPOSÓB POMOGŁEM DAJ >>> +

Offline

 

#8 2015-09-14 18:50:50

arturo85

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2015-09-14
Posty: 2
Punktów :   

Re: Poliuretan vs Zwykłe (tuleje)

Eizon napisał:

Pouliretan to sie nadaje do 1/4 mili jak seryjne poduszki silnika sie zrywaja i wszystkie inne tulejew zawieszeniu.

Tobie proponuje od audi tt tuleje pelne lemfordera i bedziesz zadowolony. Sam mam i dwa lata zrobione 60 tys km i zero zuzycia.

Niestety Eizon ale to co piszesz to totalna bzdura. Prawdopodobnie wynikająca z Twojej niewiedzy na temat częsci poliuretanowych lub z ógolnie zasłyszanych mitów na forach i w internecie.

Poliuretanowe elementy mocujące napęd lub poliuretanowe tuleje nadają się nie tylko na 1/4 mil iale również do jazdy w codziennych mijsskich warunkach a nawet do aut takich jak autobusy przewożące dzisiątki ludzi jak nie tysiące dziennie.

Tuleje poliuretanowe majac tą samą miękkośc jak guma są wieloktronie bardziej trwałe. Jeśli chodzi o 1/4 mili t oczesto używa się BARDZO twardych mieszanek poliuretanu by usztywnic napęd lub zawieszenie.

Czy możesz sprecyzować na jakiej zasadzie, doświadczenaicj i przykładzie opierasz swoje zdanie? Być moze na swoim? ( wtedy było by najlepiej )

Pozdrawiam
Artur Kowal
RACINGFLEX TEAM

Offline

 

#9 2015-09-14 19:24:32

 TataNka

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961065.gif

768002
Skąd: Chełm
Zarejestrowany: 2013-11-22
Posty: 1628
Punktów :   59 
Silnik :: 1.8 20V Benzyna - AGN
Moc [KM] :: 92KW/125KM
Rok :: 1999
Imię :: Mirek / Jastrząb / Piorun

Re: Poliuretan vs Zwykłe (tuleje)

Polecą bęcki ??
arturo85, polecam Kolegę Eizona darzyć większym Szacunem. Wie co mówi, poliuretan owszem do tego i do tego...
Kasa i kasa i jeszcze raz kasa... pełne tuleje gumowe zupełnie dobrze się sprawdzają w użytkowaniu przez Kowalskiego... i koszty 50% mniejsze.
Więc kasa i dobre samopoczucie przy gumie i kasa +50% i bardzo dobre samopoczucie przy poliuretanie... Wszystko trzeba odpowiednio dobrać, zawiechę golfa uważam za dość twardą i poliuretan jeszcze tylko je utwardzi dając w kość pozostałym elementom gumowym. Nawet dobranie poliuretanu w twardości odpowiadającej gumie jest uzasadnione przy kompleksowej wymianie gumy na poliuretan, zawieszenie wahaczy, silnika i skrzyni, stabilizatora i łączników. Zaś mieszanie mija się z celem. A większość z Nas nie ma kasy na zbytki, a raczej walczy z tematem jak odepchnąć bidę...
Ale to moje osobiste zdanie.


Bez aplauzu za punkty! Cieszy mnie że pomogłem...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
hotels-world