Golf 4 Klub Polska
Siema... mam do wymiany tuleje na wahaczach przednich (lewa tylna naderwana) i chce juz wymienić kpl i mieć spokój... co sądzicie o poliuretanie ? ktoś ma używa ? jak sie sprawdzi codziennym użytkowaniu ? robie około 30 tyś km rocznie... czy lepiej założyć lemfordery/trw/febi... ?
Offline
Pouliretan to sie nadaje do 1/4 mili jak seryjne poduszki silnika sie zrywaja i wszystkie inne tulejew zawieszeniu.
Tobie proponuje od audi tt tuleje pelne lemfordera i bedziesz zadowolony. Sam mam i dwa lata zrobione 60 tys km i zero zuzycia.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
są jakoś na allegro opisane że do tt ? bo widziałem lemfo pełne ale nie było nic o tt ale to chyba to samo. 4szt w okolicach 90zł kosztowały.
zdziwiło mnie że TRW wychodzi drożej :O czyżby lepsza jakość ?
Offline
one są po prostu pełne i tyle.. Nie musi być specjalnie do TT tylko żeby były pełne w środku.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
lub od golfa R32
Offline
bierz poliuretany ... te od TT są na prawdę nie do zajechania
PROMOCJA MOTUL !!! tu znajdziesz wszystko do Swojego auta
Oleje Motul, Millers Oils i Liqui Moly w najniższych cenach
Specjalizacja VAG
www.pro-choice.pl
Offline
dobre to bd ? http://allegro.pl/tuleje-pelne-a3-golf- … 91658.html bo chce zamawiać ?
Offline
Eizon napisał:
Pouliretan to sie nadaje do 1/4 mili jak seryjne poduszki silnika sie zrywaja i wszystkie inne tulejew zawieszeniu.
Tobie proponuje od audi tt tuleje pelne lemfordera i bedziesz zadowolony. Sam mam i dwa lata zrobione 60 tys km i zero zuzycia.
Niestety Eizon ale to co piszesz to totalna bzdura. Prawdopodobnie wynikająca z Twojej niewiedzy na temat częsci poliuretanowych lub z ógolnie zasłyszanych mitów na forach i w internecie.
Poliuretanowe elementy mocujące napęd lub poliuretanowe tuleje nadają się nie tylko na 1/4 mil iale również do jazdy w codziennych mijsskich warunkach a nawet do aut takich jak autobusy przewożące dzisiątki ludzi jak nie tysiące dziennie.
Tuleje poliuretanowe majac tą samą miękkośc jak guma są wieloktronie bardziej trwałe. Jeśli chodzi o 1/4 mili t oczesto używa się BARDZO twardych mieszanek poliuretanu by usztywnic napęd lub zawieszenie.
Czy możesz sprecyzować na jakiej zasadzie, doświadczenaicj i przykładzie opierasz swoje zdanie? Być moze na swoim? ( wtedy było by najlepiej )
Pozdrawiam
Artur Kowal
RACINGFLEX TEAM
Offline
Polecą bęcki ??
arturo85, polecam Kolegę Eizona darzyć większym Szacunem. Wie co mówi, poliuretan owszem do tego i do tego...
Kasa i kasa i jeszcze raz kasa... pełne tuleje gumowe zupełnie dobrze się sprawdzają w użytkowaniu przez Kowalskiego... i koszty 50% mniejsze.
Więc kasa i dobre samopoczucie przy gumie i kasa +50% i bardzo dobre samopoczucie przy poliuretanie... Wszystko trzeba odpowiednio dobrać, zawiechę golfa uważam za dość twardą i poliuretan jeszcze tylko je utwardzi dając w kość pozostałym elementom gumowym. Nawet dobranie poliuretanu w twardości odpowiadającej gumie jest uzasadnione przy kompleksowej wymianie gumy na poliuretan, zawieszenie wahaczy, silnika i skrzyni, stabilizatora i łączników. Zaś mieszanie mija się z celem. A większość z Nas nie ma kasy na zbytki, a raczej walczy z tematem jak odepchnąć bidę...
Ale to moje osobiste zdanie.
Offline