Golf 4 Klub Polska
Siemanko Wszystkich !!
Jestem Daniel i jestem z pod Łodzi ze wsi Kalinko koło Rzgowa
Moja historia z autami zaczęła się w wieku 16 lat pierwszy był chyba klasyg bo maluch xD robiło się żeby wydech strzelał zdejmowanie zderzaków przyciemnianie szyb i takie tam...później był escort ale nic przy nim nie dłubałem nie zdążyłem brak podłużnic xD kolejne było Seicento miało być nisko i szeroko + rat ale nie wyszło później dwie astry gen 1 i 2 no i w koncu trafiłem na niepowtarzalne cinquecento sx w błękitnym kolorze i odcieniu którego nie miał nikt w PL w ori przynajmniej tak mi się wydaje ze tak było oczywiście była gleba swap felga deska flock i inne duperele ale wyszło jak zawsze znudziło się i poszło na sell po niecałym roku użytkowania
tutaj macie link dla ciekawych
http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=19975
MODEL: Golf MK4
SILNIK: 1.9 TDI AHF
Przebieg: 255tys prawdziwy 380tys
MOC: 110km
MODY POD MASKA: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA:
Zima
stalowki 195/55 R16
Lato
VW Zolder 18x8 et 45
opony 2x225/40 i 2x ???/??
WNETRZE: Trendline
6x airbag, klima , 2x el. szyby, el. lusterka, podłokietnik, 3 ramienna kierownica, centralny zamek
AUDIO: radio noname + wzmacniacz handmade
Zmiany przeprowadzone:
* zegary SE w milach
* 1/2 fis jeszcze nie podłączony
* tempomat
* lepsze taborety z regulacją lędźwi
* środkowa kratka z bory
* felgi 18x8 G5 r32
* zderzak usa przod brak obrysu i odmalowania
* dlugie prawe lusterko
* czarny grill
* pilot z pasującym grotem
* wskaznik temp. oleju ale nie dziala
* podwojny kierunek
* clear kierunek w blotniku
Plany:
* gwint
* zderzak tyl usa
* dekory alu
* ogarniecie dolnej czesci deski + tunel
* zmiana boczkow drzwi przod + tyl
* ogarniecie podsufitowki
* lepsze CA
* odmalowanie calego auta
Trochę się wstydzę przedstawić mojego swetra ale już trudno
Tak wyglądał jak go kupiłem w lutym 2014 skrzynia ze zdjęć jest moja z cento
A teraz takie male streszczenie
8 sierpnia 2014
kierunki clear + lampki tablicy i lewe lustro
28 wrzesnia 2014
vw zolder 18x8
10 Pazdziernika 2014
podswietlana srodkowa kratka z bory
11 pazdziernika 2014
polkubly
20 Pazdziernika 2014
kupno zegarów 1/2 fis SE w milach + manetka pod tempomat
29 Pazdziernika 2014
zderzak ori US
11 listopada 2014
podwojny kierunek
16 grudnia 2014
wizyta u lakiernika malowane maska + 2xblotnik i lewe lusterko
22 i 30 grudnia 2014
zamowienie, odbior i montaz dokladki pod zderzak US
9 stycznia 2015
dlugie prawe w kolorze
10 stycznia 2015
montaz dlugiego prawego
Ostatnio edytowany przez DeeJn (2015-05-26 19:32:36)
Offline
widząc po cc będzie dobrze prowadzony jeśli będziesz robił ze smakiem jak cc
powodzenia
Offline
auto wygląda jak na razie bez zmian z zewnątrz tylko wymieniłem kierunki w błotnikach na clear od bory i kupiłem lewe lustro gdyż nie wiem co zrobić ze starym bo wcześniej ktoś sam je pomalował na czarny mat a teraz wychodzi róż i biały wiec tylko zostało mi je pomalować pod kolur
wpadł pilot z dorobionym grotem decyzja zapadła po zamknięciu kluczy w środku...
dostał nowa w8 bo stara miała rąbnięty przełącznik...
jeszcze tego samego dnia kupiłem karate od bory 10 min montażu i zaświeciła
wpadły nowe toczydła ale jak to zawsze bywa pod górkę oczywiście były krzywe i prostowanie kosztowało mnie tylko 20 zł oczywiście przód jest na styk będę musiał dać mega naciąg bo przy glebie się nie zmieści z tylu pójdzie jeszcze dystans 1cm żeby felga była przy samym nadkolu
a teraz 3 opcje koloru do wyboru srebny zloty i szary na razie to tylko VT
wpadły nowe wypierdziane stołki wszyscy mnie zaraz zjada dlaczego mam fotele z 5d w 3d gdyż iż ponieważ w niedalekiej przyszłości będzie klatka z tylu a po drugie jeżdżę tylko ja i moja panna.niestety okazało się ze nie będzie p&p muszę przerobić wiązkę pod poduszki ale dostałem w gratisie do nowych stołków kawal wiązki z kostkami wiec nie będzie problemu z podłączeniem
a jutro jadę pod manetki z tempomatem i nowy zegar z full fisem w milach like usa
Offline
Zostaw srebrne, szare giną na aucie a złote do niczego mi tam nie pasuja. Lampka to nie w8 A jeśli jedziesz po "manetki" tempomatu, to też chcę jedną bo u mnie nie trybi
Offline
a wiec tak jak mówiłem to zrobiłem licznik i manetki z tempo już jest jestem bardzo zadowolony z zakupow bora była bardzo hojna i dala mi 1j5 zegary xD za cały komplecik dałem 130 zł i mam się zgłosić za kilka dni i dostane jeszcze kostki z wiązką
Ostatnio edytowany przez DeeJn (2014-10-20 14:23:52)
Offline
Ogladalem caly Twoj temat z parchem, jesli prace z gulfem beda Ci szly tak samo szybko to wow ! Ogolnie jestem pelen podziwu za poprzedni projekt ! Ogolnie szerokosci i powodzenia w modzeniu
Offline
Dzisiaj niestety po 4 latach posiadania prawka przyszła kolej na mnie zaliczyłem pierwsza bombkę na szczęście prędkość mała ale i tak dużo jest do zrobienia
maskę i błotnik się wyklepie ale zostaje mi kupno jeszcze atrapy, belka, jakieś wzmocnienie plastikowe, lampa i zderzak. zderzak zamówiłem na dniach będzie
jak to mowiooo jest bomba będą tjuny
Offline
jak to się mówi dzwon podstawą tjuningu
Offline
Co masz za 'zegar' koło popielniczki?
http://i1077.photobucket.com/albums/w47 … 4d16b0.jpg
Offline
kubol1990 napisał:
jak to się mówi dzwon podstawą tjuningu
hahahah trochę prawdy w tym jest
Patyczak napisał:
Co masz za 'zegar' koło popielniczki?
http://i1077.photobucket.com/albums/w47 … 4d16b0.jpg
to jest wskaznik temp oleju kiedyś działał teraz tylko jako ozdoba wystarczy wymienić czujnik w podstawce filtra i znów będzie pokazywać temp ale to będę ogarniać jak bede robił wymianę oleju
ps
myślę ze dzisiaj ew jutro będę miał zderzak bo już wczoraj został wysłany, dzisiaj jeszcze pojadę po belkę z plastikowym wzmocnieniem i robię przekładkę i odstawiam do blacharza. nie wiem czy ktoś zauważył na zdjęciach rysę z lewej strony od błotnika aż do polowy drzwi no ale takiego kupiłem wiec jak będzie u lakiernika to od razu może tez zrobię zależy jaki hajs krzyknie za cały front + lewe drzwi
Offline
dzisiaj zderzak "ju es ej" trafil do mnie jestem bardzo zadowolony tylko będę musiał wydać 150zl na same obrysowki chyba ze ktoś będzie miał używki na sprzedaż jeszcze dzisiaj rozebrałem front sprawdziłem co z pasem pas cały tylko w miejscu pod lampa jest śruba i w tym miejscu mocowanie lekko się nagięło, plastikowe wzmocnienie raczej tez wiec nie ma sensu wymieniać
Offline
Czy to ori usa, czy sama listwa rzeźbiona?? Podobno pod ori nie podchodzi europejska dokładka i kratki... Taką listwę sam muszę do siebie teraz ogarnąć.
Offline
Kalik napisał:
Czy to ori usa, czy sama listwa rzeźbiona?? Podobno pod ori nie podchodzi europejska dokładka i kratki... Taką listwę sam muszę do siebie teraz ogarnąć.
ori usa kratki p&p ale ale dokładka europy jest chyba za krotka wiec zostaje mi kombinowanie
Ostatnio edytowany przez DeeJn (2014-10-30 08:16:15)
Offline
No też właśnie dlatego szkoda mi rezygnować z mojej dokładki jahre i u siebie zrobię samą listwę. Tylny USA mam, bo podobno tylna dokładka podchodzi, choć jeszcze nie sprawdzałem.
Ostatnio edytowany przez Kalik (2014-10-30 11:07:00)
Offline
Kalik napisał:
No też właśnie dlatego szkoda mi rezygnować z mojej dokładki jahre i u siebie zrobię samą listwę. Tylny USA mam, bo podobno tylna dokładka podchodzi, choć jeszcze nie sprawdzałem.
chyba ciezko dostac taka dokladke na front w aso chca 400z i nie wiedza sami czy bedzie pasowac wiec to ja dziekuje za taki interes wiec zostaje mi kupic jeszcze jedna dokladke i samemu przedluzyc euro dokladke chyba ze uda mi sie dorwac gdzies usa
Offline
a może ta fakt trochu kosztuje ale cóż ...
http://www.ebay.com/itm/Unpainted-PU-Fr … 09&vxp=mtr
Offline
kubol1990 napisał:
a może ta fakt trochu kosztuje ale cóż ...
http://www.ebay.com/itm/Unpainted-PU-Fr … 09&vxp=mtr
dzieki ale na razie się wstrzymam
wysłałem parę emaile do firm które się zajmują częściami do vagow teraz tylko czekam na odpowiedz trochę by mi ułatwiło życie jeżeli miał bym nr katalogowy. znalazłem firme która robi spojlery progi i tego typu rzeczy u siebie w mieście ale są z włókna wiec raczej odpada bo przyjdzie gleba jebutne w coś lekko a dokładka połamana będzie
ostatnio odebrałem auto od blacharza za nie długo będę oddawał je do lakiernika wiec pokaże wam efekt końcowy a jutro może pokaże jakiś zarys jak wygląda na usa
no i tak z ciekawości czy immo jest odcięte, podłączyłem nowe zegary i udało mi się je przetestować odpaliłem auto normalnie przejechałem kawałek i jaram sie nimi jak neon w burdelu
wiec za nie długo wezmę się za podłączenie bo leżą i nic nie robie
a tu stare bieda fhuj
Offline
Ted_1991 napisał:
Trzeba robić jakieś mody w wiązkach żeby podpiąć takie zegary?
tak trzeba pociągnąć z tego co pamiętam są 4 piny do podłączania przy zegarze do manetki i zegara są jeszcze 2 piny czujnik temp zew i zużycie paliwa niby nic trudnego ale i tak się ociągam i wole z kimś to podłączyć kto się zna
Offline
wczoraj wpadłem na pomysł żeby zrobić podwójny kierunek
wziąłem się za rozbieranie starej popsutej lampy i zacznę poszukiwania drugiej lampy oczywiście uszkodzonej na pobliskim szrocie z vagami
3 śrubki i klosik wykręcony teraz pozostaje kwestia przymocowania klosika niżej wysokość nóżek klosza a tej zaślepki jest trochę inna wiec będę ucinał i przyklejał klejem na gorąco albo czym innym co będzie mocno trzymało po weekendzie myślę ze się pochwale co mi z tego wyszło
jak na razie wyglada tak ale chyba kupie zderzak EU i listwe US bede rzezbic taniej wyjdzie... no chyba ze jakis jeszcze czas przejezdze i poszukam dokladki pod zderzak usa
Offline
u mnie w galerii masz jak ja zrobiłem moje na podwójny kierunek fakt jeszcze nie są skończone nie mogę się za nie zabrać ale zapewne skończę je w zimę jak nie będzie co robić
Offline
podwójny kierunek skończony trochę mi zeszło bo melanż poniósł
http://youtu.be/7Sk3m3a3Y7Q
ps.
poki co myślę do kogo odstawić auto żeby pomalował dobrze, kupiłem zderzak europe wiec trzeba rzeźbić listwe zderzak usa zostaje kiedyś jak nadarzy się okazja kupić dokładkę pod zderzak to będę rzeźbić usa ogólnie przechodzę załamanie i myślę czy się opłaca jakiekolwiek inwestować pieniądze jeżeli mi przejdzie i znajde szybko prace to w wakacje pomaluje go całego
Offline
dokładka pod zderzak usa ogarnięta w 60% ważne ze sie trzyma i jest jest jeszcze do poprawek bede musiał fragmenty włókna wyciąć i przykleić na nowo później pomalować i bedzie git
Offline
będziesz robił postoje w kierunkach ?
ja u siebie w lampie dałem trzy pozycyjny przełącznik i podłączyłem postoje w kierunkach i osobno normalnie W5W tak że jak niebiescy się do mnie przyczepią to albo us'y albo zwykłe postoje a w oprawce kierunku mam dwu włóknową żarówkę
Offline
kubol1990 napisał:
będziesz robił postoje w kierunkach ?
ja u siebie w lampie dałem trzy pozycyjny przełącznik i podłączyłem postoje w kierunkach i osobno normalnie W5W tak że jak niebiescy się do mnie przyczepią to albo us'y albo zwykłe postoje a w oprawce kierunku mam dwu włóknową żarówkę
nieee to na pewno może to i fajnie wygląda ale mi to nie potrzebne i już mi się nie chce grzebać w lampach xD
Offline
a pochwale sie w jaki sposób przedłożyłem dokładkę jedna strona nie wiedzieć czemu pękła podczas przymiarce na aucie a druga strona sztywna jak nie wiem wiec opatentować trzeba było inny sposób na przymocowanie. w ruch poszły wieszaki do płyt kartonowo-gipsowych gdyż łatwo się wyginają ale nie aż tak żeby straciły kształt
Offline
dzisiaj odebralem od lakiernika auto pomalowal mi 2blotniki maske i lusterko za free xD do tego cale auto przepolerowal
w koncu znikla wielka rysa i ruda z lewego blotnika jutro zamawiam dokladke pod zderzak ktora jest drozsza od zderzaka
Offline
Mały Prezencik Na Gwiazke Dokładka pod zderzak US mówią ze w polszy się nie znajdzie a jednak wystarczyło pójść do aso i oni sprowadza z niemiec
WESOLYCH SWIAT !!!!
Offline
Dla mnie to nie nowosc-mi praktycznie wszystkie czesci przychodza z De.,ktorych nie ma w Poznaniu(glowny magazyn vw).
Offline
kane napisał:
Dla mnie to nie nowosc-mi praktycznie wszystkie czesci przychodza z De.,ktorych nie ma w Poznaniu(glowny magazyn vw).
No tak tylko ze na innych forach pisali ludzie ze ciezko znalezc PL ze tylko ebay a sie okazuje ze wystarczy aso koszta te same i dostaje sie ori a nie zaminnik
Offline
Zgodze sie-ciezko znalesc DOBRA UZYWKĘ,bo jezeli chodzi o nowki to niema najmniejszego problemu.Dzwonisz do aso,podajesz numer vin i do 5 dni roboczych masz KAZDĄ czesc w domu przywiezione kurierem.Ja nie spotkalem sie jeszcze z jakims problemem/zaniedbaniem ze czegos niema no poza nowym podlokietnikiem (za 1650zl)-tego juz nawet w zapasach De vw niema.
Offline
kane napisał:
Zgodze sie-ciezko znalesc DOBRA UZYWKĘ,bo jezeli chodzi o nowki to niema najmniejszego problemu.Dzwonisz do aso,podajesz numer vin i do 5 dni roboczych masz KAZDĄ czesc w domu przywiezione kurierem.Ja nie spotkalem sie jeszcze z jakims problemem/zaniedbaniem ze czegos niema no poza nowym podlokietnikiem (za 1650zl)-tego juz nawet w zapasach De vw niema.
uzywki sie nie znajdzie w przypadku dokladki bo jak jest to kazdy sie rzuca jak by... 1650 za podlokietnik porabalo ich
Offline
dzisiaj doszla dokladka pod zderzak myslalem ze nie ta przyslali bo byl problem z dopasowaniem ale po 1.5h meczenia sie podlewania silikonem w sprayu udalo sie wcisnac
zmienilem obudowe lustra odrazu jest lepiej
Offline
Teraz musisz uwazac na spojler zderzaka,zeby go nieuszkodzic (a zrobic to niejest problem).Ja raz zawiesilem sie na podworku (wysoka trawa a w niej dziura).
Offline
eee tam koza to ja nic nie urwe nawet jak mialem cc bylo bardzo nisko jezdzilem po koleinach, torowiskach... i nic nie urwalem
Offline
zeby na serii uszkodzić dokładkę to trzeba być dopiero agentem... człowiek 4 cm od ziemi i dokładka nie draśnięta nawet )
Offline
jako ze szef nie dzwoni co bym przyszedł do pracy i nudno tak wiec zabralem sie za przerobke kapsli felg bo nie chce kupowac nowych jak moge sam je pomodzic i jak zwykle nie obylo sie bez rozlewu krwi i omdlen xD hahahahha
no i oczywiscie na patencie szlifierka co by szybciej poszlo
jak zawsze mam pecha do szpachlowki jeden dekiel sie udal trzy sa do poprawy i jutro pojda w kolor
Offline
nie no wszystko ładnie pięknie ale będzie na to jakaś grafika czy tylko idą w kolor ??
Offline
tak w kolor jak na razie srebny bo felgi nie dlugo chyba tez pojda do odmalowania na srebno
Offline
DeeJn; mam pytanie odnośnie lusterka prawego.
Jak kupiłeś prawe duże to je od razu instalowałeś, czy coś przerabiałeś?
Bo wyczytałem, że trzeba lusterko od wersji angielskiej wsadzić w ten trójkąt od wersji europejskiej czyli od małego lusterka.
Jak tam u Ciebie to było?
Offline
Chrzanek napisał:
DeeJn; mam pytanie odnośnie lusterka prawego.
Jak kupiłeś prawe duże to je od razu instalowałeś, czy coś przerabiałeś?
Bo wyczytałem, że trzeba lusterko od wersji angielskiej wsadzić w ten trójkąt od wersji europejskiej czyli od małego lusterka.
Jak tam u Ciebie to było?
jak na razie mam krotkie lusterko to co widziales to jest lewe od strony kierowcy bo obudowe mialem wczesniej w czarnym macie i kupilem cale drugie i pozniej poszlo do malowania
Offline
A to widzisz, trochę mi się pomyliło
Offline
Chrzanek napisał:
A to widzisz, trochę mi się pomyliło
oj tam oj tam xD
i tutaj mam te je*bane kapsle na jednym boby jakies wyszly nie wiem jakim prawem...
no i wciaz nie moge sie przestac jarac frontem...ahhhhhhh
Offline
no froncik elegancki. przesledzilem temat i fajnie działasz. gratki. rozumiem ze w lampie halogenow juz nie.masz?
Offline
misiek napisał:
no froncik elegancki. przesledzilem temat i fajnie działasz. gratki. rozumiem ze w lampie halogenow juz nie.masz?
nie ma i nie bylo byly tylko zaslepki na kszalt halogenu
jako ze chrzanek ostatnio mowil o prawym lustrze duzym to je kupilem dla ulezenia sobie w bolach po dentyscie pojechalem sobie na szrot w mojej okolicy gdzie sa same vagi paczam a tam mk4 w moim kolorze i wyszabrowalem siebie je
jakby co leza 2 swapy v5 jak by ktos szukal xD
Offline
Ale farciarz
Offline
Chrzanek napisał:
Ale farciarz
oj bo wspomniales o lusterku i mnie wzielo zeby kupic i akurat w kolor bylo xD
A wiec Pany taka sytuacja dzisiaj juz bym ogarnal montaz ale zatrzymal mnie brak torxa T5 albo T8 nie wiem ktory bedzie pasowal :banghead:
chociaz nie mialem problemu z podwazeniem pierscienia na dlugim po pierwszym strzale puscil
sorry za ten nie ogar na biurku ale on sluzy mi jako falbanek czasem xD pelno na nim gratow od aut
Offline
Co modziłeś w tym lusterku? Przekładałeś coś do czegoś? Wytłumacz, proszę
Offline
dobra to lece z tematem taka mala porada dla potomnych
sprawa wygląda tak ze trzeba połączyć dwa lusterka ze sobą z EU zostaje trojka i wiązka(nie jestem pewny co do dlugosci wiazki EU a UK) a z UK cala reszta czyli obudowa silniczek i łapa bo nie wiem jak to nazwać a wiec najpierw trzeba dostac sie jakos do srodka a zeby sie dostac trzeba zdjac lustro. ja dalem na maxa w lewo wsadzilem paluchy i poprostu pociaglem z umiarkowana sila trzeba uwazac zeby nie urwac wiazki pokaze nam sie silniczek trzeba go oczywiscie odkrecic bo trzeba wypiac wiazke do silniczka jezeli to juz zrobimy mozemy przejsc do obudowy, trzeba od dolu wyciagnac taka gumowa zaslepke w otwor ktory nam sie ukaze wkladamy wkretak bo trzeba pociagnac za metalowa zawleczka ktora trzyma cala obudowe jezeli sie uporamy z obudowa i mamy wszystko na wierzchu (patrz foto pierwsze) jest taki tam pierscien i jego trzeba zdjac po zdjecia masz uwolniana lape i to samo robimy z drugim lusterkiem i je laczymy razem i to na tyle
Offline
Dobra, z grubsza coś ogarniam, ale będę się martwił jak już będzie lusterko u mnie i będzie czas na przekładkę.
Jak coś to mogę się do Ciebie odzywać w tym temacie?
Offline
jasne ze tak przeciez po to tutaj jestesmy na forum zeby sobie nawzajem pomagac
Offline
A wiec lusterko ogarniete 15min roboty i po bolu
Jakby co ktos chcial mam na handel prawe krotkie xD
A wiec tak żeby zdjąć stelaż lusterka trzeba zdjąć pierścień (fot 1) a no i oczywiście przed tym jak będziemy demontować pierścień trzeba wypiąć z kostki piny a żeby to zrobić trzeba wsunąć coś cienkiego i twardego w kostkę pod pin od przodu żeby podważyć bolec tez trzeba zapamiętać który idzie w który żeby nie podłączyć na odwrót w wiec mamy zdjęty stelaż i kostkę z pinów można przełożyć stelaż od UK zakładamy sprężynę i pierścień, ja pierścień nabijałem kluczem do świec gdyż jest długi i mogłem w niego wsadzić wiązkę no a wiec mamy już nabity pierścień zakładamy kostkę na piny później wpinamy w silniczek i sprawdzamy czy dziala tak jak powinno, jezeli dziala montujemy silniczek do stelaża zakładamy obudowę od dołu stelaża jest taka blaszka która trzyma obudowę lusterka
trzeba ja podciągnąć żeby obudowa wpadła na swoje miejsce jezeli wpadnie zakladamy lustro i to wszystko
Offline
mam podobne oprawki okularów >.<
Offline
Dzisiaj pomodzilem troche kratke zeby podpiac tablice wyszlo mi cos takiego, jeszcze musze ogarnac sobie od kogos nitownice i bedzie skonczone
a i jeszcze chcialem sie wziac za przerobke kostek pod taborety wolalem sie upewnic ze dobrze mysle
kostka po lewo to stara kostka po prawo od nowych foteli
a wiec 1 pin brazowy jest tak samo 2pin 3 zamienic miejscami??
dzisiaj troche pogrzebalem na strychu i wygrzebalem stary sprzet "estradowy" na ktorym gralem kiedys tam... i nie chce zeby sie zmarnowal wiec macie jakies pomysly na fajna zabudowe bagaznika ?? najlepiej jakies foto jak byscie podrzucili
Offline
jeśli o zabudowę chodzi to tak:
szkoda że variant ale też fajnie wyszło
Offline
nie no myslalem na czym latwiejszym do sklepania ale to pierwsze nawet nawet to wyglada
Offline
jakoś wam bardzo opornie idzie przeglądanie i pisanie komentarzy w moim temacie ale i tak dodam posta
zamówiłem sobie obrysowki w aso ale są to same klosze bo cena oprawek mnie przeraziła bo drugie tyle cala co obrys wiec wole samemu porzeźbić. cena obrysów ta sama co na allegro a jest ori a po oprawki pojadę na szrot jutro jest będą podobno do odbioru
Offline
ależ dlaczego opornie u mnie w temacie z moim mk4 też idzie opornie >.< fakt że teraz nic takiego nie dodaję ale jak na razie jest zima a dopiero wiosną będę aktualizował >.<
Offline
Panowie-zima jest?? Gdzie?? Dla mnie i golfa (o ile tylko sie chce) to nie ma nieodpowiedniej pory roku lub godziny (kiedys mylem recznie fure+reczne woskowanie od 23 do 1, czyszcze zawor egr jak jest +30 w sloncu, drobne naprawy jak kropi).
Offline