Golf 4 Klub Polska
witam, mój silnik to 1.9 TDI 110KM ALH
od jakiegoś czasu mam problem z pedałem hamulca, jest strasznie miękki
gdy nacisnę pedał hamulca normalnie to wchodzi bardzo głęboko, gdy nacisnę energicznie to przez 1-2 sek jest strasznie twardy i potem znowu wchodzi prawie, że do podłogi
na biegu jałowym przy niskich prędkościach przy hamowaniu występuje ubytek obrotów i słychać takie "tyrkanie" zatrzymam się do zera już ustępuje
zauważyłem także, że gdy zmuszę hamulce do załączenia abs-u to w okolicach lewej nogi słychać jakąś pracę silniczka jak by dostawał jakiś opór i słychać dość instesywnie jego pracę (nie wiem co to może być)
- płyn hamulcowy w zbiorniczku na max. poziomie
- zero wycieków
- nówki tarcze i klocki
- bezpieczniki ok
czy ktoś mi pomoże? trochę mnie to martwi bo wiadomo hamulce rzecz święta, i nie chcę żeby mi odmówiły posłuszeństwa gdzieś na trasie :-(
dzisiaj wymieniałem płyn hamulcowy, stary był trochę czarny ale i to nie pomogło. na luzie jak wcisnę pedał to powoli wchodzi w podłogę.
Offline
grubyc napisał:
witam, mój silnik to 1.9 TDI 110KM ALH
Drobna nieścisłość:
ALH,AGR : 90 KM;
AHF,ASV : 110 KM;
Prawdopodobnie uszkodziła się pompa powietrza (vacum) która odpowiada za podciśnienie do wspomagania hamulców.
Offline
lukker napisał:
grubyc napisał:
witam, mój silnik to 1.9 TDI 110KM ALH
Drobna nieścisłość:
ALH,AGR : 90 KM;
AHF,ASV : 110 KM;
Prawdopodobnie uszkodziła się pompa powietrza (vacum) która odpowiada za podciśnienie do wspomagania hamulców.
Tylko że on ma miękki pedal a nie twardy
Po przelaniu płynu hamulcowego z każdego zacisku ładnie schodził płyn?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline