Golf 4 Klub Polska
Witam.
Koledzy powiedzcie mi,przy jakiej temperaturze płynu chłodzącego powinien puścić termostat na dolny wąż? Bo u mnie tempetatura na vagu 95 stopni a dolny wąż zimny czy to normalne ? Na zegarach pokazuje 90 stopni.Dodam jeszcze ze tempetatura powietrza do 10 stopni.
Offline
..
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:47:26)
Offline
Tak jak Pisze kane...
A w końcu puszcza na dolny wąż ?? Jak puszcza to nie Masz czym się martwić.
Vag odczytuje elektronicznie dane z czujnika temp. cieczy, zaś na desce jest wskaźnik wychylny elektryczno mechaniczny - działający z pewnym zakresem bezwładności.
Chyba że w lecie obserwowałeś skoki temp. na wskaźniku - co może świadczyć o zacinaniu się termostatu.
Offline
No własnie nie wiem czy puszcza na dolny wąż bo nie robiłem za długiej trasy, a po trasie 40 km dolny wąż zimny temperatura na vagu 94 do 96st.,a na blacie 90st.ani drgnie i teraz nie wiem czy termostat sprawny czy do wymiany?
Offline
Jeżeli po 40 km trasy nie puściło obiegu przez chłodnicę to nie ma siły - termostat do wymiany.
Mrozów wielkich nie było... a sama nagrzewnica nawet na full włączona temp. silnika nie zgoni.
Offline
Chociaż mam jedno ale, które daje wątpliwości...
Na małym obiegu zagotowało by silnik...
Jadąc te 40 km nawet 60km/h z małego obiegu musi pójść płyn w chłodnicę...
Ale skoro nie gotuje silnika, to może rurę od turbiny "macałeś"...
No sorry...
Offline
A to dobre jetem laikiem ale która rura jest od czego to wiem,
Ale sam powiedz ze to dziwne?zrobie jutro test: pojade do roboty zagrzeje sie troche i zostawie go na wolnych obrotach i zobacze co sie bedzie działo,mylsicie ze powinien sie zagrzać na wolnych do 100 st. ? Jeżeli oczywiscie termo. nie pusci.
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:47:47)
Offline
No problem w tym ze ja tak miałem jak ty dwa lata temu też termo.był otwarty cały czas i temp.na blacie 70-80 st. I nic wiecej po wymianie od razu 90st. na blacie,a teraz nie wim czy wszystko jest jak w książce pisze czy szukam dziury w całym?Czytając inne fora
to raczej normalne w diesel,ale chciałem zasięgnoć waszych doświadczeń z tymi silnikami. Z góry dzięki
Offline