Golf 4 Klub Polska
Witam z tej strony Jacek! od niedawna jestem "bywalcem" na forum aczkolwiek bardzo chciałbym uczestniczyć w jego życiu!
Wydaje mi się że najlepszym krokiem będzie pokazanie mojej drugiej żony
Mój Golf :
Specyfikacja :
- Silnik : 1.9 TDI AJM
- Moc [kW/KM] : 85/115
- Przebieg : 368tys
- Rocznik : 2000
- Skrzynia : 6-biegowa
- Rodzaj paliwa : Diesel
- Drzwi : 5
- Wersja : Variant
Wyposażenie:
Wspomaganie
4x elektryczne szyby
Elektryczne,podgrzewane lusterka
Climatronic
ABS
poduszki
Centralny z pilota
ALufelgi 16 na Lato
napęd 4X4
Rok 2015 :
-Wymiana koła dwumasowego i sprzegła
-Regeneracja Turbo
-komplętny rozrząd
Rok 2016:
- Regeneracja 4* pompowtrysków
- Wymiana wszystkich filtrów i Oleju
- Blacharka : wymienione progi + wszystkie nadkola ....
-wymiana akumulatora na nowy
-wymiana czujnika ABS ( padł w lewym tyle)
Plany na nowy rok :
- Wymiana zawieszenia przód + tył
- wymiana tarcz i klocków przód + tył
- kupno nowych felg 17
- znalezienie ( szukam cały czas) foteli w skórze
-obszycie kierownicy skórą
-wymiana świateł na te kozackie przyciemniane jak wy macie
-chowanie kasiory przed żoną by nazbierać na podniesienie mocy golfiny poprzez wymianę podzespołów ( golfik był chipowany ) do Eizona bym pewnie pojechał ale mam 400 km będę coś kombinował
a tu pare fotek ( przepraszam za jakoś) :
Ostatnio edytowany przez Nawara (2016-11-19 23:56:19)
Offline
Pomiędzy przednim uchwytem na napoje,a radiem powinien być taki kosz/półka 1J0 857 058B 1QA .
Co do podrasowania wnętrza,to masz duże pole manewru-zapewniam Ciebie,że tylko $ zabraknie
Offline
Przebieg robi swoje ze środkiem ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Długo masz już golfa? Jak się sprawuje-zawór egr przecieka bokiem? Jaki to kolor?
Offline
400 przelotu więc sucho ma być?
Po zdjęciach LZ7W bo perły tam nie widzę
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Panowie-ja pisałem zapytania do właściciela tematu.
Offline
Pieseł b. fajny A Golf niczego sobie aby sprawował się jak najlepiej i bił kilometry!
Offline
Kane - wybacz że dopiero teraz ale Ukraińcom się spieszy z chodnikiem żeby do domu wrócić i musiałem tyczyć
No więc tak :
- Kolor to LC9Z ( w bagażniku tak pisze)
- zawór egr patrzyłem i jest sucho ( to dobrze ?)
- autko mam 3 lata czyt. 120 tyś km nigdy mnie nie zawiodło !!!
PS : passaty 1.9tdi 130km połykam
Offline
To bardzo dobrze,że egr nie cieknie (ja musiałem go wymienić).Kolorek jest super aczkolwiek trudny w utrzymaniu (mam taki sam to wiem co to oznacza).Zawsze byłem ciekawy jak to się jeździ autkiem 4x4.
Offline
Ja już nie kupię auta bez 4x4 Napęd w golfie już mi nie jeden raz uratował dupę ..... szczególnie w zimie... z resztą ja mieszkam w górach . Jak byś chciał robić "drifty" na śniegu to nie za bardzo się da bo zaraz się tył załączy
Świetna sprawa jeśli cię interesuję spalanie jadać do pracy i z powrotem (16 km dziennie) robię na baku średnio 800 km .
Offline
800 km to trochę mało aczkolwiek silnik nie zdąży się dobrze nagrzać i dlatego.Ja raz w roku jadę na grób mamy 630 km w 1 stronę,to na baku oczywiście z dolewkami (bo nigdy nie zjeżdżam poniżej 1/4) robię 1260 km.
Offline