Golf 4 Klub Polska
co do 1,8t to mam od maja w octavii . zagazowałem, to spalanie w mieście w granicach 12-13 a w trasie 8-9 a zresztą na razie nic się nie dzieje,co do 2,0 to ma kumpel w ibizie i też sobie chwali.
Offline
Oba lubią paliwo.
Jeden wolnossący, drugi doładowany - więc i specyfika jazdy nieco inna.
Jeśli od początku utrzymane wzorowo, na czas wymiany i na częściach dobrej jakości - mają opinię pancernych i idiotoodpornych wśród benzyniaków.
Ale jeśli zobaczysz przedmuchy, olej na bloku, dole silnika - to potrafią kupę kasy pochłonąć...
Offline
panowie bo dokładnie chodzi o te dwa egzemplarze:
1. http://allegro.pl/vw-golf-iv-2-0-benzyn … ml#thumb/1
2. http://allegro.pl/golf-gti-1-8t-150-km- … ml#thumb/1
w gre wchodzi jeszcze alfa 147
http://allegro.pl/alfa-romeo-147-1-6i-1 … 34718.html
ale z opinii wszyscy mi ją odradzają, mimo że młodsza o 7lat od golfa
wszystkie mają bardzo podobne wyposażenie i są w podobnej cenie, podobają mi sie również wszystkie więc kwestia tego który wybrać?
silnik 1.6 już miałem i żałowałem że nie był mocniejszy + koszty utrzymania alfy mogą grać na jej niekorzyść
z drugiej zaś strony golf 1 i 2 są dużo starsze, w przypadku silnika 2.0 raczej jeszcze mniejsze koszty utrzymania niż w 1.8T, ale 1.8T więcej chyba nic nie trzeba dodawać, no chyba że to iż jest w gazie, dzisiaj mam dostać więcej informacji o instalacji
Offline
Co do wyboru auta to Twoja arbitralna decyzja.
Byś nam potem nie "piszczał" że szajs i chłonie tylko hajs...
Alfę to omijaj z daleka....
Offline
właśnie szkoda że wcześniej nikt mi nie doradził...
w takim razie zostają golfy, którego byś wybrał dla siebie i dlaczego?
Ostatnio edytowany przez matej7 (2016-11-22 15:31:18)
Offline
Ja bym wybrał mocniejszą wersję swojego AGN... a swojego nie mam zamiaru sprzedawać aż buda się rozleci albo zdechnie mół.
Ale tym się nie sugeruj, bo nie znam stanu technicznego golfów które przedstawiłeś.
Offline
ja w 1,8t mam koło dwumasowe a w 2.0 chyba nie ma
Offline