Golf 4 Klub Polska
Strony: 1
witam serdecznie
mam problem z moim autkiem które jak zapala to od razu zgaśnie a jak uda mu się dłużej pochodzić nie wchodzi na obroty.
Wpadłem na pomysł by sprawdzić czy podczas próby uruchomienia auta dochodzi z baku paliwo do filtra paliwa i okazało się że nie dochodzi - ani kropli.. Odziwo
tym samym przewodem zasilającym - ( ale wychodzącym już z filtra do silnika ) paliwo leci słabym strumieniem. autko odpala i gaśnie a jak odpali pochodzi chwilkę nie równo i nie wchodzi na obroty - nie ma reakcji na pedał gazu w ogóle. Nie wiem od czego mam zacząć,paliwo w baku jest a pompkę paliwa tą pod siedzeniem słychać , po przekręceniu zapłonu się odzywa. jak podnoszę wąż powrotu z filtra do góry to widać że we filtrze jest ropa.
Ostatnio edytowany przez golfik_tdi (2016-12-05 20:04:38)
Offline
dzięki,czyli jakby ona szwankowała to by nie szło paliwo ze zbiornika do filtra paliwa .. ?
hmm a czy to prawda jest że jakby jeden pompowtrysk szwankował do wtedy też wyłączy on pompę paliwa i będzie taki sam objaw ? - tak powiedział mi koleś w sklepie motoryzacyjnym...
Ostatnio edytowany przez golfik_tdi (2016-12-06 06:20:21)
Offline
VAG - jeszcze nie był podłączony. Chodzi mi o to czy pompa paliwa obligatoryjnie ma pompować po przekręceniu zapłonu i próbie odpalanie auta do filtra paliwa czy nie .?
myślę że od tego powinienem zacząć.. ale właśnie nie wiem jak to jest w PD kach czy ma ona pompować paliwo które ma wychodzić już z filtra pod wysokim ciśnieniem czy nie. Drugą sprawą jest fakt że słyszałem od kogoś pracującego w charakterze sprzedawcy części samochodowych że w przypadku np.niesprawnego któregoś z pompowtrysków układ paliwa zostaje wyłączony i wtedy pompa nie pracuje .
Ostatnio edytowany przez golfik_tdi (2016-12-06 16:29:38)
Offline
Z tego co wiem to do filtra paliwa podaje pompa ze zbiornika,
A na pompowtryski idzie cisnienie z vakum pompy.
Offline
pompowtrysk bym wykluczył, jeżeli paliwo ci nie dochodzi do filtra to szukaj problemu na relacji pompa paliwa w baku - przewody paliwowe a może sam filtr, lub zapowietrzony układ.
Offline
wymieniłem sam pompę paliwa na taką z gwarancją rozruchową i dalej auto zapali i gaśnie.raz zapali i zgaśnie od razu , kiedy indziej pochodzi z 8 sekund i gaśnie.
wymieniłem też filtr paliwa. Cechą charakterystyczną jest to że jak już zapali na te 8 sekund to chodzi nie równo i nie wchodzi na obroty.. De facto zawsze odpala od strzała - nie ma czegoś takiego że trzeba długo kręcić rozrusznikiem - po prostu pali od strzała. Co mogę w własnym zakresie jeszcze sprawdzić ?
Offline
Zanim zaczniesz wymieniać części to vaga podłącz błędy sprawdz, bo tak to bedziesz w ciemno wymieniał.
Offline
Jak się z nim nie skomunikujesz to się nie dowiesz. Skoro po każdym przekreceniu kluczyka pompa słychać to w takim razie miga kontrolka od świec na chwilę. Jest zgoda na rozruch. Zdejmij przewód górny od vacum pompy. Wsadź go do jakiejś bańki albo przedluz ten przewózdby było łatwiej. Wsadź do auta i tylko włączaj i wyłączaj zapłon. Do bańki ma normalnie naleciec paliwo. Sprawdź to dopuki nie ma vaga.d
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
To nie powinna byc pompa, poniewaz paliwo najpierw jest filtrowane a potem przechodzi na pompowtryski, takie jest moje zdanie, mechanikiem nie jestem ale wzialem to na logike, zycze zeby golfik wrocil do zdrowia, pozdrawiam
Offline
Strony: 1