Golf 4 Klub Polska
Witam,wczoraj rano odpalam samochód,przez chwile trzyma obroty a jak schodzą po chwili to zaczyna telepać i gaśnie i tak wielokrotnie aż z tłumika strzelało,a jak już udało mi się go przytrzymać na +- 2tyś aż się rozgrzeje to już jest ok,dzisiaj to samo a jak już się dobrze rozgrzał to czuć na jałowym lekką nierówną pracę silnika,moje pierwsze turbo to pytam się od czego najlepiej zacząć.
Offline
Od umycie przepustnicy i sprawdzenia jak pracuje sonda lambda
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
dzisiaj po odpaleniu przykopcił na czarno i czuć było benzynę,skaner vag pokazał 17544,16804,17705.
jutro zaprowadzam samochód do ogrzewanego garażu i bliżej się przyjrzę bo pod chmurką to nie sprawdzanie.
Offline
Wyjąłem zawór n80,trochę go wytarłem,odłączyłem przepływomierz,zaczął równo chodzić tylko że lekko podwyższone obroty,podłączyłem z powrotem i jak na razie jest ok
Zapomniałem napisać że mam LPG ale na benzynie i na gazie było to samo.
Mam jeszcze takie pytanie czy ktoś wie gdzie dokładnie znajduje się odma w tych silnikach,tak się przyglądałem i wydaje mi się że jest pod kolektorem.
Offline
Odma to przewód odpowietrzający silnik.
Masz go po prawej wchodzi do pokrywy zaworów ( ten garb), dalej do trójnika i do przewodu kolektora ssącego, a w drugą stronę do fajki ze skrzyni korbowej.
Offline
Dzięki.trochę mnie zasypało śniegiem ale jak będę gdzieś w garażu to zajrzę do niej.trochę mnie niepokoi bo widzę że jest brudna od oleju.
Offline
Ps.mam zrobiony przelot to sonda będzie dobrze wskazywać.widziałem że jest założony emulator
Offline