Golf 4 Klub Polska
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:09:06)
Offline
Offline
Offline
Wymiana klamki na tylnej klapie na nową . Na starej wyszło pęknięcie.
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:08:40)
Offline
Z racji że idzie nieuchronnie zima to była potrzeba pomalowania "stalówek" i trochę mnie poniosło z kolorami ale to na profilu wrzucę jak założę Doszła również kiera trójramienna
Offline
Poszedł do wymiany napinacz paska PK (wstawiony INA). Do tego sam pasek też miał dość (kilka pęknięć po górnej stronie ) i nie wiadomo ile już tam siedział.Rolka alternatora przy okazji. Jak całość to całość ... a tu dopiero połowa miesiąca reszta w czasie przyszłym tzn. rozruch do regeneracji
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:08:13)
Offline
Pomiar amortyzatorów : przód 68% , tył 67% i bardzo dobre zdanie od diagnosty odnośnie całego zawieszenia -"Nie grzebać i jezdzić"
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:07:48)
Offline
Wymiana rury od filtra powietrza do odmy i przepustnicy
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:07:28)
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:09:38)
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:10:02)
Offline
Wymiana aku na nowy a stary poszedł do paneli, wycieraczki na przednią szybę przyszły nowe i dokładki zderzaków z przodu i z tyłu od V6 czekają na montaż.
Offline
Wymiana pompy wspomagania + płukanie układu i nowy olej ( stara ciekła od strony koła pasowego)...
Ale żeby nie było tak pięknie panowie mechanicy uszkodzili pasek PK (partanina i brak słów na nich).Sam pasek miał 3 miesiące i zmuszony byłem kupić następny nowy.Dobrze , że robotę w miarę moich umiejętności i wiedzy sprawdzam zawsze po nich...Ostatecznie z pomocą brata założyliśmy nowy pasek w sobotnie popołudnie
Ostatnio edytowany przez jarazm (2017-01-29 19:31:00)
Offline
Zamontowana przednia dokładka zderzaka od v6 i poprawa mechanizmu otwierania tylnej klapy .
Offline
Założone radio 2 DIN , wgrana aktualna mapa do navi
Ostatnio edytowany przez Wiśnia (2017-02-13 20:54:09)
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:10:21)
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:06:07)
Offline
Takie pytanie, po co wymieniasz korek?? Zużył się, ucieka Ci paliwo przez stary, nowy desing czy może taka miałeś zachcianke??
Offline
No to wiec tak
1) zatankowanie gulfa pod korek
2)przygotowanie autka pod sezon typu jak "nalypka" przypominajka przykazuje --> Wymiana oleju Motul 5w40, filtra oleju, filtr paliwa, filtr kabinowy, przeczyszczenie odgrzybienie fuull servis klimy,
3) odstawienie na kompletne wyczyszczenie autka (mycie, woskowanie, odkurzanie TOTALNIE WSZYSTKIEGO nawet w tej firmie wyciagaja kratki nawiewow i czyszczą pendzelkiem, wszelkie udrożnienie kanalikow odpływowych, normalnie WSIO.
4) wymiana Palnikow Xenonu HID z 6000 K na 5000 k a dlatego ze wczoraj mi zaczol się przepalać lewy xenon już na typowy rozowy kolor to postanowiłem wymienić obie strony na 5000 K i jest . A tak na zas jeden palnik jest gites 6000k to schowany do kartonika
5) podjechanie na Stacje na wypoziomowanie lamp bo się trochę nategesilo przy wymianie xenonu "palnikow" bo musialem cale lampy wyciagac
6) na koniec podjechanie do Lewiatana zakupić jakies winko aby spedzic milo wieczor ze swoja Kobietą
Milego weekendu !
Offline
Nareszcie założona dokładka zderzaka na przód i na tył od V6 oraz końcówki tłumika
Offline
Offline
W sobotę naprawiona klamka tylnej klapy i samochodzik natarty mleczkiem
Offline
Wymieniłem wszystkie wężyki przelewowe paliwa i od turbiny na Gates. Zawsze coś do przodu ku wiośnie
Jeżeli pisałeś bartek0-01 do mnie to sam dorabiałem a kupiłem po prostu w hurtowni motoryzacyjnej
Ostatnio edytowany przez jarazm (2017-03-20 23:06:14)
Offline
Dorabiałes sam czy nowki z ASO masz nr czesci ?
Offline
Offline
bartek0-01 napisał:
Aktywowany RKM w liczniku
https://images82.fotosik.pl/446/af50ec4d0eb232c3med.jpg
Hej ktoś ci to robił czy sam ?
Offline
kane napisał:
Kupiona ory mata bagażnika http://www.fotem.pl/show/full/063d7a4d4 … d43740f554 ,wymieniony zamek drzwi prawy tył 3B4839016AL (ponad 3h mechanik próbował otworzyć drzwi,żeby nie połamać tapicerki), odkręcony odstojnik filtra, przetarta odma, przeczyszczony filtr powietrza wraz z obudową.
Hej widzę że często odkrecasz odstojnik z ciekawości pytam od czego ten odstojnik ?
Offline
Przemula napisał:
bartek0-01 napisał:
Aktywowany RKM w liczniku
https://images82.fotosik.pl/446/af50ec4d0eb232c3med.jpgHej ktoś ci to robił czy sam ?
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 22:17:02)
Offline
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:10:54)
Offline
Offline
Kolejny dzień oraz kolejne poprawki po poprzednim włascicielu który nie załował plaka dla auta
Czyszczenie przełącznika zespolonego od kierunkowskazów ( denerwujace cykanie w przekazniku ustapiło )
Czyszczenie oraz nowe kodowanie taśmy AirBag razem z czujnikiem skretu G85 ( wstepnie czujnik oraz kontrolka ESP sie nie zapala zobaczymy co bedzie jak pojeżdze jak bedzie sie dalej zapalac tasma do wymiany )
Ostatnio edytowany przez bartek0-01 (2017-03-24 13:00:07)
Offline
Offline
Zdjęte i wyczyszczone podszybie , sprawdzony mechanizm wycieraczek po zeszłorocznym nasmarowaniu (hula jak trzeba), zdjęta podstawa filtra kabinowego-wyczyszczone i objechane sylikonem dekarskim,to samo z wejściem linki od maski do wnętrza auta. Przy zakładaniu podszybia nasmarowałem tawotem rant podszybia jak mi doradzali w Nordglass. Wczesniej wszystko odkurzone z piasku i syfu pod postacią materii organicznej. Wyczyszczony także filtr powietrza do silnika. Czas zabiegu 2 h 20 min
Offline
Namierzony pożeracz prądu przez który auto po 6 dniach nie dawało oznak życia ( radio ) i usterka usunięta
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:11:16)
Offline
Zdjęte poszycie prawych drzwi pasażera i uszczelnienie głosnika po wewnętrzej i zewnetrznej stronie blachy tłumiącej sylikonem kauczukowym bo ciekła woda spod niego na uszczelkę i dalej pod nogi pasażera.Przy okazji tego rozbebeszenia drzwi nasmarowałem mechanizm podnoszenia szyby bo po fabrycznym smarze tylko suchoty . A dalej przegląd zamka. Ogólnie gites zrobione , na spokojnie...niebawem druga strona
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 08:11:32)
Offline
Maska potraktowana nowym lakierem przez te kamyczki co łatają dziury w asfalcie można dostać zawału.
Offline
Został zrobiony przegląd techniczny (oczywiście ok). Powoli robią się spore rozbieżności na pomiarze amortyzatorów także trzeba zbierać na sprężyny i amory. Podsumowałem roczny mój przebieg i sie załamałem choć wiedziałem , że bedzie niski. Wyszło mi , że zrobiłem 8730 km szok !
Offline
Wymienione cięgno otwierania maski bo stare się posypało a że na szrocie był golfik to dorwałem cacy oryginał.
Offline
Przyszedł czas na OC.Ubezpieczyciela nie zmieniałem i odnowiłem poprzedni pakiet a różnica względem starego OC to 1 PLN na górkę (779 PLN) .Za rok ma wpaść 60% zniżki
Edytuje posta żeby niebyło
Naszła mnie chęć zajrzenia do nadkola kierowcy. Co prawda spodziewałem sie rudej na miejscy gąbki ale mnie zaskoczyła jej ilość.Odkręcając nadkole zrywałem masę fabryczną do karoserii czyli z tej strony nie był bity
Ruda była też gdzie indziej
Ostatecznie wyrzuciłem tą nieszczęsną gąbkę (z drugiego nadkola zrobiłem to samo 2 lata temu).Niestety absorbuje wodę i przez to ta zgnilizna (śmiem twierdzić że każdy tam ma gnój)
Ostatnio edytowany przez jarazm (2017-06-25 21:39:32)
Offline
Dzisiaj zabrałem się za regenerację rozrusznika.W moim przypadku wyjąć go można dosłownie pod przysłowiowym blokiem na parkingu . Zamiar był go umyć i na nowo przesmarować a skończyło sie na wymianie szczotkotrzymacza. Stare szczotki może by jeszcze pociągnęły ale były zjechane pod kątem
Były też komplikacje.Trzy śruby trzymające elektromagnes zardzewiały i przy próbach odkręcenia objechałem je musiałem je rozwiercać
I taki syf w środku
Wszystko co można wymyłem w ropie i tak dobę poleżało . Na drugi dzień wytarłem do sucha, przedmuchałem sprężonym powietrzem i odtłuściłem.Następnie smarowanko gęstym smarem do łożysk wysokoobrotowych i miejscami olej hydrauliczny.Wszystko spowrotem poskładałem i dałem nowy szczotkotrzymacz
Wyciągnięcie rozrusznika i pózniejszy jego montaż trwa około 25 min. Przy okazji naładowałem akumulator.Pierwszy rozruch miło mnie zaskoczył. Kręci jak ta lala Silnik uruchomił sie bardzo szybko.Polecam taki zabieg póki jest ciepło
Offline
Wyciągnąłem kolo zapasowe z golfiny bo już ruda dała o sobie znać i pomalowałem na czarny połysk a oponka z marca 1997r z paskami
Offline
Offline
Zrobione oświetlenie bagażnika.Dałem dwa paski Led pod plastikami . Każdy o długości 38 cm . W sumie jest 48 małych Ledów o barwie białej. Przy okazji zmierzyłem miernikiem pobór pradu i wyszło 0.14 Amp w trakcie pracy. Na zamkniętym zamku nie ma poboru. Paski Led i przewody dyskretnie ukryte. Zdjęcie wstawie wieczorem
Ostatnio edytowany przez jarazm (2017-10-03 19:44:40)
Offline
Zostały wymienione popychacze hydrauliczne tzw. szklanki .Od jakiegoś czasu było słychać metaliczne postukiwania.Po rozmowie z mechanikiem stwierdził , że jakieś inne to były popychacze. Zastrzegłem sobie , że chcę tylko firmy INA także wpadły takie o nr. 420 0043 10. Teraz jest cicho a wałek wporządku
Offline
Podłączyłem takie radio ( RCD 200 ) u siebie ale musiałem dołożyć 2 przewody z licznika do radia (CAN high + i CAN low -). Podpiąłem się do zielonej wtyczki licznika na nr 8 CAN high + i 9 CAN low - .Działa regulacja podświetlenia, system Gala,po wyjęciu kluczyka wyłącza się. Po podpięciu vcds wyświetla się na nim napis diagnozy i mogę zrobić test radia.Wszystko działa czyli można . Nie potrzeba było emulatora z aledrogo za 2 stówy
https://www.fotosik.pl/zdjecie/73dee9510932a6bf
Offline
Zakupione nowe opony na lato, wymieniony włącznik świateł i zainstalowany voltomierz w zaślepce obok guzika od podgrzewania tylnej szyby.
Offline