Golf 4 Klub Polska
Offline
Jak ja czyszczę cały układ dolotowy to odkręcając przepustnicę/klapę gaszącą za każdym razem ręcznie otwieram tą klapę (też ciężko się obraca bo jest na jakiejś sprężynie) i bezproblemowo ją czyszczę bo nie może być fuszerki.Po złożeniu i włączeniu silnika nie ma żadnego błędu/problemu,ale ja mam ropniaka,a Ty będziesz musiał ją adoptować programem.
Offline
rzeczywiscie tak jak myslalem troche pierscien brudu zostal. musze to przejechac teraz jeszcze raz zanim jutro zloze.
Ostatnio edytowany przez Matifcb (2017-02-18 23:31:13)
Offline
Używam do tego benzyny ekstrakcyjnej lub takich papierowych ręczniczków z alkoholem.
Offline
też mam benzyne i reczniki 2 rodzaje. Wyczyscilem doslownie wszystko. Nawet przemylem odme ta plastikowa czarna. Ktos pisal tez ze przy okazji mozna cos wyczyscic jeszcze ale nie wiem gdzie to, chodzi o te sonde za dwoma torxami :
8) Czyscimy na glanc przepustnice, również rurę od powietrza, dodatkowo wyczyscilem sondę, która jest w srodkowej czesci rury (2 troxy)
PS. dzis auto mi doslownie odmowilo ruszenia.. odpalilem jechalem ponad kilometr a na swiatlach zgaslo mi nie utrzymalo obrotow. Auto weszlo na 1800 obrotow samo i tak sie trzymnalo nawet jak nie cisnalem gazu.. pozniej padlo. Proba odpalenia nic nie dala. Obroty przy przekreceniu kluczyka poszly na 200 i nawet cisniecie gazu co zawsze skutkuje teraz nic nie dalo.. Auto postalo z 3 minuty i pozniej juz odpalilo i w miare chodzilo na tyle zeby wrocic na przydomowy parking...
Ostatnio edytowany przez Matifcb (2017-02-18 23:48:51)
Offline
Adoptowałeś przepustnicę po czyszczeniu?
Offline
Matifcb napisał:
... sloncu zloze wszystko.
Tez czekam na to,bo od ostatniego czyszczenia egr/przepustnicy zrobiłem już ponad 1000km.
Offline
W każdym golfie jest ten zawór egr (zawór ekologów) no chyba,że ktoś go całkowicie usunął.Szukaj u siebie czegoś takiego https://www.google.pl/search?q=03613150 … IA#imgrc=_
Ja go czyszczę w celu usunięcia nagaru, który osadza się na ściankach jak sterowanie otworzy go po upływie 2 minut będąc na jałowych obrotach.Czyszczenie odbywa się tak samo jak w przypadku przepustnicy/klapy gaszącej.
Offline
Nie ma to jak diesla do benzynki porównać ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
czyli czyszczenie przepustnicy w dieslu wystarczy odkręcić wyczyścić i zamontować z powrotem ? nie trzeba komputerka podpinać ?
Offline
Ok chciałbym opisać mój problem. Podłączyłem pod kompa w celu zrobienia adaptacji. Zrobiłem tak jak pisane w instrukcji było ale żadnego komunikatu ze adaptacja została przeprowadzona nie miałem. Obroty wydaje mi się ( przejechałem narazie testowo pare kilometrów ledwo) nie falują tak bardzo jak zawsze. Myslę, że przeczyszczenie pomogło ALE silnik nadal chodzi nierówno...
Zauważyłem coś bardzo ważnego. Iskra pojawiająca się przy jednej z fajek od kabla WN. Czy można wymienić tylko jeden z kabli czy trzeba kupić komplet ? na samej końcówce jednej ze świec ( jest ona blisko jakiejs części metalowej) pojawia się iskra i słychać pstrykanie. Koniecznie muszę się tym zająć najpierw. Może to być np źródłem trzęsienia się silnika ? trzymając gałke od biegów czuję wibracje aż na niej jak ten silnik sie telepie. Zauważyłem też ze z tyłu auta w okolicach wydechu gdzie też slłuchać tzw. "pyrkanie" wydobywają się tam dźwięki jakby strzelów.. niżej wkleję film i zdjęcia może ktoś pomoże na ich podstawie.
https://youtu.be/bk3_pMqC74g
https://youtu.be/3js1hq0v8ss
Filmiki moje a zdjęcie pożyczyłem - ktoś miał lepszą wersję tego gdzie ja mam iskrę z kabla
Offline
Kupuj komplet kabli, nie jest to drogi temat i będzie spokój. Masz problem z iskrą, bo kable są już do wymiany,
a tego typu problem kieruje się w nierówną pracę silnika.
Offline
juz zamowilem BERU nie oszczedzalem. Wymiana w weekend jak do mnie dojda mam nadzieje. Mechanik mnie straszyl ze iskra moze isc tez od cewki i tu koszt takiej cewki mi powiedzial 350zl
Offline
Ja cewki wymieniałem i płaciłem po 120 za sztukę BERU,tyle że u mnie była listwa i miałem 4 cewki.
Ostatnio edytowany przez andrew2805 (2017-02-23 20:03:17)
Offline
U Niego jest jedna cewka, duża brzydka i jak się rozwali to kosztuje. W 1.8t są 4cewki na każdą świecę tak
jak piszesz. Nie potrzebnie chłopaka w lekki błąd wprowadzasz ile co kosztowało u Ciebie, bo to dwa inne silniki.
Offline
Wiem Wiem Chrzanek-wcześniej miałem 1,6 BCB i też był na listwie ,po prostu nie doczytałem
Offline
No i gitara
Offline