Golf 4 Klub Polska
Witam
w 2015 miałem regenerowane pompowtryski i teraz znowu miałem problem... otóż autko nie paliło tzn zapowietrzał się sam od siebie przez noc i trzeba było krecic z minute żeby odpalił - potem bez problemów przy jeździe. Okazało się że oringi na pompkach są do wymiany i tak też zrobiłem + rozrząd. Przelot mojego golfika to już 400 tys.
Mechanik dał mi do zrozumienia że autko może jeździć 1000 km albo 100000km i nie jest wstanie powiedzieć na ile to wystarczy. Powiedział że głowica jest już wyrobiona od wtrysków i ją polerował. Coś mówił o obudowach pompek i etc. Tu moje pytanie - jakaś alternatywa ? nie wiem może nowa głowica ? czy cały swap jakiegoś ASV z 90km czy też może na grubo z ARL? w ostatecznosci zmiana samochodziku ... chociaż nie widzi mi się to bo doinwestowany bardzo... + autko z 4x4 potrzebne bardzo w górach a w takich pieniądzach nie kupie czegoś ładnego i godnego uwagi. Golf nie ma żadnych strat w mocy ciągnie jak szalony. Prosił bym o jakieś rady jak już wiecie jestem laikiem - wiem tyle co przeczytam od was Panowie myślę że był bym w stanie dołożyć z +- 5 tys No i jak to z swapem do 4motion ? obstawiam że są jakieś komplikacje
Ostatnio edytowany przez Nawara (2017-12-07 12:35:19)
Offline
Masz pompę paliwa w baku? Sprawdzałeś na przezroczystych wężykach paliwa czy się gdzieś nie zapowietrza? Może pompki źle wyregulowane? Co pokazuje komputer i najważniejsze pytanie - czy wiesz jakie masz bolce w pompowtryskach (starego czy nowego typu). Ja miałem problem właśnie z tymi bolcami w pompkach. Jeden był wytarty o 0,5cm i też miałem takie objawy. Zobaczy czy czujnik temperatury silnika nie przekłamuje. Może listwa z wsuwkami do pompek będzie w kiepskim stanie. Ogólnie możliwości tyle że sie w głowie nie mieści. Pompa wysokiego ciśnienia przy silniku może być zużyta. Daj tą listę mechanikowi i niech sprawdza jak Ty nie czujesz się na siłach. Niech mnie ktoś poprawi jeżeli gdzieś walnąłem byka. Osobiście sprawdziłem wszystkie te rzeczy które napisałem bo też miałem problem z odpalaniem. Aha i napisz kiedy akumulator wymieniłem ale jak mówisz że na pewno się zapowietrza to połowa rzeczy których opisałem można w ogóle nie sprawdzać
Offline