Golf 4 Klub Polska
Witam. Od kilku dni w moim mk4 mam poważny problem. Mianowicie po rozgrzaniu silnika do temperatury optymalnej pracy, podczas jazdy auto wpada mi w tryb awaryjny. Ciągnie do ok 2000 obrotów a później totalny brak mocy. Dodam że dzieje się to przy płynnej jeździe, nie przy gwałtownym przyspieszaniu. Po podłączeniu auta pod komputer wyskakiwało kilka błędów. Był to m.in. błąd związany z zaworem n75. Kupiłem więc nowy zawór, myśląc że to problem z doładowaniem turbiny. Jadnak po wymianie problem nie ustąpił. Wybrałem się do serwisu w celu podłączenia komputera. Oto lista błędów :
(P1502) Przekaźnik pompy paliwa
(P1657) Układ klimatyzacji wejście / wyjście:
Zwarcie z potencjałem plus
(P1659) Sterowanie wentylatora chłodnicy 1:
Przerwa/ zwarcie z masą
(P1546) Zawór elektromagnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania : Brak działania
(P1549) Zawór elektromagnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania : Brak działania
(P3005) Przekaźnik dużej mocy grzania : Zwarcie z masą/
Co Wy na to? Mechanik u którego byłem na komputerze stwierdził że to problem z elektryką i problemu należy szukać w wiązce z przewodami gdzie może być zwarcie i odesłał mnie do elektryka właśnie.
Może ktoś ma jakieś inne przypuszczenia, może coś doradzić? Będę bardzo wdzięczny za jakąś pomoc. Pozdrawiam
Offline
Żadnych przypuszczeń. Temat dla dobrego elektryka samochodowego.
Offline
Rozwiązano. Pomogła wymiana komputera.
Offline
A Możesz rozwinąć temat ???
Kto do tego doszedł ?? Elektryk z ASO ???
Wymiana komputera na metodę prób i błędów ?? Czy ew. jest możliwość stwierdzenia błędnej pracy komputera ??
Offline
Generalnie wykluczono wszelkie inne możliwości. Błędy nie miały ze sobą nic wspólnego, stąd elektromechanik stwierdził że komputer wywołuje błędy. Wymieniłem, wszystko gra.
Offline
Dzięki za odpowiedź.
Z pomocą Innym
Offline