Golf 4 Klub Polska
Witam. Jestem nowy na forum, takze prosze o wyrozumiałość.
Posiadam silnik 2.3 v5 agz 150km.
Silnik pracuje na obrotach jalowych 680-720 ( skacza sobie )
Drgania posiada dosyc mocne, i pyrkocze z wydechu jakby nie dopalal 1 cylinder.
Zrobione przy nim :
Uszczelka glowicy
Sonda
Czyszczenie + adapt przepustnicy
Swiece + kable.
Aktualnie brak bledow na kompie.
Silnik bez gazu.
Czy one tak dziwnie pracuja ?
Przeplywomierz daje 3.65g/s
Poraddzcie cos .
Pozdrawiam
Offline
Mam podobnie u siebie, na razie podniosłem obroty do 900 vagiem i jest lepiej, ale na bank nie powinny tak kuleć na jałowych. W sumie 4 opcje do sprawdzenia:
- cewka
- moduł
- rozrząd
- kończąca się dwumasa
Jeżeli cewka lub moduł to robię konwersję na 5 cewek, a jak rozrząd lub dwumas to i tak kiedyś by mnie to czekało.
Pozdrawiam
Offline