Golf 4 Klub Polska
Jak w temacie mam jeden link czy to jest od iv 1.6 ?
Ostatnio edytowany przez dworak21 (2012-02-06 12:53:00)
Offline
Offline
Płyn trzeba spuścić, ale można go bez problemu wlać spowrotem, byle tylko z jakiegoś czystego naczynia. Może to być np przecięty plastikowy kanister po płynie do spryskiwaczy (płynu w całym układzie jest 5 litrów). Można spuścić przez ten króciec (ale uwalimy motor różowiutkim G12, a to dziadostwo trudno schodzi - i tak trochę tamtędy poleci), albo przez przewidziany korek spustowy w chłodnicy po lewej stornie auta.
Po złożeniu i zalaniu odpalamy auto z otwartym korkiem płynu chłodniczego i czekamy aż się zagrzeje i puści duży obieg. Wtedy uzupełniamy ewentualne braki i mamy pewność, że układ jest odpowietrzony.
Offline
W golfie 4 jest pod zdezakiem po lewej jak stoisz na wprost to po prawej na samym dole taki kranik spustowy od płynu obracasz 1/4 obrotu i płyn ucieka
Offline
koledzy jestem na dniach zmuszony wyminic termostat w moim 1.6SR. Chcialbym sie dowiedziec jaka metoda jest najlepsza do spyszczenia plynu. Po pierwsze mam obudowe dolna silnika i boczne wiec nie wiem gdzie wsadzic jakies naczynie zeby spuszczac płyn. Czytam ten watek i tak mysle czy spuscic z weza ktory idzie do krocca i spuscic tylko do takiego poziomu zeby nie wylatywalo z tego weza i starczy ? ( tylko tutaj nagle pojawiaja sie problemy ile jego zleci jakie naczynie bym tam zmiescil)
Piszecie tez o jakis kranikach spustowych czy moglbym sie dowiedziec ktory to kranik i ile z niego wyleci plynu ?( to chyba najlepsza metoda bo kranik pewnie wygodniej napelni jakies naczynie zalezy ile jest miejsca..
ostatnia mozliwoscia jest " przez przewidziany korek spustowy w chłodnicy po lewej stornie auta " i tu standardowe pytania ktory to korek i ile by tego plynu tamtedy zlecialo.
dziekuje za wytlumaczenie mi tego
Offline
no właśnie napisał kolega żebyś kranik odkręcił 1/4 obrotu i płyn wyleci tzn złapiesz go więcej niż byś rozpiął te rure bezpośrednio z termostatu i łapał płyn. Polecam zimny silnik
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
dokladnie juz sie dowiedzialem i wyczytalem ze silnik ma byc zimny. Czy ktos posiada zdjecie tego kranika ? ja tam wole dmuchac na zimne i byc pewien ze odkrecam dobra rzecz zanim cos rusze
Offline
ja nie spuszczam plynu wymieniam na szybkiego i ile ucieknie z 2 setki chyba ze ktos bedzie zastanawial po wyjeciu starego szybkie ruchy i duzo go nie ucieknie i odpowietrzac nie trzeba
Offline