Golf 4 Klub Polska
potrzebujesz minimum klucz pneumatyczny , młotek dosyć duży, trochę chęci, i sciągacz do sprężyn, klucze imbusowe i nasadowe ładne
Offline
lprdzik napisał:
same sprężyny myślałem założy
Witaj, to trochę pracy będziesz miał, ale na pewno sobie poradzisz !!
Z drugiej strony nie polecam wymiany samych sprężyn ,ponieważ szybko zużyją się amortyzatory- mniemam ,że zakładasz na amory które masz w aucie.
Lepiej kupić kpl. około 600 zeta i na tym kpl. pojeździsz dłużej ,niż wymiana samych sprężyn !!
Jeśli jeździsz naprawdę spokojnie i zależy Ci tylko na wyglądzie, to Twoja opcja nie jest taka zła.
Offline
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=395769 tu masz podopowiedz
Offline
Offline
Offline
Sprężyny -Eibach, H&R, Simoni Racing, Sparco. Ja miałem pierwsze i ostatnie, sparco są tańsze ,ale dobre. Eibacha ,są drogie i moim zdaniem najlepsze !!.
Koszt- Eibach od 650 zeta, sparco od 350.
Offline
zmieniles tylko sprezyny?? tez mysle tylko posadzic swojego tylko nie wiem jeszcze co zrobic heh boje sie samych sprezyn zakladac zeby nie bilo po odbojach;/
powiedz mi jak Ci sie jezdzi??
Offline
założony pełny gwint i tylko gwint polecam seryjne amorki można obniżyć o max 20mm
Offline
tak na zdjeciach był jeszcze stary stabilizator teraz mam 4motion
Offline
Witam, kupilem sobie ostatnio felgi 18' ale po zalozeniu nie wyglada tak jak powinien, jest za duza luka miedzy kolem a nadkolem, co byscie zaproponowali ? o ile jak cos mozna obnizyc zawieszenie (ale żeby nie tarlo i czegos nie urwac) ?
http://i43.tinypic.com/e5qn13.jpg
Offline
40mm możesz spokojnie a 30 ideał na nierówne drogi
przy 50 może stabi uderzać wtedy 4motion i możesz kłaść na ziemię
Offline
arcz87 jedyna opcja to gwint
Offline
a ja panowie jestem ciekaw jaki to jest koszt takiego obniżenia na zasadzie gwintu ?
Offline
chudini dlaczego jedyna opcja?
a jesli kolega chce tylko zejść dla ładniejszego wyglądu a nie dla zajebistego tak jak my
gwint od 800zł w górę
Ostatnio edytowany przez MAXIMUS (2011-11-22 21:56:18)
Offline
generalnie planuję posadzić 18stki, i troszkę zglebować,ale nie tak,że nie będę mógł nigdzie wjechać na podwórko,ani też..że na naszych kochanych polskich drogach będę zdzierał podwozie
Offline
no to jeśli taka opcja to zakup KITA - 60 albo -35
Offline
to już tylko i wyłącznie zalezy od ciebie jakie obnizenie itp ...
Offline
Dokładnie. Gleba = konieczność sztywniejszego zawieszenia, żeby nie przywalić jak samochód podskoczy - w końcu wszystko jest dużo niżej, a niestety w MK4 najniżej położonym punktem jest miska olejowa.
Offline