Golf 4 Klub Polska
Witam , jakiś czas temu założyłem gwint mts-a i było wszystko ok , sukcesywnie skręcałem go aż do samego dołu , jednak żeby było naprawdę nisko wyjąłem tylną regulację i zostawiłem pod sprężyną tylko jeden talerzyk. od razu po wyjęciu auto zaczęło "skrzypieć " z tyłu jak jade po koleinach i wybojach .Wydaje mi sie jak by jakaś guma wydawała te odgłos Jak sądzicie czy to odboje trzeszczą bo amorek teraz jednak też skrócił swoja pracę przez to obniżenie, czy to gumy w belce lub ta guma od sprężyny może. Widzicie jakieś rozwiązanie tego problemu ??
Offline
odboje na amorach i belce sprawdz bardzo prawdopodobne kolega mixtape tak miał
Offline
nie sprężyn nie wyjąłem , Maximus odboje skrócić ?? bo w ramach próby chciałem wyjąć wogóle odboje z amorków i się tylko przejechać i posłuchać czy odboje to przyczyna tego trzeszczenia , ale chciałem się najpierw poradzić bo myślałem że ktoś miał już podobny problem
Offline
kris coś słyszałem ze posmarowac odbój w srodku wystarczy ale osobiście tego nie przerabiałem
Offline
Offline