Golf 4 Klub Polska
tak ten ori pada często na 200 tys i taniej jest kupic blow off'a jak kogoś nie wkur*ia ten dzwięk , w dieslu brzmi okropnie ( jak cały diesel kle kle kle kle kle i i nagle świst oznaczający zakończenie pracy turbiny to zawór upustowy spalin. CO da ? będzie świszczał .... niestety ja nie polecam bo bywały przypadki ( wcale nie żadko , że te zaworki się zacinały i ludzie mieli problemy głownie z kosztami jak zatnie się na otwartym to jeszcze ok tylko utrata mocy ale żadne wielkie jaja . a jak na zamkniętym a ty zmieniasz bieg itd to jest ' ZONK " dzwięk blow offa to gwizd przy zmianie biegu i nietylko i myśle że już się powtarzam
jak masz to robić to pamiętaj aby nie był stworzony przez dłonie małego człowieka o skośnych oczach.
oczywiście oni potrafią coś zrobic np toyota robi maszyny do szycia jedne z najlepszych na świecie , a mitsubishi i yamaha świetne instrumenty.
tylko że no yyy eee cena idzie razem z jakością
Ostatnio edytowany przez x50sr (2010-12-04 19:57:33)
Offline