Golf 4 Klub Polska
siema wszystkim jestem tu nowy dopiero co sie zarejestrowalem,mam golfa 4 110ahf wersja silnika. chcialbym kupic wydajniejsze turbo do niego znalazlem cos takeigo ale niewiem cyz to nie jest jakis walek...http://cgi.ebay.com/ebaymotors/UPGRADED-GARRETT-TURBO-GT1749V-VNT22-AUDI-VOLKSWAGEN-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem27abcdb3dbQQitemZ170386109403QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
z modyfikacji ktore pomoga w wiekszych osiagach mocy jak narazie jest zamontowany wiekszy intercooler ,i sa kupione koncowki wtryskow 0.216 bosh chce je zalozyc razem z wiekszym turbem +remap. czekam na odpowiedzi pozdro!!!
Offline
co do turba to wsumie nie powiem ci nic. A co do wtryskow to moze byla by tez przerobka z ASZ I dopiero wtedy na hybrydy. Ale to tez pasuje wieksze tloczysko do pompy . Koszt przerobki pompy 1200 zl. Ale to juz wtedy mowa o innych mocach... Tylko ze kopcenie...
Pozdro...
Ps. Turbo nawet z ciekawosci ogladne puzniej . Teraz jestem na telefonie
Offline
czy moze narazie remapowac go tylko i wlozyc mu 0.216bosh ktore mam?a dopiero pozniej myslec o wiekszym turbo?chcialem ogolem celowac na 160-170 ile moze sie udac?
Offline
twoje ori turbo może jeszcze wiele tzn znacznie więcej niż w seri i tak naprawde wtryski liczą się bardziej ... no ale niestety jeśli będzie CI mało to wtedy hybrydy ASZ i wydajniejsza pompa ... i dopiero większe turbo ... Dlaczego ? bo musi byc idealny stosunek paliwa do powietrza , zaduzo powietrza = wysoka temperatura a nawet upalone gniazda zaworowe , temu lepiej miec zapas w paliwie , miec bogata mieszanke niz ubogą , niestety silne tdi kopcą ... bo nie dopalają całej ropy ....
Offline
mam mala usterka jak jade ponad 80-90mil to wyskuje mi blad w przetlumaczaniu 17965 przeladowanie cisnienia. bo na 5 jak juz go cisne na maxa to cisnienie dochodzi do.1.5-.1.6bara i sie od razu wylacza do 0.5 bara .
Offline
nic nie robilem z nim on ma juz to od poczatku..moj wujek jest mechanikiem stwierdzil ze ktos musial grzebac przy regulacji turbo i przestawil na wieksze ,musze to naprawic tylko neiiwme za co sie zabrac .bo niedlugo zamierzam go zremapowac i wymienic wtryski jak juz kiedys pisalem
Offline
Trzeba w kanale 11 zobaczyć co z ciśnieniem.
No,i watro też popatrzeć na wskazanie 2 i 3 w kanale 4
ogolem wprowadzic dobre parametry... i wyczyścic kierownice na turbinie pewnie masz gwizzd , gwizd zależny jest raczej od ustawienia kierownicy w turbinie , a tryb awaryjny wrzuca ci się bo zacięta kierownica powoduje przeładowanie ciśnienia , wyczyść kierownice i sprawdzaj zużycie oleju , czy niepuszcza w wydech.
Offline