Golf 4 Klub Polska
Witam,
mam dwa pytania.
1) Czy orientujecie się do czego służy tzw. flapper montowny w R32 (zdjęcie poniżej)?
2) Czy można go gdzieś kupić, czy ktoś go monotował i czy poprawi on obecny dzwięk wydechu (obecnie jest jak na filmie poniżej)?
Offline
no to może fajnie działać, szkoda że nie można tego kupić na rynku wtórnym chyba że z całym wydechem..
chętnie bym podjehał do VW ale tam mi powiedzą żebym podał im nr. części ?#!
Offline
ale to najpierw tłumi wydech więc lepiej nie bedzie
Offline
?#! w jaki sposób, z tego co napisał to można sądzić że powyżej 3000 się otwiera, czy źle rozumiem?
Offline
Przy 1.4 tłumik od R32 i tak będzie miał znaczny nadmiar przepływu.
Poza tym nie wiem jak będzie z otwieraniem się - niewykluczone, że zaworek jest otwierany elektronicznie, ale może samym ciśnieniem spalin - nie miałem do czynienia z wydechem od eRki, a jedyne flapy, które widziałem były sterowane elektrycznie.
Offline
Wydech od "eRki" odpada, to są inne samochody, jego się nie da tam zamontować bez bardzo dużej ingerencji w auto z tego co wiem.
Wydech VW Golf 4 1.4 / 1.6 (tłumik r32 look):
Wydech VW Golf 4 2.8 / 3.2:
- - -
Chodzi mi tylko o flapper (można go włączać lub wyłącząć ręcznie, widziałem to na jakimś filmiku):
Jak będę miał czas to może podjadę do serwisu. :-[
Ostatnio edytowany przez miodek (2012-06-19 21:07:53)
Offline
chodzi mi o to ze przez flaper chodzi tylko lewa końców naprzykład a powyżej 3tyś załączają się oba
z 1.4 raczej nie będzie różnicy czy jedną dziurą pójdzie czy dwoma
chcesz auto cichsze zrobic?:d
Offline
aa to w ten deseń, myślałem że to działa na zasadzie zaworu spustowego, hmm..
Offline
to chyba nie jest tak jak mówisz, ze albo para idzie w dwa gwizdki albo jeden, zobacz na tym obrazku:
on jest zamontowany na głównej rurze, więc pewnie jak myśle działa na zasadzie zaworu spustowego..
Offline
Nic z tych rzeczy - idzie cały czas dwiema końcówkami, ale powyżej pewnych obrotów inaczej wchodzą spaliny do tłumika - inny układ komór działa, dlatego jest głośniej (i wydajniej - dużo spalin tłumiło by się w takiej jednej, cienkiej rurce).
Offline