Golf 4 Klub Polska
Możesz go wyczyścić, i sobie go od razu zaślepić.
Offline
nie jest to do końca powiedziane czy słabszy? , jedni piszą że po wyczyszczeniu auto lepiej pracuje,poniekąd przeczyszczenie nie zaszkodzi,wręcz przedłużysz żywotność EGR-U..
Offline
Trzeba po zaślepieniu przeprogramować ?
Jak wygląda kwestia związana z katalizatorem ?
Trzeba po wycięciu i wstawieniu rury przeprogramować komputer ?
Offline
Zawór ten najleoiej zaślepić. Może Ci go wyłączyć programem ale nie musi.
Kata jak wytniesz zaspawaj spowrotem i zakładaj. Nic nie trzeba na komputer.
Offline
Nie będzie po zaślepieniu dostawał jakiś głupich odczytów na kompa ??
Tak samo katalizator, nie ma gdzieś tam czasem sądy za katem ??
Offline
znowu temat z EGR....
wyciągajcie go całego !!! mimo ze on jest zaślepiony to i tak będzie pocił sie olejem...
ja juz jezdze bez EGR juz jakis czas i same + silnik równiej pracuje a co najlepsze płynniej i chyba spalanie sie zmniejszyło
zobacz u mnie jak to wygląda
jak chcesz to mam gdzieś foto relacje jak to wywalałem itp.
Offline
Jak możesz napisz linka do tej foto-porady..
Dzisiaj mechanik mówił mi że wystarczy zaślepić, a wężyk który leci do EGR'a wystarczy zakręcić jakąś śrubką..
I teraz pytanie.. Jeśli zaślepie EGR'a a zostawie katalizator, czy nie zapcham kata szybciej przez taki zabieg ?
Mam w zamiarze wywalenie katalizatora ale dopiero za jakieś 10 tyś ..
Offline
Golfred napisał:
Jak możesz napisz linka do tej foto-porady..
Dzisiaj mechanik mówił mi że wystarczy zaślepić, a wężyk który leci do EGR'a wystarczy zakręcić jakąś śrubką..
I teraz pytanie.. Jeśli zaślepie EGR'a a zostawie katalizator, czy nie zapcham kata szybciej przez taki zabieg ?
Mam w zamiarze wywalenie katalizatora ale dopiero za jakieś 10 tyś ..
Mam nadzieje ze Moderatorzy i Adminowie sie nie obraża
Temat dzisiejszych prac : EGR Out
Prace rozpoczęte z racji tego ze od czasu jak kupiłem auto to wkur :cenzura: wiał
mnie EGR i z otworów pod jego grzybkiem pocił sie olejem ;/ typowy objaw w VAG-ach
ale nie brałem sie za to bo myslałem ze niema tam dojscia zeby to zrobic itp "nie miałem checi" lub Motywacji
ale wczoraj wyrwało mi rurę przy EGRze a dokładniej przy przysłonie no a z racji tego ze połączenie tej rury jest takie jak nie inne to dzis wiozłem sie do roboty z Mysla EGR out
Po wydupceniu wszystkiego musiałem wyczyścić jakos wszystko miedzy silnikiem a sciana grodziową "uje :cenzura: bane wszystko olejem " w sumie leciał tak bardzo z EGRa ze kapało od czasu do czasu
no ale z pomoca przyszedł środek z fotki poniżej na Bazie Eteru wiec spokojnie wszystko nim przeleciałem od Turbawki na wydechu i przewodach kończąc z racji tego ze paruje 3 razy szybciej od alkocholu mozna myc nim wszystko
no i trzeba było dorobić Flansz hehe 1,5h mi zeszło ale efekt końcowy mnie zadowalał
PS: otwór wewnętrzny nie musiał byc idealny miała tam wejsc rura potem wszystko i tak było obspawane
i zostało jeszcze zaslepic zasilanie EGRa w spalinki
i na koniec to czego juz niema Miał poleciec sam EGR ale ze połączenie rury od IC było juz zdupcone to przysłona tez poleciała / co niby miało powodować szarpanie przy gaszeniu silnika ale - odczucie jest takie ze normalnie wszystko chodzi
Temat dzisiejszych prac : KAT OUT a przy okazji przeczyszczony cały wydech z zewnątrz
Shot at 2012-07-20
Shot at 2012-07-20
Shot at 2012-07-20
Shot at 2012-07-20
Offline
Dzięki wielkie za zdjęcia ..
Nie lepiej było ubić EGR'a (zostawić go na miejscu) i zaślepić to ustrojstwo w pierony jasne (z jednej i drugiej strony) ??
http://allegro.pl/zaslepka-egr-zestaw-t … 56529.html
Ten wąż chyba powinno się w takiej opcji (tzn. kiedy zawór zostaje) zaślepić ? (Czerwona strzałka na zdjęciu) ..
Offline
nawet nie trzeba blaszki EGR ma zawór na poczatku tej rurki i sterowany jest Vacum przynajmniej u mnie tak było
dalej jest syf i bedzie sie pocil olejem chyba ze zastosujesz separator odmy a np. mnie wkurzało ze leci olej ;/
dlatego go niema i niema problemu
Ostatnio edytowany przez CZEKON (2012-10-24 23:14:21)
Offline
Panowie co się dzieje jeśli zaślepka EGR okaże się krzywa (teoretycznie) i nie uszczelnia całej powierzchni ?
Offline
Nie będziesz miał mocy jak nie będzie szczelna. Będzie do tego wydobywał się dźwięk.
Poza tym musisz zrobić tak, żeby była szczelna.
Offline
Jeśli zostawię katalizator i zaślepię EGR'a, prawdopodobieństwo zajechania katalizatora zwiększa się podwójnie ?
Offline
Wtedy więcej spalin będzie się wydostawało.
Wycinając go poprawisz mu oddychanie.
Spaliny będą się wówczas płynnie wydostawały z komory silnika przez wydech do atmosfery.
Offline
Jeżeli sam to będziesz robił to przetnij w miejscu gdzie był spaw tak jak kolega CZEKON to zrobił, wywal zawartość i zaspawaj z powrotem.
Nic nie wkładaj żadnej strumienicy ani nic. Po prostu zostaw. Zaglądając po miesiącu nie będzie śladu że było coś robione a to jest ważne na przeglądzie kiedy trafisz na ciekawskiego mechaniora.
Offline
Panowie napiszcie jeszcze jak się to rozcina, szlifierka i ogień ? Później migomat ?
Offline
ja osobiscie ciołem brzeszczotem szlifierka zbyt duze ubytki a trzeba to dobrze złożyć tzn osiowo
Dobrze pospawasz migomatem potem szlifujesz i wygląda jak ORI
Ostatnio edytowany przez CZEKON (2012-10-26 23:20:06)
Offline
Możliwe, że po upierdzieleniu kata i wspawaniu nierdzewki słyszę gwizdanie kiedy puszczam pedał gazu z wysokich obrotów (powyżej 2000) i wysprzęglam do zmiany biegu ?
Offline
Coś a'la blow off.
Przeważnie na zimnym silniku najlepiej u mnie słychać (seria 115 koni) przy zmianie biegów na obrotach 1800.
Słyszałem, że słychac to dlatego że turbo jest już nie pierwszej młodości. W nowych turbosprężarkach tego odgłosu nie będzie słychać. A ile w tym prawdy.
Co do cięcia kata to w miejscu starego spawu tniesz. Ja użyłem szlifierki i spawał mi wujek migomatem bo nie mam a spawarom nie chciałem. Nawet nie musisz potem szlifować. Jak dobry spawacz to ładnie Ci położy spaw.
Offline
kutacso napisał:
Coś a'la blow off.
Przeważnie na zimnym silniku najlepiej u mnie słychać (seria 115 koni) przy zmianie biegów na obrotach 1800.
Słyszałem, że słychac to dlatego że turbo jest już nie pierwszej młodości. W nowych turbosprężarkach tego odgłosu nie będzie słychać. A ile w tym prawdy.
Co do cięcia kata to w miejscu starego spawu tniesz. Ja użyłem szlifierki i spawał mi wujek migomatem bo nie mam a spawarom nie chciałem. Nawet nie musisz potem szlifować. Jak dobry spawacz to ładnie Ci położy spaw.
No coś jak blow off tylko zamiast syknięcia jest gwizdnięcie
Ale to pojawiło się u mnie po wypierdzieleniu katalizatora ?
Offline
Dzięki Panowie.
Pozostaje regeneracja turbiny, wymiana N75 z wężami i można szaleć po naszych dziurawych szosach ..
Offline