Golf 4 Klub Polska
Witam. Dotychczas ujeżdżałem Japończyki (ostatnio Lancera) a teraz zakupiłem pierwszego Niemca. Wybór padł na golfa IV. Mam go dopiero kilka dni. Po wykonaniu dużego przeglądu zrobiłem jakieś 350 km więc na razie się przyglądam. Na pierwszą opinie przyjdzie trochę poczekać. Jak na razie mam pierwsze pytanie, jak ustalić wersję, czy trend, czy comfort ?
Offline
Chyba bedzie Generation tak mi sie wydaje
Offline
Po kodach wyposażenia z naklejki wszystko się zgadza oprócz felg aluminiowych i opon 225/45 R17. Szkoda trzeba będzie trochę poczekać.
Ubrany był w takie buty.
Uploaded with ImageShack.us
Offline
Ładny golfik z ładnym środkiem, teraz tylko dobra felga i gleba potrzebna
Offline
logo1024 napisał:
Ładny golfik z ładnym środkiem, teraz tylko dobra felga i gleba potrzebna
Zaczyna mnie dobijać ten "ładny" Golfik. Nie jestem fanem typu - Golf IV albo śmierć, po prostu lubię samochody i mimo, że narażę się wielu taką opinią, zaczynam tęsknić za moim Lancerem (Made in Japan) Choć palił niemiłosiernie to śmigał jak złoto. A teraz IV-ka pali jak Lancer i śmigam od doktora do doktora, a efekty marne.
Offline
Częśći do Golfa można uzyskać bez problemu, a do Takiego Lancera już nie to po 1, a po 2 To że kupiłeś sb Golfa od kogoś kto o niego nie dbał nie oznacza że musisz po nim jechać, GOlf jest lepszy od Lancera pod każdym względem. Śmigasz od doktora do doktora, nie nasza wina że kupiłeś <<NIE SPRAWDZONE AUTO>> Ja zanim kupiłem przemkneło kilka różńych golfów aż wkoncu znalazłem swojego czarnucha i nigdy za nim bym go nie oddał tak jeżdzi druga też sprawa że go sb sprowadziłem bo wiadomo co kupi się auto w polsce nigdy do końca nie jest pewne że dobre. WIęc to jest tylko i wyłącznie Twoja wina że kupiłeś takiego. Ja mam 1.9 TDI 110 koni pali mi jedynie 5 jak mu nie deptam zbyt nachalnie a tak to spalanie w granicach 6-7 jak lubie poszaleć. Jak to mówią chcesz kupić samochód ? Najlepiej zagranicy. Efekty marne nawet jak się naprawi tak ? TO moze oznaczać tylko jedno, wkładasz w niego wszystko co najtansze czyli inaczej czesci nieoryginalne Made In China.
Offline
Wszystko jest do zrobienia. Co tam dokładnie ci siada?
A spalanie też najniższe nie będzie - 2.0 lubi wypić i to całkiem niemało. Pod tym względem wypada niewiele lepiej od 2.8.
Offline
Giant1993 napisał:
Częśći do Golfa można uzyskać bez problemu, a do Takiego Lancera już nie to po 1, a po 2 To że kupiłeś sb Golfa od kogoś kto o niego nie dbał nie oznacza że musisz po nim jechać, GOlf jest lepszy od Lancera pod każdym względem. Śmigasz od doktora do doktora, nie nasza wina że kupiłeś <<NIE SPRAWDZONE AUTO>> Ja zanim kupiłem przemkneło kilka różńych golfów aż wkoncu znalazłem swojego czarnucha i nigdy za nim bym go nie oddał tak jeżdzi druga też sprawa że go sb sprowadziłem bo wiadomo co kupi się auto w polsce nigdy do końca nie jest pewne że dobre. WIęc to jest tylko i wyłącznie Twoja wina że kupiłeś takiego. Ja mam 1.9 TDI 110 koni pali mi jedynie 5 jak mu nie deptam zbyt nachalnie a tak to spalanie w granicach 6-7 jak lubie poszaleć. Jak to mówią chcesz kupić samochód ? Najlepiej zagranicy. Efekty marne nawet jak się naprawi tak ? TO moze oznaczać tylko jedno, wkładasz w niego wszystko co najtansze czyli inaczej czesci nieoryginalne Made In China.
Mógłbym kontrargumentować każde Twoje zdanie na temat Lancera, ale jest to forum o Golfie więc porównywanie Mk4 z innymi markami będą tendencyjne, to po pierwsze. Po drugie zakładasz, że kupiłem Golfa od kogoś kto o niego nie dbał - czyżbyś znał poprzedniego właściciela ? Po trzecie - tą część Twojej wypowiedzi odpuszczę, bo piszesz tak nie składnie gramatycznie, że ciężko to zrozumieć. Po czwarte - czemu zakładasz, że kupuję tylko chińskie zamienniki. Przy pierwszym przeglądzie po zakupie wymieniłem kompl. rozrząd Ruville, świece irydowo - platynowe Bosch, Przewody zapłonowe Beru, filtry Mann Filter i Muller Filter, Olej Motul. Zrobiłem wszystko jak należy, aby prawidłowo przygotować auto do dalszej eksploatacji, a dezaprobata dotycząca mojego samochodu nie oznacza, że "jadę" po Golfie tylko wynika z kłopotów z moim samochodem. W mojej ocenie wypisywanie takich niedorzeczności ( ... nie nasza wina..., ...tylko i wyłącznie Twoja wina..., ...wkładasz w niego wszystko co najtańsze... ) dyskwalifikuje Cię do dalszej dyskusji i stawia Cię na równi z "obrońcami krzyża" a tu żadne argumenty nie pomogą. Pozdrawiam tony01
Offline
Kajor napisał:
Wszystko jest do zrobienia. Co tam dokładnie ci siada?
A spalanie też najniższe nie będzie - 2.0 lubi wypić i to całkiem niemało. Pod tym względem wypada niewiele lepiej od 2.8.
Offline
Dobra,dobra widzę że bronisz własnej <pośladki> dobra niech tak będzie kazdy ma swoje zdanie, ja myślę inaczej. Jak można włożyć wszystko co oryginalne<tak twierdzisz> i Dalej z autem żle.
Offline
Giant1993 napisał:
Dobra,dobra widzę że bronisz własnej <pośladki> dobra niech tak będzie kazdy ma swoje zdanie, ja myślę inaczej. Jak można włożyć wszystko co oryginalne<tak twierdzisz> i Dalej z autem żle.
Fakt każdy ma swoje zdanie ale ja swoje nie wypowiadam o marce tylko o moim wozie. ... Tak twierdzę i dlatego irytuje mnie moje auto. Dziś mam kolejną wizytę u nowego (polecanego) "doktora" , zobaczymy jaka będzie diagnoza. Może trzeba będzie go wystawić na Allegro - zobaczymy. Pozdrawiam
Offline
- Przepływomierz i lambda do sprawdzenia - to po pierwsze i najważniesze.
- Po drugie - rozrząd na 200% dobrze ustawiony?
- Po trzecie - czujniki Halla G28 i G40 do sprawdzenia.
- Po czwarte - sprawdź, czy twoje świece mają odpowiednią temperaturę.
- Po piąte - czujniki spalania stukowego są ok?
- Po szóste - przejrzyj wiązkę - może coś się przetarło.
- Po siódme - sprawdź wydech - może przy 'portkach' (złączu elastycznym) się przedziurawił i wtedy będzie głośny, oraz lambda będzie dostawała złe informacje i może podlać benzyką.
- Po ósme - jeśli to nie pomoże, możliwe, że masz uszkodzony ECU. Wtedy warto znaleźć na vwgolf.pl kogoś z takim silnikiem i podmienić.
Offline
Kajor napisał:
- Przepływomierz i lambda do sprawdzenia - to po pierwsze i najważniesze.
- Po drugie - rozrząd na 200% dobrze ustawiony?
- Po trzecie - czujniki Halla G28 i G40 do sprawdzenia.
- Po czwarte - sprawdź, czy twoje świece mają odpowiednią temperaturę.
- Po piąte - czujniki spalania stukowego są ok?
- Po szóste - przejrzyj wiązkę - może coś się przetarło.
- Po siódme - sprawdź wydech - może przy 'portkach' (złączu elastycznym) się przedziurawił i wtedy będzie głośny, oraz lambda będzie dostawała złe informacje i może podlać benzyką.
- Po ósme - jeśli to nie pomoże, możliwe, że masz uszkodzony ECU. Wtedy warto znaleźć na vwgolf.pl kogoś z takim silnikiem i podmienić.
Byłem dziś u "doktora" tylko na podpięcie komp. i wyszło, że sonda (wczoraj check się palił dziś po nocy już nie) ale, że silnik zrobił się wyraźniej "basowy", sonda daje błędy i spalanie znacznie podskoczyło zacznę od pkt. 7 czyli złącze przy portkach tzw. siateczka, bo to są wszystkie objawy jej uszkodzenia (przynajmniej tak wyczytałem gdzieś na forum)
Kajor dzięki za podpowiedź, będziemy szukać do skutku. Pozdrawiam
Offline