Golf 4 Klub Polska
Witam. Miałem problem z parującymi szybami,odkręciłem schowek,wyciągnąłem dmuchawę i okazało się że to wina blokujących się klapek (a dokładnie wina silniczka sterującym je) ustawiłem więc klapki na obieg zewnętrzny,a silniczek odłączyłem żeby nie przestawiły mi się. po złożeniu okazało się że po przekręceniu kluczyka przez jakieś 4 sekundy miga mi cały wyświetlacz od climatronica- przyczyna wiadoma.. czy jest jakiś sposób żeby to usunąć ,wykasować bez podlączania do komputera?
Offline
tzn sam mam problem taki ze jak zawsze odpalam samochod to kilka sekund mi miga wyswietlacz ale to jest chyba normalne, prawda?
Offline
Robiłeś samo diagnostykę ?
Cytat:
Wejście do trybu diagnostycznego odbywa się poprzez naciśnienie kombinacji [Zmniejszenie prędkości wiatraków] + [Niebieski kwadracik] + [ECON] nie ważne w jakiej kolejności. Gdy wszystkie trzy zostaną wciśnięte CLIMAtronic wejdzię w tryb diagnostyczny, co zostanie potwierdzone napisem DIAG w lewym górnym rogu. Silnik nie musi być uruchomiony, ważne aby stacyjka była przekręcona tak, że CLIMAtronic będzie działał.
Link do kodów
http://forum.vw-passat.pl/threads/54-Kody-klimatronic
Offline
dzięki wielkie juz jest ok dziala poprawnie szukałem własnie na innych forach i tez znalazłem ale "lukker" dzięki za informacje a powiedzcie mi jeszcze jak moge skasować napis oil, szukam ale nic nie pomaga ;( wiem ze to juz inna bajka, ale nie chce niepotrzebnie otwierac nowego posta ?. Dzięki za wyrozumiałość
Offline
co do błedu Climatronica to miałem 318 a pozniej 444 to oznacz "koniec błędów" a pierwszy "Brak czynnika w układzie" o co chodziło ?
Offline
z klimą to bede musiał zrobić na lato ale do tego bede musiał kupić jeden wezyk aluminiowy ten co jest pod zbiorniczkiem spryskiwaczy bo jest skrzywiony pzdr.
Offline
Zanim nabijesz to właśnie wymień ten wężyk i sprawdź szczelność układu żeby Ci świeży czynnik nie uciekł w atmosferę tak jak ten.
Offline
powiedzcie mi a da sie wg jakos sprawdzić cały układ klimy? tzn wiem ze mam jeden wezyk do wymiany ale nie wiem co z resztą... da sie to jakos sprawdzić bez mechaników albo kompa? jezeli nie to czy da sie wg jakos??
Offline
Aby sprawdzić szczelność układu klimatyzacji napełnia się go pod ciśnieniem azotem i szuka miejsca ewentualnego wycieku jak ciśnienie w układzie spada- jak mała dziurka to często trudno wykonalne.
Inna metoda to spsikiwanie podejrzanych przez nas miejsc odpowiednią pianką i patrzymy czy widać aby coś tam uciekało
Są jeszcze lampy UV w świetle których widać wyciek czynnika lub specjalne detektory czynnika.
Czyli podsumowując samemu ciężko wykonalne.
Ostatnio edytowany przez lukker (2013-01-05 21:59:40)
Offline
ok rozumiem po prostu zrobie tak ze tą rurke wymienie i pojade niech sprawdzą i mi nabiją klime... Chyba nie powinno być to dla nich problem ale to tak jak wspomniałem w lecie narazie mam niestety inne zmartwienie i to poważne ;( darze do tego ale niestety...
Tak wg to dzięki za info pozdrawiam z gór
Offline
Nie chce nowego tematu zakładać więc odświeżę. Moje pytanie co do tego zagadnienia brzmi : Jeżeli mam błąd 318 (pusty układ) to czy sprężarka nie będzie działać ?? (pare dni temu zaczęła mi dzwonić (kupiłem golfa tamtego lata i powiedziane mi było że nie jest nabita , czy jeżdżenie bez uzupełnienia klimy mogło ją popsuć ?? )
Offline
Jak nie ma czynnika kompresor jest pozbawiony smarowania więc ulega samoczynnej degradacji z czasem -korozji,
Offline
Jak będziesz szukał używki zwróć uwagę aby była w miarę świeżo wyjęta z auta a nie leżała na półce nie wiadomo ile bo może być w podobnym stanie jak twoja.
Offline