Golf 4 Klub Polska
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Zamienniki są do bani - po prostu. Źle spasowane, źle wytłoczone, bez ocynku. Tysiąc razy bardziej warto kupić błotnik zdjęty np z jakiegoś rozbitka, a nie bawić się w "fabrycznie nowe, idealnie dopasowane" części blacharskie.
Offline
No właśnie szkoda że tego nie wiedziałem;/
Tak to bym kupił org a nie jakieś gówno ..Zauważyłem różnice tak jak mówicie..Nawet kierunek miał problem wejść ;o a w org błotnik wszystko super;/
CO teraz?
Ale gościu musiał szpachlu nałożyć http://allegro.pl/blotnik-vw-bora-prawy … 61338.html
Masakra używane org po 200zł lekko droższe niż nówki ;d
Ostatnio edytowany przez kristo19921 (2013-01-31 13:24:05)
Offline
Z tym, że ori nie rdzewieją. U mnie leży za garażem na słońcu, deszczu i śniegu, wymieniony prawie 3 lata temu błotnik, który dostał (lekkiego, ale jednak) strzała - odprysnął lakier i podkład, a blacha jest cały czas srebrna, bo w ocynku. Poza tym żeby go odkształcić trzeba po nim skakać, bo jest z porządnej blachy. Zdjęty błotnik do wymiany w kolorze (i to stosunkowo rzadkim - LB5N) kupiłem za 180pln, więc odpadł nawet koszt malowania.
Offline
Kajor napisał:
Z tym, że ori nie rdzewieją. U mnie leży za garażem na słońcu, deszczu i śniegu, wymieniony prawie 3 lata temu błotnik, który dostał (lekkiego, ale jednak) strzała - odprysnął lakier i podkład, a blacha jest cały czas srebrna, bo w ocynku. Poza tym żeby go odkształcić trzeba po nim skakać, bo jest z porządnej blachy. Zdjęty błotnik do wymiany w kolorze (i to stosunkowo rzadkim - LB5N) kupiłem za 180pln, więc odpadł nawet koszt malowania.
Noo żałuje że nie wiedziałem bo za malowanie dałem 300zł od elementu + błotnik 120zł to wychodzi takie 2 org i porządne błotniki..No ciul przemecze się z krzywym i zwykłym błotnikiem a w przyszłym roku poszukam LC9Z org najlepiej nie do malowania stan super i tyle..No bo byłem żdziwiony nie widać tego prawie ale jak się przyjrzy jest ..Nawet jak dotknę ręką drzwi a błotnik czuje jak jest małe wzniesienie ..
Kajor a dam radę samemu wymienić chyba tak? Znam się i wiem co jak więc?
Offline
Odkręcasz 4 śruby pod maską, zdejmujesz nadkole i zderzak i pod nimi masz jeszcze kilka - do budy przed drzwiami i pod ślizgiem zderzaka. Zdjęcie błotnika to nie więcej jak godzinka roboty z wypiciem browarka.
Zdjęcia z wymiany mojego (gdzie byłem jeszcze prawie kompletnie zielony i bałem się np zdjęcia głowicy z silnika...)
http://imageshack.us/f/39/p5190601.jpg/
http://imageshack.us/f/687/p5190602.jpg/
Nie chciało mi się zdejmować nadkola, więc trochę sobie porysowałem przedramię o nie jak odkręcałem śruby za nim od strony drzwi...
Offline
O jak pięknie opisane na prawdę dzięki;p
I po ściągnięciu błotnika u mnie też było i jest wszystko proste taki fart ,mówiłem już że przód cały nawet lampy i zderzak przedni tylko obtarty ;p
Szkoda że nie mieszkamy koło siebie podjechałbym i byś zobaczył
Offline