Golf 4 Klub Polska
Da się bezproblemowo to zrobić na zestawie na 6 cylindrów (po prostu wyłącza się 6-ty cylinder w oprogramowaniu).
Znajomek miał V5 w gazie i działało to to bez problemów.
Z komponentów polecam BRC Sequent lub Staga 300-6, wtryski Hana (zielone) i odpowiednio wydajny reduktor (np Scorpiona lub Zavoli Zeta N).
Offline
Kajor napisał:
Da się bezproblemowo to zrobić na zestawie na 6 cylindrów (po prostu wyłącza się 6-ty cylinder w oprogramowaniu).
Znajomek miał V5 w gazie i działało to to bez problemów.
Z komponentów polecam BRC Sequent lub Staga 300-6, wtryski Hana (zielone) i odpowiednio wydajny reduktor (np Scorpiona lub Zavoli Zeta N).
Potwierdzam Stag będzie trochę tańszy akurat starczy na wtryski Hana a przy tym silniku i takiej mocy to nawet czerwone. Czerwone ogarniają do 39 km/cyl. w zależności od komponentów to przy tym silniku da 15% nadwyżki - zupełnie wystarczy. Ale !!!... jak będzie mierny reduktor i ciśnienie +/- 0,8 bar to zielone dadzą około 33 km/cyl. co przy tym silniku będzie ledwo na styk. Wszystko zależy jaki reduktor, jakie będzie ciśnienie bo można gdybać i gdybać. Czasem można przedobrzyć i w cale nie będzie lepiej.
Nie wiem, mogę się mylić ale BRC Sequent obsługuje tylko 4 cyl do 6 jest BRC P&D. W moim zakładzie (tzn. tu gdzie ja montuję swoje instalacje) Stag 300 6cyl - 3200zł + ewentualnie Hana po 100zł/szt. a BRC P&D 6cyl 4500zł.
Offline