Golf 4 Klub Polska
Witajcie. mam wielki problem. kupiłem golfa IV 115km gdy zaczęły sie mrozy zaczął ciężko palić i dymić na niebiesko, byłem u mechanika i wymyśliś że by zmienić pierścienie, wymienił pierścienie, głowice oddał do regeneracji, pompo wtryski do sprawdzenia, zrobił wszystko jak nalaży jego zdaniem, niestety zrobiłem prawie 3000km samochód nadal dymi na niebiesko na zimnym silniku i ciężko pali, ale z tym paleniem jest taka sprawa. że bardzo krótko grzeją świece prawdo podobnie przez czujnik temperatury, kupiłem już 5 czujników i świece grzeją około 2 sekund, Pytanie do was. co może powodować to dymienie? i jak dobrać taki czujnik? bardzo prosze o pomoc
Offline
Świece były sprawdzane ? Niebieski dym to olej - pewnie spływa trochę po gładzi cylindra i przez zawory, ale jak dymi przez 2-3 sekundy, to raczej nie ma tragedii.
Ostatnio edytowany przez kamil20392 (2013-02-07 12:01:56)
Offline
Jesteś pewien że to niebieski dym?równie dobrze może to być para wodna,przy obecnych temperaturach to jest normalne zjawisko
Offline
Masz vaga ? weź podłącz i sprawdź te czujniki czy dobrze wskazują z rana czujniki temperatury powierza, paliwa oraz płynu chłodniczego powinny być podobne (margines około 5*C) dodatkowo należy porównać wskazania temperatury czujnika G2 i G62, później na rozgrzanym musisz porównać odczyty z G2 i G62 ... vagiem można też sprawdzić na ile ustawiony masz czas grzania świec.
Ostatnio edytowany przez poolak2006 (2013-02-07 14:03:44)
Offline
Ja u siebie miałem tak samo na VAG`u nic nie pokazało nawet wymieniłem pompowtryski i bez skutku okazało się że tłok wypalony musiałem blok wymieniac a koszt był spory w sumie 3tys. Ale to moze byc też co innego
Offline
tukan1993 napisał:
Ja u siebie miałem tak samo na VAG`u nic nie pokazało nawet wymieniłem pompowtryski i bez skutku okazało się że tłok wypalony musiałem blok wymieniac a koszt był spory w sumie 3tys. Ale to moze byc też co innego
Pierścienie były wymienione, więc co uważasz że mechanik wstawił zwalone tłoki ?
Offline
no o tym mówię że skoro robił pierścienie to tłoki też przejrzał
Offline
przez około 1 minute szarpie śilnikiem, zdaniem mechanika powodem jest to że świece praktycznie nie grzeją, byłem u następnego mechanika, Stwierdził że Dymi na niebiesko bo ma za dużą dawke paliwa, ma wgraną mape na 155km
Offline
to ja już nie wiem o co Ci chodzi ... raz piszesz że świece sprawdzone, teraz że nie grzeją to weź je wymień najpierw...
Offline
poolak2006 napisał.... to ja już nie wiem o co Ci chodzi ... raz piszesz że świece sprawdzone, teraz że nie grzeją to weź je wymień najpierw...
Napisałem że praktycznie nie grzeją, bo tak krótki sygnał jest na nie wysyłany, świece są nowe !
Ostatnio edytowany przez Goldi (2013-02-09 15:57:50)
Offline
tucan1993 ja mam tak samo i wlasnie nie chodzi na wszystkie gary? wiesz co to moze byc ? mam dokładnie tak samo jak on
Offline
Witam.
Mam problem z moim golfem 1.9 TDI (AJM). Mianowicie kupiłem auto z 2 lata temu, ze znacznie podniesioną mocą. Na początku było wszystko ładnie, super itd. do czasu kiedy padło turbo. Mechanik wymienił razem z turbem intercooler bo ponoć był nieoryginalny. Po wymianie zaczęło się białe dymienie przy odpalaniu silnika. Gdy jest zimno temp poniżej 0st to silnik ciężko uruchomić. Trzeba go kręcić kilkanaście sekund a gdy już odpali to chmura białego gryzącego, śmierdzącego dymu. Czuć tak jakby niespaloną ropą. Gdy silnik się zagrzeje to nie ma najmniejszego problemu z odpalaniem. Kolega zmienił mi mapę na fabryczną lecz nic z tego. Drugi mechanik też rozkłada ręce. Wykluczam pompowtryski bo były sprawdzane (1 regenerowany ) uszczelki także, świece żarowe(wymienione), głowica była sprawdzana na mikropęknięcia, wałek rozrządu też ok. Nie mam pomysłu co to może być. Myślałem, że może to przepływomierz powietrza ale po włożeniu nowego dalej jest za duża masa powietrza bo około 400 zamiast jakichś 250. Nie wiem co to może być dlatego piszę i proszę o pomoc. Nagrałem filmik na yotube by można było zobaczyć. Oto link:https://www.youtube.com/watch?v=uaYHUGk8LnE&feature=youtu.be
Pozdrawiam
Offline