Golf 4 Klub Polska
Witam czy w golfie 4 1.9tdi AJM sa stonsowane jakies inne tarcze hamulcowe chodzi o rozmiar bo na alegro jest ich pelno ale zastanawiam sie ktore zamuwic bo sa jakies od 98-00 roku i powyzeja mam koncowke 2000roku w etce nic nie moge znalez
Offline
w VW Golf IV
1,8 (125 KM) 2,0 (115 KM) 1,9 TDI (90, 101, 110, 130 KM)
Dane techniczne:
typ: tarcza wentylowana
średnica - 280 mm
grubość - 22 mm
minimalna grubość - 19 mm
wysokość - 37 mm
średnica otworu centrującego - 65 mm
ilość otworów - 5
zmierz swoja i bedziesz wszytsko wiedzial
jesli beda mialy takie wymiary to kup te
http://moto.allegro.pl/item680802344_au … lf_iv.html
Offline
naprawde dobre tarcze jak i klocki produkuje
- ATE
- Lucas
- brembo
ale cena jest dosc wysoka , kupujac tarcze tych firm najlepiej dokupic rowniez klocki tej firmy, wtedy wszytsko sie dobrze zgrywa i bardzo dobrze hamuje, bo jesli kupisz np ATE i jakies najtansze klocki to szkoda wydawac ponad 200 zl na tarcze skoro klocki sa bylejakie...
a jesli chesz hamulce do spokojnej jazdy to kup np
- Daco
- K-Tech
- 4 max
- Racer
no i napewno cena mowi za wytrzymalosc i zywotnosc... a pamietaj ze nie ma co oszczedzac na zdrowiu
Offline
Ja kupiłem ostatnio tarcze i klocki BOSHa i zamierzam wszystkie części brać BOSHa. Chyba dobry wybór, jak myślicie?
Offline
znany konfig : tarcze brembo i klocki ferodo. ale powiem szczeże iż chodzą pogłoski że brembo robi się w polsce i są juz gorsze , ale osobiscie i tak uważam że nowe tarcze nadaja się do toczenia a właściwie lekkiego planowania i to bez chłodzenia te tarcze robi się zapewne tokarką numeryczną CNC , i mają tam program , i jesli nóż jest nowy to wszystko ok , ale tarcze maja pewne tolerancje jak wszystko zresztą i wmiare tempienia się noża odchyłka się zwiększa , a założe się ze z 9 na 10 kupionych tarcz planując je na miejscu styku i tak przejezdzając całość wióry będa nierównomierne , dopiero jak podtoczymy tak z 0.2 mm to nowa tarcza będzie idealnie równa bo tu nie chodzi właściwie o wymiar a o prędkość ale nie o ilość obrotow tylko o to jak szybko nóż przechodzi przez materiał . no i od tego czy sie je chłodzi a powiem szczeże że napewno , inaczej odtłuszczanie mijało by się z celem , a noże musiały by byc często zmieniane a to na ekonomie się przekłada . stal nierdzewna toczona bez chłodziwa to lusterko jesli toczona była powoli . ALe wsumie przy następnej wymianie klocków , oddaj tarcze do toczenia i znów będziesz miał jak nówki albo lepiej niż nówki pozdrawiam
Offline
MAM problem z tarczami jakis czas tem walnolem w kraweznik po jakim czasie czulem duze bicie przy hamowaniu to kupilem nowe tarcze firmy Lukas pojezdzilem z 2 miesiace i spowrotem czuje bicie przy hamowaniu ?
Ostatnio edytowany przez kriki (2011-03-10 13:54:33)
Offline
x50sr napisał:
znany konfig : tarcze brembo i klocki ferodo.
Dlaczego piszesz, że to konflikt?
Offline
Offline
kriki napisał:
MAM problem z tarczami jakis czas tem walnolem w kraweznik po jakim czasie czulem duze bicie przy hamowaniu to kupilem nowe tarcze firmy Lukas pojezdzilem z 2 miesiace i spowrotem czuje bicie przy hamowaniu ?
nowe tarcze przez pierwsze 1500km muszą byc inaczej uzywane ( wiem , brzmi głupio )
dlatego tez odrazu po zakupie mozna je stoczyć o 0.2 mm i smigać
nowe tarcze są wykonane nożem do scinania na obrotach prawych ( poza tarczami za 500zł i wiecej )
no i wtedy pasuje je jeszcze stoczyc splanować wiec skoro juz CI biją to jedz do tokarza .
a co do wypowiedzi generation
to chyba niechcacy zle przeczytałeś
Offline