Golf 4 Klub Polska
Zastanawiam się nad 1.6 ale który dokładnie jest godny zaufania (wersja 8V czy 16V)? Możliwe, że auto będę gazować a wyczytałem że 1.6 nadaje się idealnie, czekam oczywiście na opinie innych osób, pozdrawiam
Offline
bierz 1.8T
Offline
jestem posiadaczem silnika 1.6 8V z gazem, fajnie się sprawuje
Offline
Trasa 12,5-13 litrów i to z 4 osobami i bagażem na pokładzie oraz przy butowaniu na autobahnie do 210-220 km/h.
Miasto 15-18, ale kopyto mam cièżkie.
Ciekawostką jest dla mnie to, że pali prawie tyle samo przy spokojniejszej jeździe co przy tyrce.
Offline
Ja mam 1,6 16v BCB,przy jeździe po trasie średnio 140 pali mi poniżej 8 a po mieście to różnie tak pomiędzy 9-12 to zależy od jazdy
Offline
posiadam 1.6 16v spalanie w granicach 8-10 litrow gazu jazda mieszana, pierwsze pare miesiecy zadowolenie, dzis juz bym nie kupil samochodu z tym silnikiem bo za slabe, silnik chodzi fajnie rowno, mialem wtedy kupic po prostu 2.8
Offline
Tak naprawdę najlepszym wyborem jest 1.8T. Popularny i nie tak strasznie skomplikowany, ale więlszość jest zakatowana przez głupawych bendżaminów...
Offline
v5 albo 1.8t tylko najlepiej od dziadka
a co do 1.8t to lepiej lepsze LPG założyć i dobrze zgrać bo szkoda głowicy
Offline
Same silniki 1.6 nie sprawiają większych problemów, niektóre skrzynie biegów mają natomiast wadę fabryczną (słabe nity). W tej chwili nie pamiętam które ale na forum można znaleźć.
Offline
Ja polecam jednostkę 1,6 SR 101KM, przede wszystkim niezawodny i oszczędny
Offline
ja mam 1.4 i obecnie nie narzekam, mało pali to zaleta, liczby mówią same za siebie, zależy na co cię stać, jak masz gruby portwel na V6 lub V5 to je kup dla samego brzmienia, a jak nie to coś oszczędnego najlepiej TDI..
Offline
ja posiadam 2.3 V5 polecam ale sam zastanawiam się nad zamianą na 1.8T fajny nie skomplikowany silnik miła zabawa nie dużym kosztem coś tam można podkręcić
Offline
Ja mam 2.0 z lpg i w zupełności mi wystarcza bo jest radość z jazdy. Na trasie z 4 osobami i bagazem spalił mi 8,2 - 8,5 na setkę, a z klimą trzeba dodać te 1-1,5 litra wiecej, więc jeśli spali nawet 10 litrów z klima na trasie przy jeżdzie od 110 wzywyż i to jeszcze po polskich górach to wydaje mi się, że wynik jest zadawalajacy. Przy wyprzedzaniu nie ma żadnych problemów po prostu wciskami i już jestem za wyprzedzanym autkiem:) Po mieście pali mi 11-12 litrów gazu i też nie ma różnicy czy jeżdzi się szybciej czy się toczy. Wiadomo 2 litrówka musi swoje łyknąc, tymbardziej w korkach... Z minusów można zarzucić jedynie branie oleju przez ten silnik... Na 3000 km potrafi łyknąc 0,1-0,2 litra oleju ale co zauważyłem głównie w mieście gdy jeżdzi się tak do 3000 obr/min... Zalałem przed ostatnim wyjazdem w góry do pełna, przejechałem ponad 2000 km i nie wziął nic... Litr oleju to koszty rzędu 15-17 zł więc nie są to jakieś wielkie wydatki... Oczywiści najfajniejszym silnikiem jest 1,8 T, którym miałem okazję się swego czasu przejechać, ale tylko pod warunkiem, że nie założy się do niego lpg... Polecałbym więc rzadko spotykany silnik 1.8 bez turbo, który równie dobrze znosi lkpg jak 2.0... 1,6 8v miałem równiez okazje się przejechać, w mieści sprawdza się nieżle, pali około litra połtora mniej gazu niż moija 2 litrówka, ale jazda w trasie z kompletem na pokładzie to już zupełnie inna bajka, zaczyna brakować mocy przy wyprzedzaniu... Ale decyzja zawsze należy do kupującego. Pozdrawiam.
Offline