Golf 4 Klub Polska
Witam wszystkich na forum. Jest to mój pierwszy post na forum więc jeszcze nie wiem co i jak. Chcę kupić golfa IV i na otomoto znalazłem 1.9 TDI 130KM za 3,500zł ale Anglik i teraz moje pytanie brzmi: Jakie są koszty przekładki? i czy w ogóle opłaca się to robić?. Dodam że zleciłbym tą robote jakiemuś mechanikowi, bo nie dam rady.
Offline
Pod Sochaczewem wiem że gościu liczy sobie 3-4 tyś.
Offline
Części około 1500 zł zależy jak wyczaisz i plus 2 tys robocizna. Ale dolicz do tego opłte celną i skarbową bo podejrzewam ze tego nie ma wychodzi spora sumka, jak angliki to opłaca się młody rocznik i z dobrym wyposażeniem
Offline
Znalazłem ciekawszy model, a konkretnie to 1.8T http://otomoto.pl/volkswagen-golf-angli … 17559.html
czyli w przypadku tego golfa to razem wyjdzie mi gdzieś tak 6 tysięcy złotych? a czy po takiej przekładce wszystko działa poprawnie? nie ma problemów np. z układem kierowniczym czy z elektroniką?
Offline
Zależy jak ktoś ci to wszystko złoży. Wiem tyle że ludzie nie mają jakis wiekszych problemów po przekładce.
Offline
silnik te są przeważnie w dobrym stanie bardziej chodzi o blacharkę w 8 tysiącach może byś się wyrobił, ale nie patrz na ceny aut bo też juz tak patrzyłem to liczą sobie do tej ceny 2 tysiące za transport z angli i sam zacząłem sobie ściągać na własną rękę
Offline
jak narazie to mam 5 tysięcy, więc myślałem żeby teraz kupić tego anglika, kupić do niego części i oddać do mechaniora na przekładkę. A czy możecie mi powiedzieć jak wygląda rejestracja takiego auta po przekładce?
Offline
no mechanior musiał by załatwić papiery Tobie że przekładkę wykonał autoryzowany servis, 5 tysięcy to za mało, koszt auta+transport do Ciebie lub od razu do mechaniora bo zapewne auto nie ma przeglądu angielskiego i nie może poruszać sie po drogach do tego sprawdź czy auto można rejestrować czy jest przeznaczone na części, opłata celna wyniesie 3.6% od sumy auta i jak wycenią w celnym około 1500 zł musisz dać lub mniej, plus części i robocizna przygotuj sie na sumkę około 8 tyś.
Offline
8 tys to juz max, u mnie ostatnio gościu przyprowadził jakąś audice 4,2 silnik i wszystko go wyszło 6tys zeby sie poruszała po naszych drogach
Offline
Dzisiaj dzwoniłem do mechanika i powiedział że za to wezmie 2 tysiące, więc: anglik - 3450zł, golf na części 800zł, mechanior 2000zł a co z papierami? bo on mi powiedział że nie ma uprawnień do tego, on tylko może przełożyć. Co mam robić? oddać to do niego na przekładkę i później jezdzić po zakładach i prosić o papiery?
Offline
to już musisz mieć dojście aby to załatwić bo to nie zakład podbija tylko Serwis VW, popytaj znajomych może mają znajomości mnie taka przyjemność kosztuje 200 zł.
Offline
Chce zobaczyć tego anglika 130km w ASZ bo domyślam się że taki jest po przeróbkach krawieckich mechaniora jak piszesz.
Według mnie to będzie taka kupa że w Warszawie będę czuł jej smród. Anglik w 130km za 3500zł? to ma najechane 200 tyś mil a co do blacharki to obity z każdej strony, bez opon, hamulcy, zawieszenia i kompletnie nie do bezpiecznej jazdy.
Szukałem nie raz angoli bo necie i same śmiecie w dieslu są. Benzyna co innego.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Benzyny to igły, diesle za to są dojechane, anglicy strasznie oszczedzaja na wymianie czego kolwiek, jezdza aż auto sie rozsypie i sprzedają
Offline
Benzynke to bym kupił albo 1.8 T albo R32
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline